MuscleMeat

Bang voor je baan/inkomen door corona?

Het zijn mensen die ik ken en vertrouw. Maar ook voor hen geldt: ze doen het niet fulltime/hebben een andere hoofdinkomen.

Maar nee: heb geen bewijs. Ik ga toch geen overzicht van trades vragen
Ik zou ze de oren van het hoofd vragen om genoeg over hun methode te weten om zelf te kunnen verifiëren of het werkt :P

Een overzicht van trades hoeft niet maar kan wel makkelijk met een druk op de knop dus waarom niet? Als ik winstgevend was zou ik het zo graag bewijzen om iemand die interesse heeft een goede kant op te helpen. Een account statement of grafiek van ROI kan ook natuurlijk, om maar een beeld te krijgen.

Met nog een inkomen zal ook heel anders zijn. Als je puur afhankelijk bent van het handelen kun je niet oneindig bij blijven storten om je account/positie te kunnen verbeteren.

Maar laat vooral weten hoe het lukt ik ben er elke dag vrijwel de hele dag mee bezig dus oprecht zeer zeer benieuwd.

Vanzelfsprekend: de aandelenmarkten stonden voor deze crisis op het hoogste punt ooit. Dan zijn aandelen dus ontzettend duur. Nu in de crisis kun je juist goedkoop aandelen kopen.

Aandelen zijn vaak een langetermijnplan.

Ben wel de laatste die bang hoeft te zijn om zijn baan te verliezen nu :D meest besproken en relevante baan van het land.

Ben wel de laatste die bang hoeft te zijn om zijn baan te verliezen nu :D meest besproken en relevante baan van het land.
Vuilnisman? Minister-president? Voorzitter Nederlandse Vereniging voor IC? Directeur RIVM? Viroloog? Horeca-eigenaar? Directeur KLM?

Als ik winstgevend was zou ik het zo graag bewijzen om iemand die interesse heeft een goede kant op te helpen.

ik heb toch altijd een gezonde achterdocht wanneer mensen te koop lopen met beweerde successen en winsten,
niets in dit leven is makkelijk en gratis te verkrijgen ,ben wel van mening dat heel veel bereikt kan worden door
keihard te werken (24/7) i.c.m heel veel doorzettingsvermogen en op zijn tijd een beetje geluk

(uitzonderingen zijn natuurlijk de gouden lepel figuren die alles van pappa krijgen of onze oranje volgevreten
uitkeringtrekkers die het geluk hebben dat wij nog zo stom zijn om ze niet met pek en veren uit dit land te schoppen)

Laatst bewerkt:
Gelukkig zijn wij niet echt getroffen (niet financieel iig). Ik heb wel mijn studie stop gezet ivm het thuis lesgeven. Daar ben ik sinds deze week weer mee gestart. Mijn dochter gaat momenteel halve dagen naar school (4 dagen), nog steeds niet optimaal.

We hebben trouwens nog wel midden in de crisis in bitcoin geïnvesteerd, maar dat geld hebben wij er inmiddels alweer uitgehaald (Ik wacht nu op een nieuwe dip). Mooie bijverdienste nog zo:p

Laatst bewerkt:
ik heb toch altijd een gezonde achterdocht wanneer mensen te koop lopen met beweerde successen en winsten,

niets in dit leven is makkelijk en gratis te verkrijgen ,ben wel van mening dat heel veel bereikt kan worden door

keihard te werken (24/7) i.c.m heel veel doorzettingsvermogen en op zijn tijd een beetje geluk

(uitzonderingen zijn natuurlijk de gouden lepel figuren die alles van pappa krijgen of onze oranje volgevreten

uitkeringtrekkers die het geluk hebben dat wij nog zo stom zijn om ze niet met pek en veren uit dit land te schoppen)
En op de markt voor mensen die wanhopig zijn zelfstandig/online/thuis geld te verdienen is echt een en al oplichting. Koop m'n boek, workshop, videocursus van duizenden euros. "coaching" en ook jij kunt succesvol en vrij zijn. Er zal wel een speciale kring in de hel voor die zwendelaars zijn.

Gelukkig zijn wij niet echt getroffen (niet financieel iig). Ik heb wel mijn studie stop gezet ivm het thuis lesgeven. Daar ben ik sinds deze week weer mee gestart. Mijn dochter gaat momenteel halve dagen naar school (4 dagen), nog steeds niet optimaal.

We hebben trouwens nog wel midden in de crisis in bitcoin geïnvesteerd, maar dat geld hebben wij er inmiddels alweer uitgehaald (Ik wacht nu op een nieuwe dip). Mooie bijverdienste nog zo:p
Tijdelijk gestopt of helemaal? Beter dat het goed gaat want zpp toch?

Hier ook niet bang mn baan te verliezen. In de zorg blijft het werk wel:p

Terug
Naar boven