AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Wat een non-maatregel.

Kom op man, dit is mierenneukerij van de bovenste plank. Hij mag dus ook niet eens een snackbar in, hiervoor is de maatregel horeca gelegenheden vermijden natuurlijk niet voor bedoeld. Mag de macdrive nog wel?

ligt eraan, je gaat wel het terrein van de mcdonalds op maar je gaat niet naar binnen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tja, een restaurant is natuurlijk geen horecagelegenheid.:rolleyes:

Ik kan eigenlijk wel snappen dat je een broodjeszaak (was dat het ook ?) over het hoofd ziet als horeca, waar ligt de grens ?

Vreemder vind ik dat je als verdachte van diverse zware mishandelingen uberhaupt los mag rond lopen tot je proces.

Ik kan eigenlijk wel snappen dat je een broodjeszaak (was dat het ook ?) over het hoofd ziet als horeca, waar ligt de grens ?

Vreemder vind ik dat je als verdachte van diverse zware mishandelingen uberhaupt los mag rond lopen tot je proces.

Zo moeilijk is het niet toch?
Horeca= hotel,restaurant,cafe.

De grens die was gesteld was gewoon simpel en duidelijk.

Als je alles zwart wit bekijkt en van mierenneukerij houdt is het niet zo moeilijk.
maar...mcdrive? ijssalon? kantine van de sportvereniging? Een drankje bij een zwemparadijs? Mag hij nog wel naar een gewone bakker waar je het broodje niet kan nuttigen?

Als je alles zwart wit bekijkt en van mierenneukerij houdt is het niet zo moeilijk.
maar...mcdrive? ijssalon? kantine van de sportvereniging? Een drankje bij een zwemparadijs? Mag hij nog wel naar een gewone bakker waar je het broodje niet kan nuttigen?

Heeft Hari niet al geluk dat hij vrij mocht komen?
Hoe moeilijk is het dan om je aan 1 voorwaarde te houden?
Een gewone bakker valt niet onder horeca, dat moet dus kunnen.

Heeft Hari niet al geluk dat hij vrij mocht komen?
Hoe moeilijk is het dan om je aan 1 voorwaarde te houden?
Een gewone bakker valt niet onder horeca, dat moet dus kunnen.

Dat is een goede reden zeg, we bedoelen eigenlijk cafe's en uitgaansgelegenheden maar omdat je geluk hebt dat je al vrij bent tellen we de macdonalds er ook maar even bij. want ja, horeca = horeca....hahahaha

Iedereen valt wel over het woordje horeca, maar volgens mij was het vonnis dat zn celstraf opgeschort werd met beperking dat ie zich niet mag begeven in uitgaansgelegenheden.

een uitgaansgelegenheid is iets anders dan horeca

Maar hij ging een broodje eten in een cafe.. cafe is ook een uitgaansgelegenheid.

Dat is een goede reden zeg, we bedoelen eigenlijk cafe's en uitgaansgelegenheden maar omdat je geluk hebt dat je al vrij bent tellen we de macdonalds er ook maar even bij. want ja, horeca = horeca....hahahaha

Als het klopt wat jij zegt dan hadden ze hem gisteravond niet weer opgehaald toch?

Maar hij ging een broodje eten in een cafe.. cafe is ook een uitgaansgelegenheid.
het ging me meer om het feit dat de media weinig kaas heeft gegeten van bronnen achterhalen. Elke nieuwssite zit maar te janken over horeca, terwijl dit niet eens door de rechter in zn mond is genomen :o

Dan nog blijven er in de praktijk zaakjes waar je wel of niet in mag ?
De 'HoReCa' betekenis weet ik trouwens ook pas sinds gisteren ehhe.

Dan nog vind ik het allemaal erg raar, hij mag die zaken nu niet meer in maar wat als hij in een electronica zaak iemand voor ze k*nis ramt ?

Alsof je een stelselmatig dronken automobilist zegt dat hij niet meer in een Fiat mag rijden omdat hij daar telkens brokken mee heeft gemaakt.

Ik denk eerder dat Badr Gwenetje trekt ja, hij was toch al boodschappen jongen van hem.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 22:24 ----------

Hij zit waarschijnlijk in het huis van bewaring nog, is lang niet zo lux als een gevangenis.

ik heb het over hvb, ook daar is een winkel waar je 1x per 2 weken heen kan. spullen ophalen bedoel ik, van ter voren lijst invullen.

het ging me meer om het feit dat de media weinig kaas heeft gegeten van bronnen achterhalen. Elke nieuwssite zit maar te janken over horeca, terwijl dit niet eens door de rechter in zn mond is genomen :o

hoe kan het dan dat jij als niet medium zijnde het beter weet dan profi media?
en aangezien je suggereert dat je wel weet wat er voor terminologie gehanteerd is door de rechter, feel free to tell us, please!

Straks bij RTL boulevard gaat het weer over Hari, zit John van den Heuvel erook.

Best wel dom..

Terug
Naar boven