MuscleMeat

BB'en met BB

Peiling Peiling Meedoen is belangrijker dan winnen?

• Ja

Stemmen: 5 10,9%
  • Nee

Stemmen: 10 21,7%
  • Als je het maximale uit jezelf hebt gehaald ben je een winnaar :thumbs:

Stemmen: 19 41,3%
  • Ik ben BB :BB_:

Stemmen: 12 26,1%

• Totaal stemmers
    46
  • Topic Starter Topic Starter

Welkom allemaal. :)
Dankjewel Kathleentje.
Count Me In High School Musical GIF by High School Musical: The Musical: The Series | Disney+

Probeer er nog wel een beetje van te genieten de komende 12 weken Bertus, want ik herinner me nog van een vorige contest dat niemand zo dedicated was als jij! Goeie, volledige intro ook. Denk dat dit een leerzaam logje gaat worden.
Bedankt, komt goed. Ik ben autist he. Verschil is dat ik nu een coach heb dus gewoon het schema kan opvolgen.

Vandaag rustdag; meestal op de donderdag (of sportuurtje op het werk), maar vandaag een lange dag en 2 oud-collega's die met pensioen gaan, dus even langs geweest waar ik vroeger werkte.

Ben net letterlijk in slaap gevallen achter m'n pc, dus zo naar bed denk ik. Gemiddeld 5-6 uur geslapen laatste tijd, wat iets te weinig is voor mij.

• Like
Waarderingen: vntl
Pfff, net even foto's gemaakt. Behalve dat ik niet kan poseren, ziet het eruit alsof ik nog nooit in de gym ben geweest. Dikke papz*k zonder benen. Ik moet echt wat aan mn poseerskills doen + definitie kweken.

Tis dat je een coach hebt maar anders 2 sets maximale intensiteit per oefening, hebben mijn benen echt doen groeien als kool iig on gear

• Like
Waarderingen: BB_
Pfff, net even foto's gemaakt. Behalve dat ik niet kan poseren, ziet het eruit alsof ik nog nooit in de gym ben geweest. Dikke papz*k zonder benen. Ik moet echt wat aan mn poseerskills doen + definitie kweken.
I know what you mean…
Sad Rabbit GIF by Muffin & Nuts

• Like
In!

• Like
Verdiep je eens in muscle control en isometrics...

• Like
Tis dat je een coach hebt maar anders 2 sets maximale intensiteit per oefening, hebben mijn benen echt doen groeien als kool iig on gear
Thanks. Benen zit wel progressie in. Nu inderdaad met coach.
Toegevoegd. :rolleyes:

Training 20230609
Training: Cut Day 5 (Legs)
15:30 - 16:40
BW: 119.3 kg
KCal: 4000
  1. Leg Extension
  2. Leg Press
  3. Seated Leg Curl
  4. Hip Extension
  5. Calf Raise (Seated + Standing)
  6. Leg Adduction
  7. Extra: Leg Abduction
Alles 4 sets 15 reps met 40 seconde pauze tussen sets.

Leg Extension

Leg Curl; volgende keer 5 kg erbij want ging te gemakkelijk

Training 20230610
Training: Cut Day 1 (Chest, Shoulders, Triceps)
10:29-11:22 uur
BW: 118.7 kg
  1. Machine Chest Press
  2. Incline Machine Chest Press
  3. Machine Shoulder Press
  4. Crossing Cable Side Raise
  5. Crossing Cable Triceps Extension
  6. Overhead Crossing Cable Triceps Extension
Alles 4 sets 12 reps met 45 seconde pauze tussen sets.

Incline Machine Chest Press

Crossing Cable Side Raise. Set 3 gefilmd, 15 kg. Was iets te zwaar, dus ging momentum gebruiken. Met dit nieuwe schema en korte rust soms nog even zoeken naar het juist gewicht (set 1 voelt so easy, maar de verzuring slaat ineens toe).

Lol vanaf deze hoek lijkt het net of m'n armen 90 graden buigen, zal volgende keer even recht van voren hoger filmen.

Training 20230610
Training: Cut Day 1 (Chest, Shoulders, Triceps)
10:29-11:22 uur
BW: 118.7 kg
  1. Machine Chest Press
  2. Incline Machine Chest Press
  3. Machine Shoulder Press
  4. Crossing Cable Side Raise
  5. Crossing Cable Triceps Extension
  6. Overhead Crossing Cable Triceps Extension

Incline Machine Chest Press

Crossing Cable Side Raise. Set 3 gefilmd, 15 kg. Was iets te zwaar, dus ging momentum gebruiken. Met dit nieuwe schema en korte rust soms nog even zoeken naar het juist gewicht (set 1 voelt so easy, maar de verzuring slaat ineens toe).

Lol vanaf deze hoek lijkt het net of m'n armen 90 graden buigen, zal volgende keer even recht van voren hoger filmen.

Ik zou die laatste sowieso zonder die handvaten doen en gewoon de kabel vast pakken of cuffs. Beter voor je vorm en polsen.

Bij de incl machine press, ook je voeten op de grond en core aanspannen. Net als bij seated ohp.
Nu zoeken je voeten grip, terwijl dat de basis is van bijna alle oefeningen.

• Like
Ik zou die laatste sowieso zonder die handvaten doen en gewoon de kabel vast pakken of cuffs. Beter voor je vorm en polsen.
Ah, thanks; ga ik doen volgende keer. Zo doe ik biceps en triceps ook. 👌

Op andere oefening ook:

Laatst bewerkt:
Training 20230611
Training: Cut Day 2 (Back, Biceps)
13:00-13:53 uur
BW: 119.5 kg (werk aan de winkel dus)
  1. Chest Supported Lat Pulldown
  2. Chest Supported Upper Back Row (wide, overhand)
  3. Upperback Pulldown
  4. Crossing Cable Rear Delt Row
  5. Standing Rope Hammer Curl
  6. Low End Cable Biceps Curl (facing in)

Nieuw voedingsschema binnen. Vanaf morgen 3600 kcal. Volgend weekend verjaardag van m'n vader, wordt denk ik mijn enige cheat nog; waarschijnlijk lukt het me wel binnen de 3600 kcal te blijven die dag.

Terug
Naar boven