XXL Nutrition

Bascross en Pk on their way to becoming brutal monsterbeasts

Zo zo, dit is dus het meest belachelijkmakende logje eruit!!!Wist niet dat jullie je training als zelfspot afwerken!!!DAMN jullie zijn toch zo goed en meesterlijk bezig hier,kan iedere wannabee die over 20jr nog nix bereiken wil nog genoeg van leren!!!!!

Proficiat;Jullie zijn de grootste kleine t*ring honden van het forum,jullie verdienen een lintje.

Het ecto4ever lintje en de hoofdprijs is een rondreis door de antillen,****in maricu's,kijken of jullie daar nog zon grote kankerbek optrekken!!Onee vergeten...doen jullie alleen hier....buiten kan dat niet als loser-ecto

oke.

bedankt voor de info.

btw, post eens een pic van je brutale arm, pro, of nog beter van dat verdoete hoofd van je:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Zo zo, dit is dus het meest belachelijkmakende logje eruit!!!Wist niet dat jullie je training als zelfspot afwerken!!!DAMN jullie zijn toch zo goed en meesterlijk bezig hier,kan iedere wannabee die over 20jr nog nix bereiken wil nog genoeg van leren!!!!!

Proficiat;Jullie zijn de grootste kleine t*ring honden van het forum,jullie verdienen een lintje.

Het ecto4ever lintje en de hoofdprijs is een rondreis door de antillen,****in maricu's,kijken of jullie daar nog zon grote kankerbek optrekken!!Onee vergeten...doen jullie alleen hier....buiten kan dat niet als loser-ecto
Je mama.

Je bent gewoon jaloers op hun stats, "Irock"

:roflol: kansloos figuur :D

Check zijn rode blokje. :roflol:

Die jongen moeten ze ook preventief opknopen.

NiEiJ HaTuUuuh!! :mad:

Komop jongens.. Ben benieuwd naar jullie laatste trainingen :)

Pff ik moet je nog veel leren, lieverd.

Pinda zegt.. REL REL REL REL REL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

loca houdt van mij, daarom beschermd ze me:cool:

brutal training zonet, en zo nog ff verder.

benchpress
10x20
5x30
3x50
3x50
3x50
3x50
3x50
3x50
3x50

mp
10x20
8x30
8x30
5x40
3x40
3x40

zo ff verder met db row en wat isolatiegayshit, moest eerst eten:o

benchpress
10x20
5x30
3x50
3x50
3x50
3x50
3x50
3x50
3x50

mp
10x20
8x30
8x30
5x40
3x40
3x40

dit willen wij zien ;) well done :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Bert, als je die 50kg bench op kan werken tot 10 reps red je de 75 kg easy!

Monster!

benchpress
10x20
5x30
3x50
3x50
3x50
3x50
3x50
3x50
3x50

mp
10x20
8x30
8x30
5x40
3x40
3x40

Maakt niet uit, ze ligt in mijn bed. :D

hahaha :roflol: Heb ook jou poster boven mijn bed hoor :D

Maar ff ontopic. Hoe gaan je chins nu? als je niet wil vast tapen probeer dan eens straps en een spotter. Laat hem 4 reps meehelpen inplaats van steeds op zo gewicht machine ding te kloten. Misschien een optie ?

Terug
Naar boven