MuscleMeat

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Ook al komt hij uit voor Zuid Korea hij is een geboren Amsterdammer dus een Nederlander.

Dat snap ik ook wel
Je snapt toch wel wat ik bedoel met zijn eigen land
Weet ook dat het een Nederlander is (al gedraagt hij zich niet zo )

Is hij eigenlijk geschorst voor het leven, of mag hij zodra hij vrij is direct met zijn 90kg de ring instappen?

Ook al komt hij uit voor Zuid Korea hij is een geboren Amsterdammer dus een Nederlander.

hij heeft een Marokkaans paspoort. Hij komt uit voor Marokko. Als je aan zo'n persoon vraagt of hij zich Nederlands of Marokkaans voelt is het dat laatste. Dus hij is op de 1e plaats een Marokkaan.

Is hij eigenlijk geschorst voor het leven, of mag hij zodra hij vrij is direct met zijn 90kg de ring instappen?

Als ie nog meer cut is het 80Kg, hij zou 23 van de 105kg kwijtgeraakt zijn in jail.

---------- Post toegevoegd Wed 9 Jan 2013 om 20:45 ----------

Bram Moszkowicz is nu open voer voor iedereen die hem niet mag, € 1500,- reisgeld van zijn kantoor naar Amstel Hotel dat geloof ik niet.

Als ie nog meer cut is het 80Kg, hij zou 23 van de 105kg kwijtgeraakt zijn in jail.

Bram Moszkowicz is nu open voer voor iedereen die hem niet mag, € 1500,- reisgeld van zijn kantoor naar Amstel Hotel dat geloof ik niet.

Was 5 tot 9 keer waarin afgesproken werd.
Nico Meijering heeft een kopie openbaar gemaakt van de rekening dus zal wel kloppen.

Laatst bewerkt:

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze dat zwart op wit had staan ofzo. Normaal ben ik altijd tegen moszkowicz, maar deze ene rechtzaak tegen Cruif mag ie winnen.
Bij 5 jaar later van de week werd het vuur hem wel aardig aan zijn schenen gelegd, en lulde hij zich vrij snel klem.

hij heeft een Marokkaans paspoort. Hij komt uit voor Marokko. Als je aan zo'n persoon vraagt of hij zich Nederlands of Marokkaans voelt is het dat laatste. Dus hij is op de 1e plaats een Marokkaan.

hij heeft een nederlands én marokkaans paspoort
dan ben je voor mij al geen 100% nederlander

komt uit voor marokko en zal zich vermoed ik (mede) daarom in de eerste plaats marokkaan voelen
zo iemand is in de 1e plaats marokkaan als je het mij vraagt

bijna met je eens calimera :)

115 kg was het maar het maakt niet uit, ik neem aan dat hij eerst weer intensief moet trainen (lees kuren) als hij weer wil gaan vechten nadat hij is vrijgelaten.

Na precies een maand in de gevangenis is er bijna niets meer over van de eens zo imposante verschijning die Badr Hari heet. De kickbokser is maar liefst 23 kilo afgevallen. Ook is hij gedeprimeerd.

Dat zei zijn advocate Bénédicte Ficq zojuist in de rechtbank van Amsterdam. Ze pleit ervoor dat haar cliënt onder strenge voorwaarden voorlopig wordt vrijgelaten. Hij zou dan alleen nog maar naar afgesproken adressen mogen en verder nergens anders heen. Wel zou hij eventueel naar het buitenland moeten kunnen reizen voor contractbesprekingen en wedstrijden, tekent RTL Nieuws op uit de mond van Ficq.

Een paar maanden terug, toen Badr nog professioneel sporter was, woog hij 105 kilo. Hij is 197 centimeter lang.

Badr Hari zit sinds begin november vast op verdenking van zware mishandeling en poging tot doodslag. Hij werd vorige maand nog voorlopig vrijgelaten, maar schond zijn horecaverbod door met vriendin Estelle Cruijff naar een broodjeszaak te gaan.

Skybox

Rechters hebben onlangs de skybox bezocht in de Amsterdam Arena, waar hij zakenman Koen Everink zou hebben mishandeld. Ze konden zo met eigen ogen de situatie bekijken en beoordelen of de verklaringen van getuigen kloppen.

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2012/12/badr.html

---------------------------------------------------------------------

Badr Hari blijft voorlopig vastzitten

Badr Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff waren nog vrolijk toen bekend werd dat de kickbokser vervroegd werd vrijgelaten. Twee dagen later zat hij echter al achter slot en grendel wegens het schenden van de voorwaarden van zijn vrijlating.

De omstreden kickbokser Badr Hari komt niet vervroegd vrij. De rechtbank in Amsterdam oordeelde vandaag dat het voorarrest van de kickbokser niet wordt opgeheven, meldt een woordvoerder.

De advocaat van Hari, Bénédicte Ficq, had aan de rechtbank gevraagd om Hari de feestdagen thuis door te laten brengen. Het Openbaar Ministerie was hier fel tegen gekant.

Hari zit sinds eind juli vast voor negen geweldsdelicten. Vorige maand kwam hij vrij, maar na enkele dagen werd hij weer vastgezet. Hari had zich niet gehouden aan het aan hem opgelegde horecaverbod en in Amsterdam een broodje gegeten. Bovendien had hij contact gehad met twee getuigen.

Hari woonde vanochtend samen met de rechters een schouw bij in de Amsterdam Arena. Hierbij is bekeken hoe de skybox eruitziet waar Hari zakenman Koen Everink mishandelde tijdens dance-evenement Sensation.

http://www.nrc.nl/nieuws/2012/12/11/badr-hari-blijft-voorlopig-vastzitten/

------------------------------------------

Word dus een eenzame kerst voor Badrtje

115 kg was het maar het maakt niet uit, ik neem aan dat hij eerst weer intensief moet trainen (lees kuren) als hij weer wil gaan vechten nadat hij is vrijgelaten.

Heb de 105kg uit deze post.

hij heeft een nederlands én marokkaans paspoort
dan ben je voor mij al geen 100% nederlander

komt uit voor marokko en zal zich vermoed ik (mede) daarom in de eerste plaats marokkaan voelen
zo iemand is in de 1e plaats marokkaan als je het mij vraagt

bijna met je eens calimera :)

Zeker voelt die boy zich Marokkaan
Heb je niet die filmpjes enz gezien op YouTube enz waar die daar is met zoon belangrijke gast
Vind zelf als je Nederlands paspoort hebt enz kom je voor Nederland uit
Met voetbal mag een Nederlander ook niet voor Duitsland gaan voetballen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.272
Uitstel 'vrijlatingszaak' Badr Hari

De zitting waarop beoordeeld zal worden of kickbokser Badr Hari zijn proces in vrijheid mag afwachten, is voorlopig uitgesteld. Niet morgen maar pas volgende week hoort Badr of zijn voorlopige hechtenis wordt geschorst.

De zitting bij de Raadkamer staat gepland voor 21 januari.

Het Openbaar Ministerie moet nog een groot aantal getuigen horen voordat de behandeling van het verzoek kansrijk wordt.

Het is de bedoeling om met de inhoudelijke behandeling van de zaak in februari een begin wordt gemaakt. Badr Hari wordt verdacht van ernstige mishandeling.

Volgende week zal hij wel vrijkomen.

Word onderhand wel eens tijd dat hij weer vrij komt. Wat word en toch selectief streng gestraft. Dit heeft ons Badr niet verdient. :-( Badr en Estelle mochten jullie dit misschien ooit lezen; keep your head up bro, we love you! Xxx

Waar word ie nu van verdacht?

De ene keer staat er zware mishandeling, dan is het weer poging tot doodslag. en is het nu alleen de zaak van Koen Everink ?

In elk geval moet iemand die van zulke misdrijven verdacht word niet vrijgelaten worden om zijn proces af te wachten.

Badr moer weer vrij was 102 wedstrijd gewicht nu 82kilo 20kilo kwijt

Terug
Naar boven