Fitness Seller

Bankdrukken: Goed of slecht filmpje?

Ripped dj

Advanced Bodybuilder
Waardering
43
Lengte
2m05
Massa
101kg
Ik zag dit maar mij is geleerd dat die barbell tot vlak boven de tepels moet. Deze man beweert dat het te ver zakken slecht voor je schouders is. Inderdaad voel ik ook wat druk als die stang net boven de tepels hangt.

Wat vinden jullie van de uitvoering zoals in dit filmpje?

http://www.youtube.com/watch?v=NjAoDmEyMCY

Geen volledige ROM = een no go imo.

En je bent een simpele als je je voeten niet op de grond positioneert.

LOL hij is lekker buff.
maar goed volledig of niks (IMO)..

Ik heb niet verder gekeken omdat hij zn voeten op de bank zet.
Nja, daar zijn verschillende meningen over, maar ik ben er geen fan van :)

Ik heb nooit problemen met de schouder..

Ik denk dat het persoonlijk is...

Als je last hebt van je schouders is dit misschien de oplossing! :)

Ik kwam toevallig dit vanmorgen tegen:

http://www.youtube.com/watch?v=clBGsv573K4

Lees je ook wat eronder staat dan? :p
Ja nu wel
blush.png

One of my favorite true stories is that this powerlifter in the gym was working out and he was repping double his bodyweight on the bench.

This guy approached him and said "Yeah, that's a lot of weight but how much could you do if your back was flat on the bench, you kept your elbows flared out, you brought the bar up high on your chest and you bent your knees and crossed your feet up off the ground?"

"I dunno" replied the powerlifter "why would I wanna bench like an a**hole?"

Goed filmpje voor revaliderende bejaarden.
SRS, verschrikkelijk dit filmpje.
Kerel heeft zelf geen al te strak lichaam en gaat spreken over een total bodytransformation. What a joke.
Dan de voeten op de bank, niks mis mee?? SRS??? Onvoldoende stabiliteit eens het gewicht zwaarder wordt. Je kan ook geen energie uit je onderlichaam halen op deze wijze.
Je schouders ga je niet kwetsen door een full rom te doen. Daar zijn andere oorzaken van.
Wat een oetlul.
Wil je leren benchen? Ga naar youtube en tik: so you think you can bench.

one of my favorite true stories is that this powerlifter in the gym was working out and he was repping double his bodyweight on the bench.

This guy approached him and said "yeah, that's a lot of weight but how much could you do if your back was flat on the bench, you kept your elbows flared out, you brought the bar up high on your chest and you bent your knees and crossed your feet up off the ground?"

"i dunno" replied the powerlifter "why would i wanna bench like an a**hole?"

+1

One of my favorite true stories is that this powerlifter in the gym was working out and he was repping double his bodyweight on the bench.

This guy approached him and said "Yeah, that's a lot of weight but how much could you do if your back was flat on the bench, you kept your elbows flared out, you brought the bar up high on your chest and you bent your knees and crossed your feet up off the ground?"

"I dunno" replied the powerlifter "why would I wanna bench like an a**hole?"
hahaha

Jij bent gewoon een troll of niet Ripped DJ?

@ Die chick: maar zo heb ik laatst ook een filmpje gezien en dat wil ik wel proberen. Met arched back en aangespannen en schouders 'eronder' zetten (dus IN de bank). Dit wil ik zondag proberen.

• Topic Starter Topic Starter
@ Die chick: maar zo heb ik laatst ook een filmpje gezien en dat wil ik wel proberen. Met arched back en aangespannen en schouders 'eronder' zetten (dus IN de bank). Dit wil ik zondag proberen.

Ook geprobeerd maar ging bij mij ten koste van de kracht.

Kerel doet geen benchpress maar een board press met een imaginary board, en dat met k*ttechniek.
Slecht filmpje dus.

Terug
Naar boven