XXL Nutrition

Basic's Log

• Topic Starter Topic Starter
Waar alsnog luidt de vraag; op welke dag de onderarm erbij pakken? bij de biceps gewoon?

Vraag 1: Grotendeels wel: Je kan hem altijd verbeteren.

Vraag 2: Gewoon bij de biceps ;), die train je automatisch wel een beetje mee bij onderarmen.

onderarmen direct na biceps trainen.

Dag 1

Borst
Barbell Flat Bench Press 12/10/8/6
Dumbbell Incline Bench Press 12/10/8/6
Dumbbell Flys 12/10/8/6

Biceps
Cable Curls 12/10/8/6
Bicep Curls 12/10/8/6

Onderarm
Hammer Curls 10 / 10 / 10
Wrist Curls 10 / 10 / 10

Abs
2 x 20 Crunches
2 x 20 Side Crunches

DAG 2

Rug
Pull Ups F/F/F (met assistence)
Seated Rows 12/10/8/6
Seated Cable Pull Down Front 12/10/8/6
Hyper Extensions 15/15/15

Triceps
Close Grip Bench Press 12/10/8/6
Cable Push Downs 12/10/8/6
Dippen (rechtop zodat je de triceps aanspreekt) F/F/F/F

Abs
2 x 20 Crunches
2 x 20 Side Crunches

DAG 3

Benen
Leg Press 10/10/10/10/10
Laying Leg Press 12/10/8

Schouders
Military Press 12/10/8
Seated Dumbbell Press 12/10/8
Shrugs 20/20/20

Abs
2 x 20 Crunches
2 x 20 Side Crunches

Laatst bewerkt:
Ziet er degelijk uit.. :), Misschien nog buik?

Met genetisch bepaald bedoel ik dingen die je niet zelf kan bepalen. Daarmee bedoel ik dus niet de dikte van je arm oid.

Genetisch bepaald bedoel ik bijv. mee de pezen over je abs, die zullen nooit precies recht zitten, genetisch bepaald :P

Met genetisch bepaald bedoel ik dingen die je niet zelf kan bepalen. Daarmee bedoel ik dus niet de dikte van je arm oid.

Genetisch bepaald bedoel ik bijv. mee de pezen over je abs, die zullen nooit precies recht zitten, genetisch bepaald :P

Ja, dat is inderdaad genetisch :).

Ja klopt, je biceps zullen daarom ook verschillen van ieder ander persoon.
Maar je schema ziet er goed uit! Abs is in principe niet zo gek veel werk alleen wat crunches, leg raises en side crunches, verderest hoef je niet de gekste oefeningen voor je abs te doen. ;)

http://www.exrx.net/WeightExercises/Brachioradialis/DBHammerCurl.html

Target

Brachioradialis

http://www.exrx.net/Muscles/Brachioradialis.html

Het spreekt meer je onderarm aan Remco. ;)
Overigens doet Deadlift dat ook zonder hulpmiddelen zoals straps uiteraard.

je hoort mij niet zeggen dat hij hem niet aanspreekt minotaures ;) ik zeg alleen dat die een klein deel van de onderarm pakt, zoals je kan zien ik de drachioradialis een heel klein deel van de onderarm, en zoals je ook kan zien zie je bij de wrist curl een spier in de onderarm die een stuk groter is ;)
tevens komt daarbij dat de hammer curl ook weldegelijk de biceps aanspreekt ;)

Vandaag was rug en triceps de bedoeling. Triceps gedaan, daarna mee getraint met een vriend. Jaja slecht ik weet het:P. Rug dus niet gedaan, pak ik er vrijdag wel bij, ik heb toch meestal trainingen van 3 kwartier dus 1x een training van een uur kan inet zo gek veel kwaad.

2 setjes dumbbell press gedaan met die vriend, nieuw PR gehaald; 8 x 22 KG (per dumbbell).
En ook nog wat setjes cable curls, ook nieuw PR; 6 x 110 LBS

Daarna nog wat abs en cardio gedaan.. Vrijdag er weer vol tegen aan. Dit was echt de slechtste training in maanden.

Vandaag was rug en triceps de bedoeling. Triceps gedaan, daarna mee getraint met een vriend. Jaja slecht ik weet het:P. Rug dus niet gedaan, pak ik er vrijdag wel bij, ik heb toch meestal trainingen van 3 kwartier dus 1x een training van een uur kan inet zo gek veel kwaad.

2 setjes dumbbell press gedaan met die vriend, nieuw PR gehaald; 8 x 22 KG (per dumbbell).
En ook nog wat setjes cable curls, ook nieuw PR; 6 x 110 LBS

Daarna nog wat abs en cardio gedaan.. Vrijdag er weer vol tegen aan. Dit was echt de slechtste training in maanden.

Zonde! Toch wel lekkere PR's hoor. ;)

Klopt, lekkere pr's.
maar het voelt echt als gewoon een dag ver*** prutst:P.

Klopt. Haha morgen zwemmen met de klas, wordt nog wat met al die BrhEezeEuhRsZzLetjUsZ die nu al zeiken met gym dat men shirt uit moet haha.

Klopt. Haha morgen zwemmen met de klas, wordt nog wat met al die BrhEezeEuhRsZzLetjUsZ die nu al zeiken met gym dat men shirt uit moet haha.

Playboy! :sd:
Veel plezier, dat wordt lekker ontspannen. ;) (zorg ervoor dat je niet als een baksteen gaat zinken, haha)

Whaha, superdude zeker niet. Ben niet zo'n geval die zich druk maakt om zijn BF% (moet natuurlijk niet de spuigaten uitlopen). En train ook zeker niet alleen borst & biceps. Wahah dat ik daar op in ga ja ik weet et:P
Jup lekker rustig aan doen. Heb nog steeds niet gecheat met mijn dieet:)

Terug
Naar boven