- Waardering
- 3.881
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou je nu karma geven...

Ben momenteel backpackend door Indonesië, dus niet helemaal ideaal om een weerwolfgame te hosten
Heb er wel zin in, maar dat kan dus wel betekenen dat een dag uitloopt en ineens anderhalve dag duurt of iets dergelijks.
Naast dat moet er natuurlijk wel animo voor zijn, ik kan morgen in de trein al een hele game uitschrijven![]()
Ik denk dat Biobeast ooit twijfelde of hij kon weerwolven op zijn vakantie en hij uiteindelijk dan maar gewoon meespeelde 
Do itBen momenteel backpackend door Indonesië, dus niet helemaal ideaal om een weerwolfgame te hosten
Heb er wel zin in, maar dat kan dus wel betekenen dat een dag uitloopt en ineens anderhalve dag duurt of iets dergelijks.
Naast dat moet er natuurlijk wel animo voor zijn, ik kan morgen in de trein al een hele game uitschrijven![]()
Geniet gewoon maar van je vakantie man. Als je zin hebt om een game te organiseren kan je dat thuis ook wel.
wie ben jijHalf gelezen maar nieuwe game? Back dekkend by a big white man? Dat moet opzeker gemodereerd worden. In..