MuscleMeat

basmca doet maar gewoon beetje liften. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goede gear dus :cool:
Dat had het nog logisch gemaakt ja, maar nee zelfs dat niet.

Ik snap er zelf ook geen hol van maarja kan niet klagen :roflol:

Fysiek is wel om te janken
 
Komt soms voor als je een hele tijd lekker stevig getraind hebt en dan plots veel meer tijd voor recuperatie krijgt.
Maar het is wel redelijk uitzonderlijk lijkt me.

Ik zou ook niet klagen. Je kan er misschien een gewoonte van maken? 4 maanden yolo gaan en dan 2 maanden niks en dan plots vette PRs zetten!:D
 
Oke dit was geen succes.....

Was 86.7 in de ochtend, veels te licht.
Ingewogen 87.5.

Squat

200 zwaaarrr, veeeels te diep ook.
210 fail. Dinsdag 200 gesquat alsof 230 er in zat daarom deze stap.
210 kansloos

Bench

127.5 easy
135 solid meet PR
137.5 fail

Deadlift

245 hard
257.5 fail, op het randje
257.5 fail.


Oh well.

Life sucks..
 
Je hebt toch een totaal kunnen zetten en een PR gebencht. Waarom zo negatief?
Je voorbereiding was niet echt optimaal.
 
Je hebt toch een totaal kunnen zetten en een PR gebencht. Waarom zo negatief?
Je voorbereiding was niet echt optimaal.

Jawel, geeft ook wel aan dat ik mijn openers goed heb ingezet, ondanks dat ik gewoon echt niet sterk was heb ik wel een totaal neergezet.

Tja waarom zo negatief, ik heb gewoon echt veel minder gelift dan ik zou kunnen.

Verder was het gewoon lachen en zoals je zegt de voorbereiding was nouwelijks dus heel onverklaarbaar is het niet.

Bench was een meet PR maar in de gym heb ik 145 paused gedrukt.
 
Jawel, geeft ook wel aan dat ik mijn openers goed heb ingezet, ondanks dat ik gewoon echt niet sterk was heb ik wel een totaal neergezet.

Tja waarom zo negatief, ik heb gewoon echt veel minder gelift dan ik zou kunnen.

Verder was het gewoon lachen en zoals je zegt de voorbereiding was nouwelijks dus heel onverklaarbaar is het niet.

Bench was een meet PR maar in de gym heb ik 145 paused gedrukt.
De gym is geen meet he. Dus toch nice dat meet PR. Ik wou dat ik het gedrukt kreeg. ;)
 
jammer van het resultaat man.

misschien even de plates op de weegschaal gooien aangezien je op alle lifts behoorlijk onder je verwachting hebt gepresteerd. de plates bij basic fit staan er ook wel een beetje om bekend om wat af te wijken.
 
jammer van het resultaat man.

misschien even de plates op de weegschaal gooien aangezien je op alle lifts behoorlijk onder je verwachting hebt gepresteerd. de plates bij basic fit staan er ook wel een beetje om bekend om wat af te wijken.

Plates kloppen, hebben we al eens gecheckt.
De rest die in de zelfde basic traint hebben het naar verwachting of beter gedaan.
Had gewoon mijn dag niet i guess.
 
Back
Naar boven