- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Fantastische overwinning. Herstelt het vertrouwen in de weldenkende wereldburger weer in enige mate.
@Cutler, Arnoldfan, Turo; r**ards, met jullie opvattingen personificeren jullie de spijtige nuance dat grove stupiditeit in Nederland evengoed manifest is wanneer men een verwijt tracht te maken naar de yankees en hun 8 jaar Bush. Een smet op de anders zeer verlichte geest van de Nederlandse bevolking. Misschien makkelijker voor de gemoedstoestand om het op jullie jeugdige onwetendheid te gooien.
@EricR; Hahah, ouwe azijnzijker, ik deel je pessimisme zeker niet. Neergeslagen speculeren over een dalend consumentenvertrouwen kenschetst de strekking van je verhaal wel mooi. Cheer up old man!
@Cutler, Arnoldfan, Turo; r**ards, met jullie opvattingen personificeren jullie de spijtige nuance dat grove stupiditeit in Nederland evengoed manifest is wanneer men een verwijt tracht te maken naar de yankees en hun 8 jaar Bush. Een smet op de anders zeer verlichte geest van de Nederlandse bevolking. Misschien makkelijker voor de gemoedstoestand om het op jullie jeugdige onwetendheid te gooien.
@EricR; Hahah, ouwe azijnzijker, ik deel je pessimisme zeker niet. Neergeslagen speculeren over een dalend consumentenvertrouwen kenschetst de strekking van je verhaal wel mooi. Cheer up old man!

Ik ben juist aan het feesten op de puinhopen van het kapitalisme. Natuurlijk zal er een opleving komen maar deze recessie zal harder inslaan dan de vorige. Die vorige recessie was al goed voor een behoorlijke paniek en die paniek is nu hooguit gelijkwaardig. ISM is lager dan tijdens de vorige recessie, werkloosheid is hoger, faillissementen hoger, liquiditeit lager etc. Vooral blijven denken dat het maar een griepje is terwijl de patient baat heeft bij een operatie.