010
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Word onderhand wel eens tijd dat hij weer vrij komt. Wat word en toch selectief streng gestraft. Dit heeft ons Badr niet verdient. :-( Badr en Estelle mochten jullie dit misschien ooit lezen; keep your head up bro, we love you! Xxx

Als ie nog niet in marokko is, hoop ik dan dat ie na 8 uur 's avonds ergens weer broodje gaat eten![]()
lijkt me sterk dat ie nu nog USA inkomtHij is pas vanochtend om 08:00u vrijgelaten.
Het zit er dik in dat ie naar Marokko gaat of naar de USA. Ik kan niet begrijpen dat ze iemand vrijlaten die zulke misdaden op zijn kerfstok heeft.
Straks word ie nog vrijgesproken en/of is de straf van voorarrest de uitspraak. en dat kan allemaal in Nederland.
sowieso heeft ie genoeg veroordelingen gehad en straffen om nooit meer in aanmerking te komen voor een waiver visaDaar kun je wel eens gelijk in hebben Bobby, maar er is nog geen uitspraak, dus weet niet of ie Internationaal geregistreerd staat nu.
Toch jammer, Als die Estelle niet zo'n dom was geweest om als een labiel tienermeisje voor Badr te vallen, dan had dit in de media een stuk minder aandacht gehad. En was het in de media niet zo opgeblazen dan had Badr mss ook nog eens niet zoveel geld voor zn laatste contract gekregen. 8 miljoen, hij is de laatste wie ik zoveel geld gun. Moet waarschijnlijk de rest van mijn leven werken om de helft daarvan te verdienen en dan mag ik nog heel blij zijn.

;( waar werk jij dan Toch jammer, Als die Estelle niet zo'n dom was geweest om als een labiel tienermeisje voor Badr te vallen, dan had dit in de media een stuk minder aandacht gehad. En was het in de media niet zo opgeblazen dan had Badr mss ook nog eens niet zoveel geld voor zn laatste contract gekregen. 8 miljoen, hij is de laatste wie ik zoveel geld gun. Moet waarschijnlijk de rest van mijn leven werken om de helft daarvan te verdienen en dan mag ik nog heel blij zijn.