XXL Nutrition

Battlestar Galactica S3 (spoilers!)

  • Topic starter MrJ
  • Startdatum
  • Reacties 112
  • Weergaven 7K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Six is a CILF !!!

(Cylon I'd Like to Frack)
 
LOL. :D

De D’Anna serie is ook wel te doen. :p
 
wat een deprimerende k*tserie :s nog meer dan lost

ben pas begonnen met de eerste seizoen, dat belooft om nog 4 seizoenen van hetzelfde te volgen :barf:
 
wat een deprimerende k*tserie :s nog meer dan lost

ben pas begonnen met de eerste seizoen, dat belooft om nog 4 seizoenen van hetzelfde te volgen :barf:

Rot op, man.
Beste SF serie ooit, hard en donker...

Beter dan die gay Stargate, Startrek en andere te vrolijke series.
 
Komt in de buurt, maar SG is toch beter...
(BG zal denk ik ook geen 11 seizoenen meegaan)

BTW: Epi 8 was een beetje saai :D
 
Komt in de buurt, maar SG is toch beter...
(BG zal denk ik ook geen 11 seizoenen meegaan)

BTW: Epi 8 was een beetje saai :D

SG en SG Atlantis vind ik te grappig, met al die "wise guy" opmerkingen.

E8 was inderdaad boring na de eerste 7 die stuk voor stuk goed waren...
 
Maybe een beetje boring, er hebben wel enorm veel veranderingen plaatsgevonden. :)

Ben benieuwd naar volgende week.
 
Hehe, denk dat we die niet snel te zien krijgen. Maybe in de context van de civil war tussen de Cylons zelf (hoeveel schepen zullen ze wel niet hebben in totaal?), maar Galactica heeft niet zo heel veel power meer.

Een tekort aan Viper + pilots, munitie lijkt mij toch nu echt op aan 't raken, hele schip al 5 jaar lang naar de klote geschoten. :)
 
Fapperdefap zeg! Nice Roxxe, karma hou je tegoed!
 
Volgende week laatste aflevering van deze seizoenshelft. Beloofd een cool einde te worden, de '3' serie is nu herboren (althans, 1 er van), de centrale hub is vernietigd waardoor de cylons nu ook echt stervelijk zijn en de alliance tussen mensen en de helft van de cylons staat nu al op instorten.


PS: Ik download alleen nog maar de 720p serie ipv de standaard avi. Veel mooier beeld!
 
Veronca is trouwwens op dit moment bezig met het uitzenden van galactica. En met nu begin ik half vijf 's ochtends. Jammer dat ze het niet serieuzer nemen. (en ze liggen uiteraard way way achter)
 
Update:

Sci Fi Channel will air a special program, Battlestar Galactica: The Top 10 Things You Need to Know, as a lead-in to the final episodes of the series.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Update:

Sci Fi Channel will air a special program, Battlestar Galactica: The Top 10 Things You Need to Know, as a lead-in to the final episodes of the series.

[Link niet meer beschikbaar]

Thx! Handig als geheugensteuntje!
Het was al weer zo lang geleden.
 
Back
Naar boven