MuscleMeat

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

**** yeah. ben bigger dan badr nu (h)

Word onderhand wel eens tijd dat hij weer vrij komt. Wat word en toch selectief streng gestraft. Dit heeft ons Badr niet verdient. :-( Badr en Estelle mochten jullie dit misschien ooit lezen; keep your head up bro, we love you! Xxx

doet die zelf, die mafkees weet dondersgoed waar die mee bezig was. Wat mij betreft mag die nog wel een paar maandjes wegrotten in de cel. Badr als je dit leest :haha: en estelle :bj:

Laatst bewerkt:
doet die zelf, die mafkees weet dondersgoed waar die mee bezig was. Wat mij betreft mag die nog wel een paar maandjes wegrotten in de cel. Badr als je dit leest :haha: en estelle :bj:

Precies is niet de eersten x hè , anders zei ik nog oke
Maar nu mag die van mij ook wegrotten in de cel zo lang als mogelijk
Wat denk die wel niet

Precies is niet de eersten x hè , anders zei ik nog oke
Maar nu mag die van mij ook wegrotten in de cel zo lang als mogelijk
Wat denk die wel niet

ook zoiets ja, mensen denken dat die nog steeds onschuldig en poeslief is terwijl die dik 6 zaken tegen hem heeft lopen. hoezo plaat voor de kop:eek:

Word onderhand wel eens tijd dat hij weer vrij komt. Wat word en toch selectief streng gestraft. Dit heeft ons Badr niet verdient. :-( Badr en Estelle mochten jullie dit misschien ooit lezen; keep your head up bro, we love you! Xxx

Ik ben er toch wel vrij zeker van dat het niet mijn Badr is.
Beetje de opgefokte Marokkaan uithangen.
GVD wat heb ik daar een t*fus hekel aan.

Laat hem maar lekker zitten waar hij thuis hoort!!!!!!!

Ik ben er toch wel vrij zeker van dat het niet mijn Badr is.
Beetje de opgefokte Marokkaan uithangen.
GVD wat heb ik daar een t*fus hekel aan.

Laat hem maar lekker zitten waar hij thuis hoort!!!!!!!
Hoe je het ook wendt of keert we moeten ons Badr wel blijven steunen in deze moeilijke tijd voor hem. Hij is een echte Nederlander vooral zijn Amsterdamse accent vind ik cool!

Hoe je het ook wendt of keert we moeten ons Badr wel blijven steunen in deze moeilijke tijd voor hem. Hij is een echte Nederlander vooral zijn Amsterdamse accent vind ik cool!

Ons badr blijven steunen :(
Dit meen je toch niet
Zou je wel eens willen horen als die een vriend of jou of je vader ofz zo mishandeld heeft
Dat kan gewoon niet
Tenmiste ik vind het niet kunnen
Zoon ventjes verpesten het voor iedereen , als je zoon bekende kickboxer bent heb je in mijn ogen ook een klein beetje een voorbeeld functie
Je weet dat de hele wereld het te horen krijgt
En dat mensen je na gaan doen (irritante fans van badr)

Ik irriteer me ook zo dood aan het feit dat hij in de media wordt neergezet als de wereldkampioen kickboksen terwijl hij eigenlijk geen serieuze titel heeft kunnen pakken. Zijn showtime titel is um in zijn handen geduwd door zijn manager die tevens eigenaar van Showtime is en de K1 heavyweight titel heeft die ook alleen maar kunnen pakken tegen 2e rangs vechters. De GP heeft die echter nog nooit gepakt.

Estelle Cruijff is heel blij met de advocaat van haar vriendje Badr Hari. Zó blij, dat ze nu een hondje naar Bénédicte Ficq vernoemd heeft.

De Telegraaf meldt maandag dat de blondine haar kinderen een hondje cadeau heeft gedaan. Een kruising tussen een 'boomer' en een 'chichu'.

De hond heet Ficq. Jawel, dat is inderdaad de achternaam van Badr Hari's advocaat. Volgens De Telegraaf toont het aan dat Estelle haar gevoel voor humor nog niet verloren heeft.

Estelle zelf heeft nadat ze Bram Moszkowicz dumpte overigens een kantoorgenoot van Ficq in de arm genomen.

http://www.at5.nl/artikelen/94662/estelle-vernoemt-hondje-naar-benedicte-ficq

---------------------------------------------------------------------------------------

:roflol:

Waarom geen Bram....?

:lol:

Estelle Cruijff is heel blij met de advocaat van haar vriendje Badr Hari. Zó blij, dat ze nu een hondje naar Bénédicte Ficq vernoemd heeft.

De Telegraaf meldt maandag dat de blondine haar kinderen een hondje cadeau heeft gedaan. Een kruising tussen een 'boomer' en een 'chichu'.

De hond heet Ficq. Jawel, dat is inderdaad de achternaam van Badr Hari's advocaat. Volgens De Telegraaf toont het aan dat Estelle haar gevoel voor humor nog niet verloren heeft.

Estelle zelf heeft nadat ze Bram Moszkowicz dumpte overigens een kantoorgenoot van Ficq in de arm genomen.

http://www.at5.nl/artikelen/94662/estelle-vernoemt-hondje-naar-benedicte-ficq

---------------------------------------------------------------------------------------

:roflol:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Facepalm3.jpg

viel te verwachten
je kan iemand niet eeuwig in voorarrest houden
al vindt men het nog zo'n kl***zak

Terug
Naar boven