AndroidHealthClinic

Bankdrukken: Goed of slecht filmpje?

• Topic Starter Topic Starter
klopt, als je lange armen hebt moet je het gewicht in principe delen door 3. dus een klein iemand die 90 benched komt overeen met een langer iemand die 30kg benched. srs

Zo hey, daar schrik ik wel van. Dit heb ik nog nooit gelezen hier. Gedeeld door 3...oef

true, maar 3 is gewoon makkelijker te hanteren als je gebruik maakt van de gewicht*lengte persoon/lengte arm.
zit je ook meteen veiliger met gewicht, omdat de meeste zichzelf toch overschatten.

Ja als je zo gemakkelijk gaat rekenen gaat het dus fout.
Voor deadlift geldt het ook, mijn armen zijn redelijk kort en ik deadlift daarom 2,9 keer zo weinig als het wereldrecord, niet 3 keer.

Ja als je zo gemakkelijk gaat rekenen gaat het dus fout.
Voor deadlift geldt het ook, mijn armen zijn redelijk kort en ik deadlift daarom 2,9 keer zo weinig als het wereldrecord, niet 3 keer.

ja daar heb je wel gelijk in. ik zie al die kereltjes van 1.55m 350kg deadliften alsof t niks is en dan sta ik daar maar met mn hulking body of perfection 60kg te deadliften. was ik maar langer.:o

Kijk 10 instructiefilmpjes over bankdrukken (of welke oefening ook) en je gaat 10 verschillende 'feitjes' en 'zo moet het's' tegenkomen.

En het grappige is dat je ook nog eens kan groeien ondanks verschillende aanpak.

Conclusie let niet op alle accentjes van elk individueel doe een oefening in de basis goed en met dito gewicht gaat er weinig fout en is vaak logica meer van belang dan allemaal kennis.

Ik doe mijn BP ook met voeten op het bankje. vouw alleen mijn benen open i.p.v. naast elkaar te houden.

Topic has now officially been declared full mental r*tard.

wrm zegt elke ecto fitness instructeur dat je niet je chest moet raken en elke dbb noob van wel

Vandaag ga ik jullie laten hoe je moet bankdrukker, ja bandrukker. Eyo euj iedereen kan bankdrukker G.

Terug
Naar boven