MuscleMeat

Battlefield 4

Gezien de reacties ben ik happy dat ik de keus heb gemaakt geen BF4 te kopen n.a.v. de slechte release van BF3 en de vele bugs.

BF4 zal er voor mij dus zeker ook niet komen :) Scheelt weer een hoop ergernis aan een veel te dure game.

Netjes! Welke console?

als ik nu opnieuw begin kom ik daar ook ongeveer uit, denk ik.

PC.

Als ik nu opnieuw begin zullen de stats ook wel hoger liggen, kwam een beetje moeilijk in BF4, met name infantry. En voor de upgrade van de grafische kaart draaide het ook stukje minder :p.

In BF3 was het.

SPM 684
Skill 1,050.27
K/D 4.08
LVL 100

Ik ben onderhand semi pro.
SPM 500
Skill 300
K/D 2.1
LVL 44

Speel eigenlijk alleen maar conquest en heb zo'n lage SPM omdat ik ook wel eens lekker lig te snipen :)

Eerste divisie van de wereld met beide choppers, main battle tanks, skill en K/D. :)

And rising.

Ik heb nog even te gaan, ben pas level 17. Speel eigenlijk alleen maar domination, maar erger me kapot aan slechte squad en teammembers. Speel met mijn broer maar zonder headset aangezien die nog niet werkt op de PS4, vrij irritant spelen zo. Net COD is het als je ziet hoe iedereen het speelt. Volgende keer maar ouderwets conquest doen.

Stats:
SPM 391
Skill 281
K/D 1.13
LVL 17

Max tot nu is.

Skill 359
W/l 50%
score pm 847
K/d 1.25

speel ps3 btw

64% winrate trouwens. Ik erger me wel vaak aan slechte teammates, jammer dat hier niet meer mensen op de PS4 spelen.

Zieke game!! Voor de mensen die lopen te zeiken over de bugs enzo... Bijna alles is geupdate. Nergens last van. Deze game moet je hebben IMO.

Add me PS4: B-onerhead

Zieke game!! Voor de mensen die lopen te zeiken over de bugs enzo... Bijna alles is geupdate. Nergens last van. Deze game moet je hebben IMO.

Add me PS4: B-onerhead

Kan dit alleen maar beamen, ik add je trouwens.

Zelf altijd een COD speler geweest, maar sinds mijn aankoop van een PS4 ook overgeschakeld. Was wel ff wennen, maar nu behoorlijk hooked.

Oh ja, add mij ook(PS4) : J_Bass24

Laatst bewerkt:
Vanaf morgen doe ik weer mee, zal jullie wel even toevoegen.

Ik heb Jordi en JBass zojuist toegevoegd.

Ik wil deze ook spelen.
Is het de moeite waard om een pc ervoor aan te schaffen ?

Ja die heb ik al. maar speelt k*t met controller.

**** it, koop wel pc

Op de PS4 doet de bf4 het prima. Geen problemen tot nu toe.
Altijd COD gamer geweest maar Ghosts is echt slecht dus overgeschakeld en man man man man! Wat een verschil in details en variatie.

Inmiddels level 49 op de PS4.

Als iemand die heel zijn leven alleen op console heeft gegamed en die net is overgestapt. PC >>>>>>>>> console.

Net gekocht, kzie dat er nog maar weinig oude matties online zijn, als er iemand zin heeft om mee te gamen,

DvonDutch

PC

Speel Battlefield 4 op de PS4, Heerlijke game :D

Heb bij de mediamarkt even op een ps4 gespeeld, maar vind die controller echt k*t...

Terug
Naar boven