Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag gezwommen, zakje naturel chips gehad.. Jaja slecht
Morgen weer vol trainen.

uitgehangen daar 

ja dat kan niet he
hoe wast zwemmen nog deuitgehangen daar
succes morgen![]()
. Maandag heerlijk getraint, alleen gister heb ik et echt verprutst en ik kan dus niet 5 spiergroepen (onderarm / rug / triceps / benen / schouders) morgen gaan doen.Haha. Nope viel wel mee, wel wat complimentjes enzo van die bReEzUhr'tjes maar daar wil ik niet op gaan.![]()
Heb je je training van net al gepost in je log?
had het er al ingezet dat ik zo ging trainen, maar net ff gegeten dus ga over 15 minuten ofzo trainen 
Lekkere training man!
Zijn de stats koud?(Tevens, spande je biceps aan bijv.?)
Verder nette lengte, ik ben 1.78M zo'n beetje.
Biceps zijn aardig gelijk bij jou en mij, ik heb aangespannen (koud) 30.5 cm, en niet aangespannen 28 cm.

Train sinds dat ik 12 was, 19 Oktober 2007. Maar het echte serieuze trainen begon pas in November 2008. Tot die tijd heb ik wel wat progressie gemaakt, maar niet veel.

Ah oke, ik deed vorig jaar wel is wat curls thuis maar zonder effect. Sinds 3 maart 09 ben ik lid van de sportschool, bevalt me echt heel erg goed![]()
, Jij komt er wel. Erg goede motivatie & instelling, dat is al het halve werk
.Train sinds dat ik 12 was, 19 Oktober 2007. Maar het echte serieuze trainen begon pas in November 2008. Tot die tijd heb ik wel wat progressie gemaakt, maar niet veel.

nou nog geen echte progressie te zien hoor
zeker niet in je gewichten die je met trainen gebruikt![]()

, Jij komt er wel. Erg goede motivatie & instelling, dat is al het halve werk
.
Thuis trainen is ook goed te doen trouwens, barbell en 2 halters.
P.s. Wanneer wordt je 15?