XXL Nutrition

Bankdrukken: Goed of slecht filmpje?

Wat klopt er dan niet volgens jou?

ondere andere het gelul over niet de borst aantikken. ik snap met zijn techniek dat je dat niet wilt.
lekker plat liggen, geen moeite doen zn chest groot te maken, niet zn traps in de bank bonken en de bar op de verkeerde plek laten zakken. om maar een paar dingen te noemen.

ondere andere het gelul over niet de borst aantikken. ik snap met zijn techniek dat je dat niet wilt.
lekker plat liggen, geen moeite doen zn chest groot te maken, niet zn traps in de bank bonken en de bar op de verkeerde plek laten zakken. om maar een paar dingen te noemen.

Idd +1.

Ik vind het wel een interessante discussie.
Ikzelf tik altijd mijn borst aan, voornamelijk omdat dit gewoon ´juist´ voelt, lekker gevoel.

Zijn er naast filmpjes ook andere bronnen die aantonen dat aantikken van de borst beter is dan het niet doen?

Jij oprotten, dit topic is door mij gemaakt

Wat jij lult is hetzelfde als Louis van Gaal die ineens aan het Nederlands elftal gaat vertellen dat ze voortaan beter alles met buitenkant voet kunnen passen.

Slaat gewoon nergens op en dat zou je weten als je je ook maar enigszins ergens in verdiept voordat je in gaat op onzinnige details.

Kom op zeg. Die ene cm boven je borst maakt echt geen doorslaggevend verschil

1 cm wordt snel 2cm om door te gaan naar 3cm, maakt immers toch geen doorslaggevend verschil. en uiteindelijk heb je daar je vuist hoogte. maar i get it; als je nog weak as phuck bent in de bank dan is het een gaaf excuus om toch die 10+kg toe te voegen aan de bar om stoerder te lijken. net zoals die ecto in t filmpje die al moeite krijgt bij 50kg na meerdere reps.

• Topic Starter Topic Starter
Wat jij lult is hetzelfde als Louis van Gaal die ineens aan het Nederlands elftal gaat vertellen dat ze voortaan beter alles met buitenkant voet kunnen passen.

Slaat gewoon nergens op en dat zou je weten als je je ook maar enigszins ergens in verdiept voordat je in gaat op onzinnige details.

Wil niet zeggen dat ik er helemaal niks van af weet. Ik ken grote jongens die hem op de borst tikken, en weer andere grote jongens tikken de borst net niet aan. Dus ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt.
btw, vergeet niet dat zo'n grote jongen als jij ook ooit een kleintje is geweest dus graag volgende keer wat meer openstaan voor andere visies en wat minder borstklopperij.

Grote jongens zijn ook vaak maar idioten hoor, vergeet dat niet

• Topic Starter Topic Starter
Zou het voor iemand met lange armen lastiger zijn om te bankdrukken als iemand met korte armpjes? Per saldo moet iemand met lange armen een grotere beweging maken toch?

Zou het voor iemand met lange armen lastiger zijn om te bankdrukken als iemand met korte armpjes? Per saldo moet iemand met lange armen een grotere beweging maken toch?

klopt, als je lange armen hebt moet je het gewicht in principe delen door 3. dus een klein iemand die 90 benched komt overeen met een langer iemand die 30kg benched. srs

Terug
Naar boven