XXL Nutrition

basmca doet maar gewoon beetje liften.

• Topic Starter Topic Starter
training vandaag

deads met belt

220x1
235x1
251x1 hmm, ging niet als gehoopt.
205x3
205x3
205x3
205x3
225x3 zwaarrr.

gingen niet als gehoopt, maar wel na 2 lange dagen, en laagste BW in lange tijd.

bench, elleboog aanvoelen en aan arch werken.

stang reps
40x10
60x10
80x8
80x6
80x5
80x5
80x5

ellleboog voelde goed, spanning ook, hoop snel weer te kunnen benchen.

helaas voelt mijn elleboog nu na een 2 uur neuqseks sessie en stuk minder goed...

30 km fietsen wtf man. 1km met auto naar werk :cool:
alleen met die luiheid verneuk je het wel een beetje voor de rest...
canta halen, met jou knieen kun je toch wel door als invalide? een canta mag je gewoon op de stoep parkeren.
:roflol:
bijna wel ja

Lekker op de Vespa cruisen G

ik sterf liever dood dan dat ik een scooter rij :roflol:
de aids van het verkeer.

Laatst bewerkt:
93.0 net.
had ik ook wel verwacht, gister echt maar 2000 kcals gegeten ofzo.

weer gequat vandaag
yeaay.

elleboog voelt echt FUBAR atm :(

bar x reps
40x10
60x8
80x6
100x4
120x3
120x3
120x3
140x1
140x1
140x1

die 140 voelde echt alsof ik de wereld op mijn schouders hard :roflol:
zo lang niet zwaar gesquat.

dit was gelukkig allemaal pijnvrij.

beetje rug delts en bicep pomp.

even een update mensen

knieën voelen langzaam beter still, dus gaat fijn.
tricep is wat verslechtend door bedcardio helaas, moet ik echt op letten want ik wil bench knallen ffs.

helaas heb ik een paar dagen terug best lang verkeerd gezeten en daarna best wel rugpijn in mijn onderrug en heb ik geen squat of deadlift kunnen doen.
donderdag een afspraak bij de fysio.

vandaag wel lekkere rug bicep pomp sessie, alleen geen deadlifts dus.

de cut gaat ook goed, vannochtend 92.6kg.
merk nu ook de het vetverlies zichtbaar wordt, en verhoogde vasculariteit.

Als je zoveel last krijgt van triceps tijdens bedcardio doe je toch gewoon ander standje :p

Hopen dat de fysio wat voor je kan betekenen Bas! Je bent ongetwijfeld wel een beetje klaar met het aanmodderen nu.

Als je zoveel last krijgt van triceps tijdens bedcardio doe je toch gewoon ander standje :p
mwa ja en nee.
Hopen dat de fysio wat voor je kan betekenen Bas! Je bent ongetwijfeld wel een beetje klaar met het aanmodderen nu.
ja echt heel erg klaar mee.

het kutte is ook dat ik steeds sterker word maar niet door kan zetten door blessures.
bench ging zo fking lekker en dan dit.
DL ook en dan nu weer rugpijn shit.

voor ik knie blessure kreeg was squat echt on fucking point om goeie PR te zetten ook weer.

En zo hebben we allemaal wat.. :( Waarom kan het leven niet gewoon eens lief zijn? :thinking:

het kutte is ook dat ik steeds sterker word maar niet door kan zetten door blessures.
bench ging zo fking lekker en dan dit.
DL ook en dan nu weer rugpijn shit.

voor ik knie blessure kreeg was squat echt on fucking point om goeie PR te zetten ook weer.
Je zou eens na moeten gaan waarom die blessures ontstaan nadat je jezelf zo hard hebt weten te pushen. Je lichaam geeft een signaal.
Ik zet in op verstoring in spierbalans.

Je zou eens na moeten gaan waarom die blessures ontstaan nadat je jezelf zo hard hebt weten te pushen. Je lichaam geeft een signaal.
Dit wilde ik net zeggen.. Blessures komen niet zomaar uit de lucht vallen. Of je maakt een verkeerde beweging en hebt acute pijn/blessure, of het sluipt er langzaam in (overbelasting)

En zo hebben we allemaal wat.. :( Waarom kan het leven niet gewoon eens lief zijn? :thinking:

life giveth and life taketh away.

she be a harsh mistress
Dit wilde ik net zeggen.. Blessures komen niet zomaar uit de lucht vallen. Of je maakt een verkeerde beweging en hebt acute pijn/blessure, of het sluipt er langzaam in (overbelasting)

in geval van knieen beschadeging van de pees door er regelmatig langdurig op te zitten, en vermoed dat hoog volume squat ook niet hielp.

tricep/elleboog is een overbelasting maar ga morgen aan fysio praten of dat misschien niet misdiagnosed was want word nu alleen maar erger.

rug idk maar die word nu langzaam beter dus pretty sure dat het door verkeerd zitten kwam.

fysio heeft rug beetje los gemaakt, al was de pijn zo goed als al weg.
wat oefening meegekregen om aan mobiliteit te werken, verder zei hij dat gewoon all clear was maar geen 3 uur meer schuin tegen een muur moest gaan zitten.

vandaag dus weer gesquat.

besloten heavy low volume te doen omdat knieen goed voelde en zin in had.

20 x reps
40 x reps
60x10
80x8
100x4
120x3
140x2
150x1
160x1
160x1 alles easy en beltless, 0 knie pijn.
170x1 easy met belt
170x1 betless ook nog easy.
180x1
180x1
180x1 allemaal nog makkelijker dan openers en geen pijn hnggggg.

even kijken wat voor filmpje ik online wil zetten
krachtverlies na iets van 7 maanden geen squats lijkt echt minimaal :D

chinups BW x 19

Laatst bewerkt:
Netjes kerel!! Kracht echt goed weten te behouden blijkbaar :D.

91.8kg net lol, dat maakt die squats alleen maar beter.

hier filmpje van de allerlaatste squat.

Netjes kerel!! Kracht echt goed weten te behouden blijkbaar :D.

ja had ik niet verwacht TBH.
maar ik heb even een 190kg squat terug gekeken van begin oktober, dat was de laatste echt squat die ik gedaan heb, die was minder snel en technisch slechter dan deze reps met 180.

Rust doet schijnbaar wonderen? Ik zag het filmpje al voorbij komen op insta en dat ziet er echt prima uit.

Niet gek niet gek
Misschien ook maar een paar maandjes squats overslaan :)

Rust doet schijnbaar wonderen? Ik zag het filmpje al voorbij komen op insta en dat ziet er echt prima uit.
Niet gek niet gek
Misschien ook maar een paar maandjes squats overslaan :)

haha als mijn bench nu ook sterker aan het worden is terwijl ik niet bench zou helemaal awesome zijn.

net deadlifts en rug.

235x1 meh
252x1 jesus wat kut was dit... denk door weinig eten, low weight en gister squats.
207.5x3
207.5x3
207.5x3
207.5x3
207.5x5 om het goed te maken voor die kut 252.

cable rows
face pulls
bicep curls.

Hoe verloopt de cut bro

Terug
Naar boven