Fitness Seller

Basic's Log

Goede training :), rustig opbouwen.

Omgekeerde flyes?
Bedoel je Front Raises?
Nette training trouwens, lekker dat je Squat rustig opbouwt, gaat nog goed zo te zien! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Omgekeerde flyes?
Bedoel je Front Raises?
Nette training trouwens, lekker dat je Squat rustig opbouwt, gaat nog goed zo te zien! :thumbs:

Nee het is omgekeerde seated flyes op een machine, zal even een filmpje zoeken

@ iedereen die dit leest:
Kan iemand mms'jes ontvangen en uploaden naar zijn/haar computer? Dan kan ik namelijk even een filmpje sturen dat ik vandaag gemaakt heb, hier posten, en dan kunnen we het later vergelijken! Bij voorbaad dank:)

ik weet volgens mij welke je bedoeld, is die niet voor je rug?

Hier een foto van vanmiddag, ik weet het, nog flink wat gainen.
Ik heb geen zin in loze opmerkingen oid. Het is ook niet de meest duidelijke foto, maar iig iets om later mee te kunnen vergelijken. Vergeet niet dat ik pas een maand train en dit moet je dus eigenlijk zien als begin foto.

Buik aangespannen, borst ontspannen.

Laatst bewerkt:
Hier een foto van vanmiddag, ik weet het, nog flink wat gainen.
Ik heb geen zin in loze opmerkingen oid. Het is ook niet de meest duidelijke foto, maar iig iets om later mee te kunnen vergelijken. Vergeet niet dat ik pas een maand train en dit moet je dus eigenlijk zien als begin foto.

Buik aangespannen, borst ontspannen.

Ziet er nice uit voor je leeftijd!
:sd:-gehalte hoog! ;)

Ziet er nice uit voor je leeftijd!
:sd:-gehalte hoog! ;)

Haha ik weet het ik heb zwaar overdreven. Ik bedoelde dat ik als ik men buik niet aangespannen heb een buikje heb. Ik had ook al aan snipe aangegeven op msn niet te gaan cutten maar de bulk gewoon door te trekken:)

laag bodyfat maat ;)
ff hard trainen en gainen nog ;) maar je komt er wel ;)

Netjes, beter BF dan mij,

Haha ik weet het ik heb zwaar overdreven. Ik bedoelde dat ik als ik men buik niet aangespannen heb een buikje heb. Ik had ook al aan snipe aangegeven op msn niet te gaan cutten maar de bulk gewoon door te trekken:)

Kijk eens aan! Je ziet er al stukken beter uit dan SniperX die al veeeel langer "traint" dan jou! :D

Goed basic! :)
Wat is je doel nu?

Terug
Naar boven