Fitness Seller

Barack Obama president!

Fantastische overwinning. Herstelt het vertrouwen in de weldenkende wereldburger weer in enige mate.

@Cutler, Arnoldfan, Turo; r**ards, met jullie opvattingen personificeren jullie de spijtige nuance dat grove stupiditeit in Nederland evengoed manifest is wanneer men een verwijt tracht te maken naar de yankees en hun 8 jaar Bush. Een smet op de anders zeer verlichte geest van de Nederlandse bevolking. Misschien makkelijker voor de gemoedstoestand om het op jullie jeugdige onwetendheid te gooien.

@EricR; Hahah, ouwe azijnzijker, ik deel je pessimisme zeker niet. Neergeslagen speculeren over een dalend consumentenvertrouwen kenschetst de strekking van je verhaal wel mooi. Cheer up old man!

Hoeveel gasten zullen niet op McCain hebben gestemd simpelweg omdat hij blank is? Waarschijnlijk even veel.. als het er niet meer zijn.

dat denk ik zeker niet , veel blanke hebbe ook op obama gestemt. en veel zijn gewoon altijd republikein geweest of bewonderde de achtergrond van mccain. de mense die puur voor de blanke huidskleur gaat is misschien een handje vol, en als je je mond erover open doet ben je racist (raar maar waar)

Er waren gisteren ook genoeg zwarte Amerikanen op tv die McCain stemde/republikein waren. Ik denk dat rassenkwestie er niet zo'n grote rol speelt als dat wij denken.

dat denk ik zeker niet , veel blanke hebbe ook op obama gestemt. en veel zijn gewoon altijd republikein geweest of bewonderde de achtergrond van mccain. e mense die puur voor de blanke huidskleur gaat is misschien een handje vol, en als je je mond erover open doet ben je racist (raar maar waar)

Je hebt helemaal gelijk Cutler.

Ik word dat "eerste zwarte president" een beetje moe. Hij is net zo goed blank als zwart. Zonder zijn blanke moeder was hij nooit geweest wat hij nu is, daar mag de media wel eens wat respect voor hebben.

@EricR; Hahah, ouwe azijnzijker, ik deel je pessimisme zeker niet. Neergeslagen speculeren over een dalend consumentenvertrouwen kenschetst de strekking van je verhaal wel mooi. Cheer up old man!

:roflol: Ik ben juist aan het feesten op de puinhopen van het kapitalisme. Natuurlijk zal er een opleving komen maar deze recessie zal harder inslaan dan de vorige. Die vorige recessie was al goed voor een behoorlijke paniek en die paniek is nu hooguit gelijkwaardig. ISM is lager dan tijdens de vorige recessie, werkloosheid is hoger, faillissementen hoger, liquiditeit lager etc. Vooral blijven denken dat het maar een griepje is terwijl de patient baat heeft bij een operatie.

Hoeveel gasten zullen niet op McCain hebben gestemd simpelweg omdat hij blank is? Waarschijnlijk even veel.. als het er niet meer zijn.

Nee , niet evenveel. Moesten alle blanken voor mccain stemmen dan won mccain. Ik zie het alweer voor me ' goddamn , we got a blackman as president shit is gonna change up in here ' en dan weer het opscheppen dat de 'zwarte man' het over heeft genomen van de 'blanke man'. Maar moesten wij grapjes maken over hoelang het heeft geduurt tegen dat een zwarte president in het witte huis raakte dan zouden we de blanke weer racisten zijn.

Nee eigenlijk niet. Ik heb geen eens zin in zo'n discussie.. maar 9/10x ben je in zo'n situatie alleen half blank als je iets goeds doet.

Ik word dat "eerste zwarte president" een beetje moe. Hij is net zo goed blank als zwart. Zonder zijn blanke moeder was hij nooit geweest wat hij nu is, daar mag de media wel eens wat respect voor hebben.

wat is dit nu voor onzin, het is een evenharde prestatie al zou een "hele" zwarte president worden

:roflol: Ik ben juist aan het feesten op de puinhopen van het kapitalisme. Natuurlijk zal er een opleving komen maar deze recessie zal harder inslaan dan de vorige. Die vorige recessie was al goed voor een behoorlijke paniek en die paniek is nu hooguit gelijkwaardig. ISM is lager dan tijdens de vorige recessie, werkloosheid is hoger, faillissementen hoger, liquiditeit lager etc. Vooral blijven denken dat het maar een griepje is terwijl de patient baat heeft bij een operatie.

ach ja, wat was het bij mccain geworden dan?

;)

Nee , niet evenveel. Moesten alle blanken voor mccain stemmen dan won mccain. Ik zie het alweer voor me ' goddamn , we got a blackman as president shit is gonna change up in here ' en dan weer het opscheppen dat de 'zwarte man' het over heeft genomen van de 'blanke man'. Maar moesten wij grapjes maken over hoelang het heeft geduurt tegen dat een zwarte president in het witte huis raakte dan zouden we de blanke weer racisten zijn.
als 95% van de blanke op mccain had gestemd vanwege zijn huidskleur was hij nu royaal president. plus dat de krantekoppen dan vol staan met; racisme in amerika oid :roflol:

Nee eigenlijk niet. Ik heb geen eens zin in zo'n discussie.. maar 9/10x ben je in zo'n situatie alleen half blank als je iets goeds doet.

True, deze nuancering wordt in die gevallen meer wenselijk geacht. Maar zijn terechte opmerking is terug te brengen tot een enkele eigenschap van een gen dat huidskleur bepaalt, recessiviteit.

Maar who cares, bij de 3e of 4e zwarte president mogen we deze toevoeging wel achterwege laten, maar Obamas overwinning is in feite nu al legendarisch.

Tuberculose. Obama gaat geen reet 'changen', al die retoriek was leuk voor de campagne. 'Yes we can' my ass.

Komaan doe eens wat positiever. Obama is intelligent en heeft een prima programma klaar staan. Bovendien heeft hij de kenmerken van een leider.

True, deze nuancering wordt in die gevallen meer wenselijk geacht. Maar zijn terechte opmerking is terug te brengen tot een enkele eigenschap van een gen dat huidskleur bepaalt, recessiviteit.

Maar who cares, bij de 3e of 4e zwarte president mogen we deze toevoeging wel achterwege laten, maar Obamas overwinning is in feite nu al legendarisch.

idd, blanke europeanen die denken dat ze kunnen begrijpen wat het betekent dat er nu een zwarte president is: :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven