Fitness Seller

Basic

FraGGo

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Basic is een net nieuwe film met John Travolta en Samuel L Jackson (het Pulp Fiction duo dus :)) Ik heb em gister gedownload en gekeken en ik moet zeggen dat ik het echt een hele goede film vond!
Wat vonden jullie ervan?

Voor review klik hier

http://us.imdb.com/Title?0264395

User Rating: 6.1/10 (2,425 votes)

Mmm onder de 7 download ik eigenlijk bij voorbaat niet, heb het vorige week per ongeluk nog gedaan en was weer teleurgesteld.

Als je het verhaal van Fok mag geloven lijkt het echter wel een redelijke film....mmm twijfel

Vond het een goede film. Raad hem dus ook wel aan. Leuk verhaal :D

• Topic Starter Topic Starter
Vinny zei:
Omdat de filmen waarbij een lage rating staat bij IMBD, juist de goeie filmen zijn ( tenminste vind ik ).

Maar de een vind de film een 1 waard de ander een 10.
Helemaal gelijk Vinny, ik check van zo ongeveer elke film die ik kijk de imdb score en de helft van de score's slaat echt totaal nergens op. Films die ik echt heel leuk vond krijgen vaak onvoldoendes. Het werkt voor mij wel de andere kant op, een film met een hoge score op imdb vind ik 9 van de 10 keer ook erg goed.

Had basic al een paar weken geleden gezien en ik vond hem wel mooi, hij is iig wel meer dan een 6.1 waard bij IMDB imho... Hij blijft spannend tot het laatste moment :) meer zeg ik er niet over

Vinny zei:
Omdat de filmen waarbij een lage rating staat bij IMBD, juist de goeie filmen zijn ( tenminste vind ik ).

Maar de een vind de film een 1 waard de ander een 10.

filmS!:D

en ik ben t helemaal ermee eens. zie mn topci over the new guy

wil deze zeker nog zien

ok films, happy? :) :D :D :P :P :cool:

Basic is een net nieuwe film met John Travolta en Samuel L Jackson (het Pulp Fiction duo dus ) Ik heb em gister gedownload en gekeken en ik moet zeggen dat ik het echt een hele goede film vond!
Wat vonden jullie ervan?

Voor review klik hier

En je hebt em gedownload waar...? :D

Nou bedankt voor de tip FraGGo, ik ben hem ook maar meteen aan het downloaden. Ik had hem nog niet gezien

Zal hem eens gaan checken! Ennuh, scores bij IMDB sucken big time! Zat hele gave films hebben een score onder de 6 of zo! Voor de rest wel een relaxe site!

is wel aardig opzich, slot vind ik wel oke.

• Topic Starter Topic Starter
zeker :) het slot vond ik ook geweldig, je denkt een paar keer in de film "nu snap ik het!" maar elke keer blijkt het weer anders te zijn...

luv it...:)

over 16 uur heb ik em binnen :) ben benieuwd

Terug
Naar boven