Fitness Seller

Basic bulk whey - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Basic Bulk Whey kent een ongekende prijs kwaliteit verhouding. Whey concentraat van instant kwaliteit (geen klonten of schuim) verkregen via de beste productie methoden. We wilden een goedkopere whey introduceren maar hebben absoluut geen concessies gedaan aan de kwaliteit en dus ook voor Basic Bulk Whey de beste kwaliteit ingekocht.

    * Ongekend lage prijs
    * Uitstekende kwaliteit
    * Hoog gehalte BCAA's en Glutamine
    * Goed oplosbaar
    * Schuimt niet
    * Heerlijke smaken
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? al een paar dagen bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? de aardbei is vrij teleurstellend. niet slecht, maar ook niet lekker.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2x per dag 30 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis levering, gratis pen, sample
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 65 euro (5 kg)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja, omdat de prijs goedkoop is.

Mijn review:
De prijs van deze whey is natuurlijk top! Voor 65 euro 5 kilo whey, dat vind je bijna nergens. De inhoud is voor deze prijs ook echt goed.


voordelen:

- goedkoop
- maklijk mengbaar
- goede kwaliteit
- goed percentage whey (79 gram/100 gram!)
- geen aspartaam


nadelen:

- niet zo lekker
- zak is minder handig dan pot



Al bij al raad ik dit product dus zeker aan, als je het niet zo erg vind om even de zak over te gieten in een pot (best dan) en de minder goede smaak kunt negeren.

Basic-Bulk-Whey-groot-I647.jpg
 
Basic Bulk Whey

over smaak valt niet te twisten.. vind je de whey instant aardbei dan wel lekker? de meeste vinden bulk whey juist verrassend lekker!
 
Laatst bewerkt:
Heb hem ook (aardbei) maar hoezo niet zo lekker?
 
+1
ik heb ook de smaak aardbei maar vind deze echt lekker.
 
ik vind de smaak van instant middelmatig.

zelf heb ik vroeger die van Performance (pure whey) gebruikt, en deze smaak is echt hemels in vergelijking met de whey instant (maar ook duurder natuurlijk)


de smaak van de basis bulk whey vind ik net wat minder dan de proteine instant. maar verder een top product!;)

ik zeg ook 'niet zo lekker', ik zeg niet 'vies'...hij is goed drinkbaar, maar nu ook niet om te zeggen van wow, dit is echt super lekker (iets dat ik bij performance wel had!)


en een 9/10 is nou toch niet slecht he? ;)
 
Laatst bewerkt:
ik vind de smaak van instant middelmatig.

zelf heb ik vroeger die van Performance (pure whey) gebruikt, en deze smaak is echt hemels in vergelijking met de whey instant (maar ook duurder natuurlijk)


de smaak van de basis bulk whey vind ik net wat minder dan de proteine instant. maar verder een top product!;)

ik zeg ook 'niet zo lekker', ik zeg niet 'vies'...hij is goed drinkbaar, maar nu ook niet om te zeggen van wow, dit is echt super lekker (iets dat ik bij performance wel had!)


en een 9/10 is nou toch niet slecht he? ;)

Dan zou je whey delicious moeten vergelijken met die van Performance ;) , maar smaken zijn zo verschillend. De 1 vind een bepaalde smaak of nasmaak vies en een ander juist hemels! tjaa zeg het maar...
 
Dan zou je whey delicious moeten vergelijken met die van Performance ;) , maar smaken zijn zo verschillend. De 1 vind een bepaalde smaak of nasmaak vies en een ander juist hemels! tjaa zeg het maar...

Kennis van me bleef maar volhouden dat Syntha6 banaan het beste was wat hem ooit was overkomen. Ik dus een pot gekocht en moet zeggen ... vond er niets bijzonders aan. Die smaken van Performance zijn inderdaad in orde maar toch kies ik voor XXL wegens de prijs/kwaliteit/smaak.
 
Kennis van me bleef maar volhouden dat Syntha6 banaan het beste was wat hem ooit was overkomen. Ik dus een pot gekocht en moet zeggen ... vond er niets bijzonders aan. Die smaken van Performance zijn inderdaad in orde maar toch kies ik voor XXL wegens de prijs/kwaliteit/smaak.

syntha 6 kan je eigenlijk geen proteine noemen met een eiwitpercentage van 50% het is meer een weightgainer. En natuurlijk smaakt dat lekker met zoveel carb en vetten.
 
syntha 6 kan je eigenlijk geen proteine noemen met een eiwitpercentage van 50% het is meer een weightgainer. En natuurlijk smaakt dat lekker met zoveel carb en vetten.

+ die Syntha6 is 1 dikke schep per portie dus als je een fatsoenlijk eiwitgehalte wilt moet je 2 dikke scheppen nemen en is de pot meteen leeg. De pot waar ik nu mee bezig ben is meteen mijn laatste geweest van BSN
 
Dan zou je whey delicious moeten vergelijken met die van Performance ;) , maar smaken zijn zo verschillend. De 1 vind een bepaalde smaak of nasmaak vies en een ander juist hemels! tjaa zeg het maar...

ik heb de capuchino geprobeerd, deze vond ik best wel lekker...binnekort misschien eens een pot bestellen ja;)


ik heb overigens geen punt afgetrokken voor de smaak, omdat dit inderdaad een feit is dat verschilt van persoon op persoon:D

Kennis van me bleef maar volhouden dat Syntha6 banaan het beste was wat hem ooit was overkomen. Ik dus een pot gekocht en moet zeggen ... vond er niets bijzonders aan. Die smaken van Performance zijn inderdaad in orde maar toch kies ik voor XXL wegens de prijs/kwaliteit/smaak.


prijs kwaliteit valt niet over te twisten. XXL is echt top wat dat betreft.
 
ik heb de capuchino geprobeerd, deze vond ik best wel lekker...binnekort misschien eens een pot bestellen ja;)


ik heb overigens geen punt afgetrokken voor de smaak, omdat dit inderdaad een feit is dat verschilt van persoon op persoon:D




prijs kwaliteit valt niet over te twisten. XXL is echt top wat dat betreft.

ik had als ik je was zeker 3 punten voor de smaak afgetrokken ;) als je die niet lekker vind.
 
Nou guys, ik heb 'm ook een weekje in gebruik.
Moet zeggen, smaakt net zo lekker als whey instant. Klontert ook helemaal niet.
Zat te twijfelen tussen de whey van bulknutrition.co.uk, scheelde met verzendkosten maar een paar euro. Omdat ik toch graag een smaakje wil, heb ik gekozen voor die van XXL.

Goede prijs/kwaliteit voor mij ook een 9/10.
 
Heb deze whey besteld

Maar zit er normaal een scoop bij of hoe dat ding ook mag heten

Een maatschep :) heb niks in het zak gevonden
 
Heb deze whey besteld

Maar zit er normaal een scoop bij of hoe dat ding ook mag heten

Een maatschep :) heb niks in het zak gevonden

er zou een scoop in moeten zitten, heb je goed gekeken?
 
er zou een scoop in moeten zitten, heb je goed gekeken?

Ja ik heb echt heel goed gekeken alvorens te posten

Heb die whey zelf in twee potten/voedselopberger gedaan maar geen scoop/maatschep gevonden

Mischien een vraag voor de eind gebruikers

Ik heb eigenlijk geen idee wat de inhoud van een scoop is

Hoeveel normale lepels moet ik in een shake gooien ?
 
Hoeveel gram BCAA's zitten er in per dosering?
 
Ja ik heb echt heel goed gekeken alvorens te posten

Heb die whey zelf in twee potten/voedselopberger gedaan maar geen scoop/maatschep gevonden

Mischien een vraag voor de eind gebruikers

Ik heb eigenlijk geen idee wat de inhoud van een scoop is

Hoeveel normale lepels moet ik in een shake gooien ?

een scoop is 50cc. ik ga even klagen bij de producent dat je geen scoop hebt.

Hoeveel gram BCAA's zitten er in per dosering?

Nee... begin niet tegen mij over doseringen. haha.. ik ben daar zwaar allergisch voor. Wat je altijd moet doen is uitrekenen op basis van 100gram en dan even bekijken. Alle gegevens vind je op de site.

Farbikanten die schermen met doseringen zijn te Amerikaans en hebben vaak wat te verbergen.
 
Laatst bewerkt:
Haha ok ok, wat voor verschil is er tussen deze en de Whey protein instant behalve dat deze een stuk goedkoper is?
 
Welke smaken zijn tot dusver leverbaar van dit product ?
Volgens de site 4 maar weet niet of er onlangs nog zijn bijgekomen ..
Nog mensen met ervaringen over deze basic bulk whey ondertussen ?
 
Back
Naar boven