Fitness Seller

Been injecteren

Ik zet altijd voor het douchen en dan ook nergens last, zwz aantal min ampullen in handpalmen houden zodat ze op lichaams temperatuur komen, rustig injecteren en natuurlijk niet teveel bewegen..

wat je dus eigenlijk zegt is dat je niet moet masseren na de injectie en rustig z'n gang moet laten gaan
Bij sommige producten wel ja, hoor ZO vaak mensen die last krijgen van UG Test E (laat staan propionaat) En dat heeft daarmee te maken.
Die kan je t beste niet inmasseren, en zo langzaam mogelijk door je lichaam op te laten nemen. Dus bijvoorbeeld 2 stappen naar je bed doen, en daarna tukken.

Bij sommige producten wel ja, hoor ZO vaak mensen die last krijgen van UG Test E (laat staan propionaat) En dat heeft daarmee te maken.
Die kan je t beste niet inmasseren, en zo langzaam mogelijk door je lichaam op te laten nemen. Dus bijvoorbeeld 2 stappen naar je bed doen, en daarna tukken.

Bedankt voor je advies
moet zondag de eerste inject zetten en ben als de dood
laat staan de pijn die je erbij krijgt
ik zal hem inderdaad net voor het slapen gaan zetten en hopen dat ik de volgende dag lekker wakker wordt
zal ik evt voor de nacht nog ibuprofen innemen en hoeveel????

Ik begrijp het niet zet altijd in zijkant been soms zelfs 6ml. Ik doe dit zelfs na een benentraining of train mijn benen dag na injectie nooit probs. En ik zet met 0,8x40.

Gewoon heel langzaam injecteren over 6ml doe ik toch wel 2 minuten.
En ik heb nooit last nog nooit gehad. Het is wel zo nu ben ik weer 3 maanden off als ik nu terug ga injecteren de eerste 2 ga ik terug voelen en dan is het terug normaal.

Bedankt voor je advies
ik zal hem inderdaad net voor het slapen gaan zetten en hopen dat ik de volgende dag lekker wakker wordt

Wat ga je zetten?

En iburofen... je maakt je zelf wel heel erg bang he ;)

Ik begrijp het niet zet altijd in zijkant been soms zelfs 6ml. Ik doe dit zelfs na een benentraining of train mijn benen dag na injectie nooit probs. En ik zet met 0,8x40.

Gewoon heel langzaam injecteren over 6ml doe ik toch wel 2 minuten.
En ik heb nooit last nog nooit gehad. Het is wel zo nu ben ik weer 3 maanden off als ik nu terug ga injecteren de eerste 2 ga ik terug voelen en dan is het terug normaal.
DIT

soms ff toe klein druk gevoeltje met 6ml maar dat komt dan door iets te snel injecteren

Bedankt voor je advies

Ik heb afgelopen maandag de eerste gezet in mijn bil met 0,8x40 en moet zeggen dat er ik eigenlijk geen last van heb gehad op een beetje een beurs gevoel na, maar dat komt omdat ik de olie niet hand warm had gemaakt en te snel ervan af wilde zijn.

No Worries ik was ook als de dood voor de eerste :P en daarna was het meteen............ was dat het?

Succes!

Heb afgelopen vrijdag ook voor het eerst gezet, totaal geen last de eerste dag. Alleen gister voelde ik hem licht als ik aanspande. Ik was al bang dat ik het niet goed had gedaan

Ik heb afgelopen maandag de eerste gezet in mijn bil met 0,8x40 en moet zeggen dat er ik eigenlijk geen last van heb gehad op een beetje een beurs gevoel na, maar dat komt omdat ik de olie niet hand warm had gemaakt en te snel ervan af wilde zijn.

No Worries ik was ook als de dood voor de eerste :P en daarna was het meteen............ was dat het?

Succes!

heb gister avond de eerste gezet met trillende handjes 2ml
heb ik me daar nou druk om gemaakt:D:D
rustig de naald ingebracht voelde nauwelijks iets
rustig geinjecteerd en klaar was kees:p:p
lekker gaan slapen en ik heb nu nog steeds nergens last van een heeel klein beetje een beurs gevoel in de bil

heb gister avond de eerste gezet met trillende handjes 2ml
heb ik me daar nou druk om gemaakt:D:D
rustig de naald ingebracht voelde nauwelijks iets
rustig geinjecteerd en klaar was kees:p:p
lekker gaan slapen en ik heb nu nog steeds nergens last van een heeel klein beetje een beurs gevoel in de bil

Heb je de hele 40 mm erin geduwd?
( gewoon een vraag, ga dit jaar ook zelf zetten:o)

Ik zet meestal 35mm erin, niet altijd even makkelijk omdat met aspireren nog weleens door wil schuiven tot 40mm. Op zich niet zo erg, afbreken gebeurt toch niet zomaar en het voordeel van 40mm is dat je niet zomaar kunt verschuiven en dus per ongeluk in een ader terecht kan komen.

Terug
Naar boven