- Waardering
- 13
Vandaag m'n reps zwaar omhoog gesmeten en niet hoger geweest dan 65% van m'n 1RM. Op het eerste zicht niks buitengewoon maar iedere keer dat ik terug onder die BB kroop was het toch een beetje sterven op de compounds 
Heb vanmorgen ook eens een fototje "proberen" trekken van m'n rug.
Door het ontbreken van statief of bereidwillige bijstaanders zelf maar wat aangeklooid met de camera en een spiegeltje

Het resultaat is navenant maar deze pic gaat ook niet in de gallery dus maakt dat niet zo veel uit. Voor scores is het trouwens nog véél te vroeg en eerlijk gezegd boeit me dat niet echt.
Opmerkingen als; "Je traps lopen achter" zullen dan ook zwaar bestraft worden met neg karma
Genoeg geluld nu... m'n ruggetje (koud en ontspannen voor de diehards):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja, een petieterig klein fototje maar het is maar dat je een idee krijgt

Heb vanmorgen ook eens een fototje "proberen" trekken van m'n rug.
Door het ontbreken van statief of bereidwillige bijstaanders zelf maar wat aangeklooid met de camera en een spiegeltje

Het resultaat is navenant maar deze pic gaat ook niet in de gallery dus maakt dat niet zo veel uit. Voor scores is het trouwens nog véél te vroeg en eerlijk gezegd boeit me dat niet echt.
Opmerkingen als; "Je traps lopen achter" zullen dan ook zwaar bestraft worden met neg karma

Genoeg geluld nu... m'n ruggetje (koud en ontspannen voor de diehards):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja, een petieterig klein fototje maar het is maar dat je een idee krijgt

Het is altijd lastig je eigen foto's te moeten maken, op het grootste deel ervan is je pose niet goed, of heb je niet de goede dingen in beeld, of...
komt goed
Nice.
.Ik vind het nou niet bepaald dramatisch hoor sterker nog ik had helemaal niks gezien
.Nouja als je goed kijkt misschien