FlyingNederland
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom op man, dit is mierenneukerij van de bovenste plank. Hij mag dus ook niet eens een snackbar in, hiervoor is de maatregel horeca gelegenheden vermijden natuurlijk niet voor bedoeld. Mag de macdrive nog wel?
Ik kan eigenlijk wel snappen dat je een broodjeszaak (was dat het ook ?) over het hoofd ziet als horeca, waar ligt de grens ?
Vreemder vind ik dat je als verdachte van diverse zware mishandelingen uberhaupt los mag rond lopen tot je proces.
Zo moeilijk is het niet toch?
Horeca= hotel,restaurant,cafe.
De grens die was gesteld was gewoon simpel en duidelijk.
Als je alles zwart wit bekijkt en van mierenneukerij houdt is het niet zo moeilijk.
maar...mcdrive? ijssalon? kantine van de sportvereniging? Een drankje bij een zwemparadijs? Mag hij nog wel naar een gewone bakker waar je het broodje niet kan nuttigen?
Heeft Hari niet al geluk dat hij vrij mocht komen?
Hoe moeilijk is het dan om je aan 1 voorwaarde te houden?
Een gewone bakker valt niet onder horeca, dat moet dus kunnen.
Dat is een goede reden zeg, we bedoelen eigenlijk cafe's en uitgaansgelegenheden maar omdat je geluk hebt dat je al vrij bent tellen we de macdonalds er ook maar even bij. want ja, horeca = horeca....hahahaha
het ging me meer om het feit dat de media weinig kaas heeft gegeten van bronnen achterhalen. Elke nieuwssite zit maar te janken over horeca, terwijl dit niet eens door de rechter in zn mond is genomenMaar hij ging een broodje eten in een cafe.. cafe is ook een uitgaansgelegenheid.

Als het klopt wat jij zegt dan hadden ze hem gisteravond niet weer opgehaald toch?
Zo moeilijk is het niet toch?
Horeca= hotel,restaurant,cafe.
De grens die was gesteld was gewoon simpel en duidelijk.
Ik denk eerder dat Badr Gwenetje trekt ja, hij was toch al boodschappen jongen van hem.
---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 22:24 ----------
Hij zit waarschijnlijk in het huis van bewaring nog, is lang niet zo lux als een gevangenis.
het ging me meer om het feit dat de media weinig kaas heeft gegeten van bronnen achterhalen. Elke nieuwssite zit maar te janken over horeca, terwijl dit niet eens door de rechter in zn mond is genomen![]()
Dat is een goede reden zeg, we bedoelen eigenlijk cafe's en uitgaansgelegenheden maar omdat je geluk hebt dat je al vrij bent tellen we de macdonalds er ook maar even bij. want ja, horeca = horeca....hahahaha