Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
benen zijn ook top! Wat zijn je stats momenteel op de grote drie?
Helaas wel, alleen als ik ik me arm afknel als ik in bed lig ofzo zwellen ze daar op maar verder moeilijk te zien jammer genoeg.Heb jij ook last van dat je op de arm met sleeve zo goed als geen aders ziet?
Erg goed dit. Wat heb je trouwens allemaal gedaan om je pens kwijt te raken? Veel cardio/ fanatiek bezig geweest met cutten?
Mooi resultaat!
Hoe zagen je trainingen eruit? Veel cardio, of puur op dieet + KT?
Mooie progressie.
Je bent goed bezig.
Ik herken je scenario, bij mij was het ook zo.
Enkel moet ik nog van mijn onderbuikje afgeraken. Mijn doelstelling voor tegen de zomer.
succes! Als ik je ergens mee kan helpen qua tips ed hoor ik het wel!!nette fysiek!
Vind je tattoo van die handen wel strak!
Zou je kunnen zeggen hoeveel die tattoo ongeveer kost om te laten zetten? Als je het niet wil zeggen, np.
knap dat je ineens 200% bent gegaan voor de sport en dat ook hebt weten vol te houden, super resultaat!
thanks!
Resultaat motiveerd gelukkigthanks!
@ supersized
Squad heb ik geen idee, vind dat me benen al te groot zijn dus doe geen max. (laatst al me broeken weg moeten doen omdat ik niks meer pas)
laatste setje was 12x 120 en lekker diep doorzakken
(daarbij doe ik de legpress max gewicht met iemand van ong 80 kilo op de gewichten = 340kg x 12 a 15 keer full rep en nog stuk of 6 short reps)
Benchpress 4x 100 (kom er maar niet overheen, 1x 110 gehad 2 weken geleden maar voorbij het dooie punt komen lukte al bijna niet)
Deadlift 6x 170
Zal binnenkort even max squad opzoeken![]()
Vind je kracht tegenover je looks erg tegenvallen, je oogt een stukje groter als mij maar kracht ligt bij mij hoger. Maar alsnog een topfysiek!
20 a 25u zei hij ..