MuscleMeat

Bedankje van de ouders van Koen!

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Ik heb de laatste berichten even snel doorgenomen om te zien of dit bericht ook al op het forum terecht is gekomen, maar kon het zo snel niet vinden.
Ik kreeg een profielbericht van de vader van Koen, de heer Joop Baars:

Ben niet zo'n computerman. Weet zelfs niet precies waar dit bericht terecht komt, maar hopelijk wel ergens in het forum.
In elk geval iedereen van DBB hartelijk bedankt voor alle reacties en de bloemen. Wij, vader, moeder zus en zwager zijn er van onder de indruk.
Verder was ik het ook lang niet altijd eens met al z'n schrijfsels, temeer omdat ik mijn eigen zoon daar niet in herken. Voorzover het nog niet duidelijk is/was voor jullie, wij hebben het er te uit en te na over gehad, maar komen niet verder dan dat Koen zwaar depressief moet zijn geweest. In elk geval had niemand door dat hij suicidaal was. De problemen die hij dan al wel had, waren voor iemand die niet depressief is peanuts. Maar van de dokter heb ik begrepen dat iemand die depressief is elk klein probleem opblaast tot een berg.
Nogmaals bedankt voor de warme belangstelling en het ga jullie goed.
De vader van Koen, of Lauw zoals jullie willen.

Een uitermate mooi bericht en ik wil Dhr. Baars dan ook via deze weg hiervoor bedanken namens heel DBB.
 
Ik kan het in iedergeval nog steeds niet geloven :( ...
 
Ik kan het in iedergeval nog steeds niet geloven :( ...
Ik ook niet man, heb de laatste dagen zijn verhalen nog eens gelezen. Fantastisch.

Hartstikke tof dat papa Baars de tijd neemt in deze zware tijd om even een berichtje achter te laten!
 
Bedankt voor het plaatsen, Alex. Blijft wel naar om te lezen dat Koen blijkbaar echt verstrikt zat in zijn gedachten.

Ben blij dat velen van DBB een teken van steun hebben kunnen geven aan de naasten van Koen.
 
Wens vader en moeder en verdere ale nabestaanden erg veel sterkte bij alles wat ze nog gaan tegenkomen op hun paden. Praat veel met elkaar en zorg dat je goed met je verdriet bij elkaar tercht kunt.

Hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.
 
Veel sterkte gewenst.

Bizar dat niemand opviel dat hij depressief en suicidaal was. Heeft hij goed verborgen kunnen houden
 
:) .....Daar ben ik ook blij om Eric.
 
Het is jammer dat iemand, voor het te laat is, niet in staat is over dit soort problemen te praten, ook op dit forum niet. Begrijpelijk is het natuurlijk wel. Toch hebben we in het verleden al eens een member gehad die hier openlijk zijn problemen uitte, die persoon was ook depressief en had het over zelfdoding. Leden hebben hem toen gesteund en voor zover ik weet is die persoon van zijn depressie afgeraakt (sommigen zullen hem nog wel kennen , ik heb het over 'avg').

Ik hoop dat dit nooit meer moet gebeuren, dat anderen weten dat hier over alles gepraat kan en moet worden, als ze ooit in vergelijkbare situatie terecht komen.
 
Goed om te lezen dat ons initiatief gewaardeerd wordt :thumbs:
 
Blijft vreemd dat hij nooit meer zal posten.

Netjes dat zijn familie iets laat horen!
 
Het is jammer dat iemand, voor het te laat is, niet in staat is over dit soort problemen te praten, ook op dit forum niet. Begrijpelijk is het natuurlijk wel. Toch hebben we in het verleden al eens een member gehad die hier openlijk zijn problemen uitte, die persoon was ook depressief en had het over zelfdoding. Leden hebben hem toen gesteund en voor zover ik weet is die persoon van zijn depressie afgeraakt (sommigen zullen hem nog wel kennen , ik heb het over 'avg').

Ik hoop dat dit nooit meer moet gebeuren, dat anderen weten dat hier over alles gepraat kan en moet worden, als ze ooit in vergelijkbare situatie terecht komen.

;)
 
Ik heb de laatste berichten even snel doorgenomen om te zien of dit bericht ook al op het forum terecht is gekomen, maar kon het zo snel niet vinden.
Ik kreeg een profielbericht van de vader van Koen, de heer Joop Baars:



Een uitermate mooi bericht en ik wil Dhr. Baars dan ook via deze weg hiervoor bedanken namens heel DBB.
toch mooi dat hij even de moeite neemt een bedankje te geven!

ik wens de nabestaanden nog veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies.

lijkt me trouwens wel raar om dan de schrijfsels van je zoon nog terug te lezen en misschien toch allerlei dingen te weten te komen die je nog niet wist. want lauw was erg open over alles, dat is een feit.
 
Laten we allemaal onze lul uit onze broek halen morgenavond om 18:00 en in het luchtledige zwaffelen alvorens we aan tafel schuiven. Op een of andere manier gok ik dat Lauw dit eerbetoon zeker waardeerd.
 
graag gedaan mijnheer Baars en sterkte verders voor u en uw familie...
 
Fijn om te lezen dat de familie het waardeert.

Het blijft doodzonde, ik word er opnieuw treurig van. Je gaat toch denken was het niet te voorkomen geweest. Maar gedane zaken nemen geen keer helaas.
 
Bizar te lezen dat Koen zo zwaar depressief moet zijn geweest en wat hadden wij daar toch andere gedachten over. Achteraf zie je misschien wel aanwijzingen maar ik heb dat nooit zo opgevat. Het blijft eeuwig zonde!
 
Fijn om zo'n berichtje terug te lezen.
Verder ben ik van mening dat mensen ietser rustiger/softer zijn geworden op dit forum, en dat mensen zich meer openstelen en openhartiger zijn geworden over de dingen die sommigen dwars zitten:) kijk maar naar de verschillende topics die na dit voorkomen zijn geopend. Mooi
 
Back
Naar boven