XXL Nutrition

Before and after, van dikkertje naar eh...

Top man. Super progressie!

Wow, netjes zeg. Goed om te zien wat je met een beetje doorzettingsvermogen kunt bereiken.

Knappe prestatie inderdaad.

Maar waarom knal je ook niet een tattoo over die plek op je rug dan ? Of kan dat niet, ben geen expert namelijk ;)

Zo mooie progressie heb je dor gemaakt.

• Topic Starter Topic Starter
Zo mooie progressie heb je dor gemaakt.

Wow, netjes zeg. Goed om te zien wat je met een beetje doorzettingsvermogen kunt bereiken.
Groot verschil ten opzichte van je eerst foto.

Flinke benen ook.
thanks all!

Knappe prestatie inderdaad.

Maar waarom knal je ook niet een tattoo over die plek op je rug dan ? Of kan dat niet, ben geen expert namelijk
Ehm kan wel, maar ik zit er niet mee dat ik hem heb ben zoals ik ben en zelf zie ik het niet :P en wil niet teveel tatoeages, verpest de definitie van de spieren een beetje naar mijn mening:P

Ja bij mij groeien ze ook heel rap, en natuurlijk alle tips en oefeningen zijn welkom! Graag zelfs!

Ik heb gemerkt dat bij mij afwisseling van oefeningen om de aantal weken goed werkt. Daarbij niet alleen squad/leg press/leg extention doen maar meer stabiliteit oefeningen, hier een link naar youtube waar je een aantal "aparte" maar intensieve en goede oefeningen uitgelegd worden.

http://www.youtube.com/watch?v=fjTw-rMFk9A
http://www.youtube.com/watch?v=5vjvzm82etQ&feature=fvst

Laatst bewerkt:
Echt heel netjes man! Excuses van dikkertjes verdwijnen nu als sneeuw voor de zon
zeker mogelijk zie je wel. Respect!

Netjes gedaan. Last van gyno of lijkt het zo?

• Topic Starter Topic Starter
Echt heel netjes man! Excuses van dikkertjes verdwijnen nu als sneeuw voor de zon
zeker mogelijk zie je wel. Respect!

Haha, ik probeer ze wel te motiveren om hetzelfde te doen ;)

Netjes gedaan. Last van gyno of lijkt het zo?

Thanks, nee onderkant borst en zijkant tot aan oksel zit nog wel wat vet daarom lijkt het zo misschien. Heb wel wat fluffy nips als ik in rust ben maar hoop dat als ik weer rond de 7% bf zit dat dat ook weg is.

benen zijn ook top! Wat zijn je stats momenteel op de grote drie?

Nice!

Brute tat ook! :thumbs:

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 18:32 ----------

wil niet teveel tatoeages, verpest de definitie van de spieren een beetje

Heb jij ook last van dat je op de arm met sleeve zo goed als geen aders ziet? :(

Nice benen man! En gewoon je fysiek voor de rest ook natuurlijk! Zieke transformatie.

Erg goed dit. Wat heb je trouwens allemaal gedaan om je pens kwijt te raken? Veel cardio/ fanatiek bezig geweest met cutten?

Top! Je trappers mogen er ook best zijn!

Lekker man, poten ook dik!

Mooie inkt op je arm!

Mooie progressie.
Je bent goed bezig.

Ik herken je scenario, bij mij was het ook zo.
Enkel moet ik nog van mijn onderbuikje afgeraken. Mijn doelstelling voor tegen de zomer.

nette fysiek!

Vind je tattoo van die handen wel strak!

Zou je kunnen zeggen hoeveel die tattoo ongeveer kost om te laten zetten? Als je het niet wil zeggen, np.

dik fysiek , dikke tattoo

Laatst bewerkt:
Mooi resultaat!

Hoe zagen je trainingen eruit? Veel cardio, of puur op dieet + KT?

Terug
Naar boven