AndroidHealthClinic

Beachproof: Waar te beginnen?

Nee!

Als flying fox 2 keer nee kan posten, post ik er toch zelf ook één.

NEE

Ben ik hier niet te jong voor? (15)

lol..mooi excuus :roflol:

Een foto zegt meer dan 991 woorden :D

image012.jpg

Nein!

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me duidelijk :o

ja je bent hier veel te jong voor en op de dag dat je 16 wordt kun je gelijk beginnen met fullsquat tot failure! geintje natuurlijk.
Als je zo jong bent zou ik wel meer voor goede, nette uitvoering gaan dan voor records.

Lijkt mij ook.

Ik wil graag een jaar tot anderhalf jaar de basis onder de knie krijgen. Zorgen dat ik goed eet, en ook nog kan groeien (lengte).

Zijn er dingen waar ik op moet passen, omdat ik nog in de groei ben?

Bedankt. :D

niet forceren...rustig aan opbouwen, en geen 300kg deadlifts of squats doen

Lijkt mij ook.

Ik wil graag een jaar tot anderhalf jaar de basis onder de knie krijgen. Zorgen dat ik goed eet, en ook nog kan groeien (lengte).

Zijn er dingen waar ik op moet passen, omdat ik nog in de groei ben?

Bedankt. :D

Gewoon met licht gewicht beginnen en gewoon eerst opletten dat je de oefening rustig en exact uitvoert. Verder belemmert het je groei niet o.i.d.:D

das een mythe dat het je groei beinvloed:)
en waar beginnen? toch niet op het strand he jongens? ik zou eerst een fatsoenlijke zwembroek gaan kopen
ik raad aan zo een spannende speedo:)
tenzij je dunne beentjes hebt dan zo een lange broek:)
maar als je zoals sommige van ons 20km kan lopen dan zal je wel dikke benen hebben he:)
nu ff serieus
gewoon goede gym zoeken en een programma volgen wat op rippetoe lijkt
mss is het wel goed omdat je pas begint en jong bent om eerst een maandje een gewoon schema te volgen van de gym zodat je spieren eerst wat wennen aan krachttraining

Ik heb me ingeschreven en de instructeur heeft me een schema gegeven. Puur om massa te kweken. Het zijn nu nog lichte gewichten, maar dat kan ik opbouwen. Ik hoop dat ik na een maandje of 2 rippetoe kan gaan doen.
Verder doe ik 3x per week cardio, en ik ga 2 keer naar de sportschool. Thuis doe ik ook nog wat oefeningen, als ik tussendoor tijd heb. Maar nooit op een dag dat ik ook cardio doe. Iedereen super bedankt, en misschien kom ik jullie nog wel tegen in Frankrijk, van de zomer ;).

Dude911

I'm famous :p
Zo kunnen we andere "beachboys" ook helpen :rolleyes::o

Doe gewoon géén cardio.. Energieverspilling.

Terug
Naar boven