XXL Nutrition

Bascross en Pk on their way to becoming brutal monsterbeasts

kunnen we ook een gallery update verwachten, bij dit soort monstertrainingen horen natuurlijk ook wat monster foto's

• Topic Starter Topic Starter
kunnen we ook een gallery update verwachten, bij dit soort monstertrainingen horen natuurlijk ook wat monster foto's
Ik weet van mezelf dat ik een monster ben, ik hoef niet van een ander te horen dat het zo is:D

Zonder gekheid, misschien van de zomer, ik zit in de bulk.

ik ben ook wel benieuwd naar de monsterfoto's

je foto's hoeven ook niet ripped te zijn hoor!! Beetje vet erbij kan geen kwaad, de massa is vast zichtbaar als ie er is, daarvoor hoef je niet zo droog als een[Afbeelding niet meer beschikbaar]

te zijn

:roflol:

Hij gaat lekker gappies! Keep on g(r)owing

Ik weet van mezelf dat ik een monster ben, ik hoef niet van een ander te horen dat het zo is:D

Zonder gekheid, misschien van de zomer, ik zit in de bulk.

Idd foto's kunnen beter wachten. Ik ben ecto en perry is dik:roflol:

ja we willen foto's voor en na foto's

ik kan perrys lichaamsbouw wel kort beschrijven,

hoofd schouders vetrol 1
vetrol 2
hoofd schouders vetrol 3
vetrol 4
oren,
ogen,
jezus wat een neus,
hoofd schouders vetrol 1
vetrol 2

nu ff zonder gekkigheid, gefeliciteerd met jullie pr's ik hoop dat jullie het beiden redden! en perry, na dat hst gedoe van je moet je gewoon een knappe 2 daagse split gaan volgen met alleen maar compounds, dan groei je pas :D

:roflol:

succes jongens!:thumbs: En nu is het wachten op de eerste foto's :rolleyes:

Sinds wanneer doet dat iets voor jou? :eyebrow:

Klus doe eens niet zo wijs.

Jij traint al maanden niet, omdat je geen geld voor een gym hebt:D

en toch behoud ik mijn kracht beter omdat ik nog steeds thuis train............geen apparaten maar op pure kracht emmertjes zand liften, handstand opdrukken ( kun je dat wel?), enz.

wijsneus...........
:p

chantage :eek:

en toch behoud ik mijn kracht beter omdat ik nog steeds thuis train............geen apparaten maar op pure kracht emmertjes zand liften, handstand opdrukken ( kun je dat wel?), enz.

wijsneus...........
:p

handstand drukken kan ik 10xbw;)

Terug
Naar boven