XXL Nutrition

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Mc Donalds
Restaurant

U MAD?

mcdonalds.jpg

Badr zit weer achter slot en grendel omdat hij in zondag en maandag in een horeca gelegenheid is geweest. En omdat hij contact heeft gehad met twee getuigen. Wat ook niet mocht volgens de voorwaarden zijn proeftijd. Aldus het NOS journaal.
Zal even snel een linkje zoeken.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Nov 2012 om 17:08 ----------

http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterd...dr-Hari-zat-ook-zondag-al-in-restaurant.dhtml

'Badr Hari zat zondag al in restaurant'
BEWAAR
Door: redactie
13-11-12 - 16:27

UPDATE Badr Hari heeft twee restaurants bezocht en contact gehad met twee getuigen. Dat stelt het Openbaar Ministerie in Amsterdam dinsdag. Het OM vraagt de rechtbank Hari opnieuw in hechtenis te nemen.
Het contact met de getuigen rekent het OM Hari zwaar aan 'zeker omdat een van die getuigen de volgende dag zou worden gehoord over de zaak Hari door de rechter-commissaris', aldus Alexandra Oswald van het Openbaar Ministerie.

Zij stelt dat Hari twee belangrijke voorwaarden voor zijn tijdelijke vrijlating heeft overtreden. Hari heeft in twee restaurants geluncht, zegt ze. Een keer op zondag en een keer op maandag. 'Daarmee toont hij aan dat hij lak heeft aan de gestelde regels en voorwaarden.'

Voorwaarden geschonden
De 27-jarige kickbokser werd maandagavond opnieuw opgepakt, omdat hij de voorwaarden zou hebben geschonden die de rechtbank vrijdag had verbonden aan zijn voorlopige vrijlating. Maandagmiddag meldden getuigen dat ze Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff hadden gezien in een restaurant in Amsterdam. Het OM liet daarop weten te onderzoeken of Hari de voorwaarden van de rechtbank had overtreden. Hari meldde zelf aan het OM dat hij ook zondag in een restaurant heeft gegeten.

Oswald: 'De rechtbank heeft de schoringsvoorwaarden niet voor niets opgelegd. Daar heeft hij zich niet aan gehouden. Ondanks dat hij tegenover de rechter had gezegd dat hij wilde leren van zijn fouten.'

De drie rechters van de raadkamer in Amsterdam beslissen later op dinsdag of Hari daadwerkelijk vast blijft zitten.

Badr zit weer achter slot en grendel omdat hij in zondag en maandag in een horeca gelegenheid is geweest. En omdat hij contact heeft gehad met twee getuigen. Wat ook niet mocht volgens de voorwaarden zijn proeftijd. Aldus het NOS journaal.
Zal even snel een linkje zoeken.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Nov 2012 om 17:08 ----------

http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterd...dr-Hari-zat-ook-zondag-al-in-restaurant.dhtml

'Badr Hari zat zondag al in restaurant'
BEWAAR
Door: redactie
13-11-12 - 16:27

UPDATE Badr Hari heeft twee restaurants bezocht en contact gehad met twee getuigen. Dat stelt het Openbaar Ministerie in Amsterdam dinsdag. Het OM vraagt de rechtbank Hari opnieuw in hechtenis te nemen.
Het contact met de getuigen rekent het OM Hari zwaar aan 'zeker omdat een van die getuigen de volgende dag zou worden gehoord over de zaak Hari door de rechter-commissaris', aldus Alexandra Oswald van het Openbaar Ministerie.

Zij stelt dat Hari twee belangrijke voorwaarden voor zijn tijdelijke vrijlating heeft overtreden. Hari heeft in twee restaurants geluncht, zegt ze. Een keer op zondag en een keer op maandag. 'Daarmee toont hij aan dat hij lak heeft aan de gestelde regels en voorwaarden.'

Voorwaarden geschonden
De 27-jarige kickbokser werd maandagavond opnieuw opgepakt, omdat hij de voorwaarden zou hebben geschonden die de rechtbank vrijdag had verbonden aan zijn voorlopige vrijlating. Maandagmiddag meldden getuigen dat ze Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff hadden gezien in een restaurant in Amsterdam. Het OM liet daarop weten te onderzoeken of Hari de voorwaarden van de rechtbank had overtreden. Hari meldde zelf aan het OM dat hij ook zondag in een restaurant heeft gegeten.

Oswald: 'De rechtbank heeft de schoringsvoorwaarden niet voor niets opgelegd. Daar heeft hij zich niet aan gehouden. Ondanks dat hij tegenover de rechter had gezegd dat hij wilde leren van zijn fouten.'

De drie rechters van de raadkamer in Amsterdam beslissen later op dinsdag of Hari daadwerkelijk vast blijft zitten.
echt een lulhannus.... hij had dit gewoon moeten zien als zijnde "huiarrest" en lekker zich even terugtrekken tottie uit de spots was...

Het gaat erbij mij gewoon niet in hoe stom deze kerel is...

kan het niet geloven

heeft 'ie een psychose?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.186
Ik moet zeggen dat ik er ook niet direct bij stil gestaan had. Ik sprak Mike(papa) zondag en die vertelde dat hij een film ging kijken met Badr en daarna een hapje zou gaan eten met Badr en Estelle. Geen moment gedacht van zou je dat wel doen?
Maargoed in eerste instantie dacht ik ook dat het om de uitgaansgelegenheden ging en niet specifiek horeca.
Tuurlijk is een restaurant ook een uitgaansgelegenheid. Badr krijgt allerlei shit over zich heen, al dan niet terecht, maar vond hem gisteren in boulevard oprecht geschrokken. Zou natuurlijk kunnen dat zijn advocaat en ook de rechter eea niet duidelijk heeft uitgelegd.
Al denk ik dat ook weer niet anders was hij gisteravond alweer huiswaarts gestuurd.

• #1.188
Edit...lees net dat hij ook kontakt zou hebben gehad met 2 getuigen. Denk dat daar het grootste probleem in zit.

Hij schijnt ook met 2 getuigen van zijn zaak gesproken te hebben, kan alleen niet meer vinden waar ik dat las.

Het is werkelijk ongelooflijk hoe stom deze kerel omgaat met zijn vrijheid.

Edit...lees net dat hij ook kontakt zou hebben gehad met 2 getuigen. Denk dat daar het grootste probleem in zit.

Naja kijk dat van die horeca gelegenheid kan je inderdaad discussieren wat wel en niet mag. En wat valt er nu precies onder. Maar ik was wel echt met stomheid geslagen toen net een persrechter op nos journaal vertelde dat hij ook contact had gezocht met twee getuigen. Dat gaat erbij mij niet helemaal in...

• #1.192
AMSTERDAM - Badr Hari wordt drie maanden vastgehouden. De Amsterdamse rechtbank heeft dinsdag vastgesteld dat de vechtsporter de voorwaarden van zijn voorlopige vrijlating heeft overtreden.

Eerder stelde het Openbaar Ministerie (OM) al dat Hari zowel zondag als maandag horecagelegenheden heeft bezocht en bovendien twee getuigen in de zaak tegen hem benaderde. Hari wordt direct na de zitting in Amsterdam naar een huis van bewaring gebracht.

Vrijdag besloot de rechter nog dat hij zijn proces in vrijheid mocht afwachten. Een van de voorwaarden was dat de K1-vechter geen horecagelegenheden zou bezoeken.

Het contact met de getuigen rekent het OM Hari zwaar aan ''zeker omdat een van die getuigen de volgende dag zou worden gehoord over de zaak Hari door de rechter-commissaris'', aldus Alexandra Oswald van het Openbaar Ministerie tegen NU.nl.

Zij stelt dat Hari twee belangrijke voorwaarden voor zijn tijdelijke vrijlating heeft overtreden. Hari heeft in twee restaurants geluncht, zegt ze. Een keer op zondag en een keer op maandag. ''Daarmee toont hij aan dat hij lak heeft aan de gestelde regels en voorwaarden.''

Koen Everink
Hari zat sinds juli vast omdat justitie hem onder meer verdenkt van een poging tot doodslag op Koen Everink. Tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena zou Hari Everink onder meer tegen het hoofd en tegen het lichaam hebben geschopt.

Hari zelf zegt dat hij Everink alleen een klap heeft gegeven omdat deze een beledigende opmerking maakte over Estelle. Het OM heeft nog acht verdenkingen van gewelddadigheden tegen Hari.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Nov 2012 om 17:59 ----------

Naja kijk dat van die horeca gelegenheid kan je inderdaad discussieren wat wel en niet mag. En wat valt er nu precies onder. Maar ik was wel echt met stomheid geslagen toen net een persrechter op nos journaal vertelde dat hij ook contact had gezocht met twee getuigen. Dat gaat erbij mij niet helemaal in...

Jep..Same here. Dus weer 3 maanden vast. Beetje tempo team dit...het waren 3 fantastische dagen.

Laatst bewerkt:
volgens mij kan hij zijn bajes sletje niet missen :D

p.s voor eventuele gevaarlijke vrienden van Badr,

dit is maar een grapje,je weet toch

hahahaha :roflol: lekker voor hem

stomme rif-aap

Ik moet zeggen dat ik er ook niet direct bij stil gestaan had. Ik sprak Mike(papa) zondag en die vertelde dat hij een film ging kijken met Badr en daarna een hapje zou gaan eten met Badr en Estelle. Geen moment gedacht van zou je dat wel doen?
Maargoed in eerste instantie dacht ik ook dat het om de uitgaansgelegenheden ging en niet specifiek horeca.
Tuurlijk is een restaurant ook een uitgaansgelegenheid. Badr krijgt allerlei shit over zich heen, al dan niet terecht, maar vond hem gisteren in boulevard oprecht geschrokken. Zou natuurlijk kunnen dat zijn advocaat en ook de rechter eea niet duidelijk heeft uitgelegd.
Al denk ik dat ook weer niet anders was hij gisteravond alweer huiswaarts gestuurd.

Hahaha, zo klinkt t als niets.

Maar hij is volgens OM bij meerdere cafes geweest en heeft met getuigen gesproken. Lijkt het al weer heel anders.

Terug
Naar boven