XXL Nutrition

bart82: zo gaat ie goed

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag m'n reps zwaar omhoog gesmeten en niet hoger geweest dan 65% van m'n 1RM. Op het eerste zicht niks buitengewoon maar iedere keer dat ik terug onder die BB kroop was het toch een beetje sterven op de compounds :)

Heb vanmorgen ook eens een fototje "proberen" trekken van m'n rug.
Door het ontbreken van statief of bereidwillige bijstaanders zelf maar wat aangeklooid met de camera en een spiegeltje :roflol: :o
Het resultaat is navenant maar deze pic gaat ook niet in de gallery dus maakt dat niet zo veel uit. Voor scores is het trouwens nog véél te vroeg en eerlijk gezegd boeit me dat niet echt.
Opmerkingen als; "Je traps lopen achter" zullen dan ook zwaar bestraft worden met neg karma :D

Genoeg geluld nu... m'n ruggetje (koud en ontspannen voor de diehards):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja, een petieterig klein fototje maar het is maar dat je een idee krijgt ;)

Mmh... Leuke v-vorm, maar weinig echte spiervormen; deadlift je wel?, En je traps lijken achter te lopen.

:jk: Het is altijd lastig je eigen foto's te moeten maken, op het grootste deel ervan is je pose niet goed, of heb je niet de goede dingen in beeld, of...
Ziet er goed uit, klasse!

Mmh... Leuke v-vorm, maar weinig echte spiervormen; deadlift je wel?, En je traps lijken achter te lopen.

:jk: Het is altijd lastig je eigen foto's te moeten maken, op het grootste deel ervan is je pose niet goed, of heb je niet de goede dingen in beeld, of...
Ziet er goed uit, klasse!

:treuren:

looks don't kill, als ik dus maar beresterk word :wl: ;)

hey, ik vind dat helemaal geen slechte rug. Valt niet in de categorie 'beest', maar vind hem, inzoverre te zien, wel mooi. Grote schouderkoppen?
Je mag wel meer fietsen, is goed tegen de vetjes in je taille. :D

hey, ik vind dat helemaal geen slechte rug. Valt niet in de categorie 'beest', maar vind hem, inzoverre te zien, wel mooi. Grote schouderkoppen?
Je mag wel meer fietsen, is goed tegen de vetjes in je taille. :D

Bedankt. Dat ik met m'n 2 maandjes trainen nog niet in de categorie beest val kan ik op zich best mee leven ;)

En die lovehandels zijn er als support tijdens m'n squat, een beetje zoals een PLriem :D
Echt lager gaan in bf doe ik pas als ik de 100 passeer, maar minder dan 11 à 12% denk ik niet dat ik ooit zal/wil gaan. Blokjes zijn dan ook niet echt aan mij besteed...

Soms vraag ik me af of ik m'n log niet in de verkeerde sectie heb staan. :o

Bedankt. Dat ik met m'n 2 maandjes trainen nog niet in de categorie beest val kan ik op zich best mee leven ;)

En die lovehandels zijn er als support tijdens m'n squat, een beetje zoals een PLriem :D
Echt lager gaan in bf doe ik pas als ik de 100 passeer, maar minder dan 11 à 12% denk ik niet dat ik ooit zal/wil gaan. Blokjes zijn dan ook niet echt aan mij besteed...

:sukkeltje: komt goed

:D :D

hoeveel herhalingen doe je nu? aangezien je met 65 % lijkt me dat je 15-20 reps doet ...

ik heb idd altijd naar de 20 toegewerkt, voor m'n BP was het 20/16/10/20. En als je 10/8/6/4 gewoon bent dan is het echt op je tanden bijten

ben momenteel een wrak.

DL 20/16/12 - 60/80/100

Nauwelijks 60% van m'n 1RM maar een echte killer voor m'n onderrug :thumbup:
De rest van m'n training maar wat rustiger aan gedaan...

Van het weekend een Tbar aangeschaft, mooi ding met steekgewichten tot 130 kg.
Heb 'm volledig uit elkaar gehaald en moet de ketting en lagers nog reinigen en smeren, de geleiders vervangen door inox exemplaren en een likje verf en hij is als nieuw :)

High reps deadlift; moet er niet aan denken! :eek2: Nice. :thumb:

Mooie aankoop!

ben momenteel een wrak.

DL 20/16/12 - 60/80/100

Nauwelijks 60% van m'n 1RM maar een echte killer voor m'n onderrug :thumbup:
De rest van m'n training maar wat rustiger aan gedaan...

Van het weekend een Tbar aangeschaft, mooi ding met steekgewichten tot 130 kg.
Heb 'm volledig uit elkaar gehaald en moet de ketting en lagers nog reinigen en smeren, de geleiders vervangen door inox exemplaren en een likje verf en hij is als nieuw :)

mooi zo'n aanwinst

nette dl;)

Pff altijd dat gezeik over een klein beetje bf :rolleyes: .Ik vind het nou niet bepaald dramatisch hoor sterker nog ik had helemaal niks gezien :p .Nouja als je goed kijkt misschien :rolleyes: Maargoed gelukkig trek je je er niks van aan.

Het gezever over dit en dit spiertje loopt achter is net als het gejank over het minste vetje wat ze zien heel typisch voor BB dus idd,je kunt veel beter gaan powerliften :D

bedankt allemaal :thumbs:

@Miss DL: ben momenteel hybride; 65% PL - 35% BB ;)

hahaha, goed punt, heel goed punt Miss DL :) !

Ach, en als ik iemand graag mag (ook virtueel), dan mag ik graag een beetje plagen.

Maar das niet gek die DL'z zo Bart82, lijkt mij persoonlijk gekkenwerk, zwaar.

Ziet er goed uit hoor die foto idd, dat beetje vet dat je nog hebt is zo weg als het moet, geen big deal. Sterke lats, misschien nog wat meer deadliften voor wat meer dikte in het midden. Mijn complimenten!

Ziet er goed uit hoor die foto idd, dat beetje vet dat je nog hebt is zo weg als het moet, geen big deal. Sterke lats, misschien nog wat meer deadliften voor wat meer dikte in het midden. Mijn complimenten!

M'n trapezius, en dan zeker het onderste deel, is moeilijk te benadrukken tijdens m'n BB rows. Dat is ook de reden waarom ik een Tbar heb gekocht, door de vaste baan moet je minder met de uitvoering bezig zijn en meer met het samentrekken van de schouderbladen.
Ik merk ook dat een hoger aantal reps, hoewel minder intensief, een betere stimulatie geeft van m'n rug. De komende 2 à 3 weken ga ik dus zeker op voort, daarna ga ik terug enkele weekjes door op kracht.

@stynxie: :o ;)

vandaag benen en buik, wederom veel reps en weinig gewicht

Begonnen met SQ natuurlijk: 20/18/16 - 60/70/80, normaal gezien doe ik ook nog front SQ en wide stance (hams) maar m'n quads waren total loss dus dat zat er niet meer in en vermits m'n quads al aardig over m'n knieen hingen niet meer vereist :D

Verder rustig aan gedaan; GMs, single leg calf raises en crunshes. Die calf raises doe ik tegenwoordig zonder extra gewicht maar dan hoog in reps ( 4 x 30 reps), geeft voor mij veel beter resultaat dan met gewicht en beperktere ROM en reps.

Terug
Naar boven