MuscleMeat

Before and after, van dikkertje naar eh...

• Topic Starter Topic Starter
benen zijn ook top! Wat zijn je stats momenteel op de grote drie?

Kg's bp sq dl?

Heb jij ook last van dat je op de arm met sleeve zo goed als geen aders ziet?
Helaas wel, alleen als ik ik me arm afknel als ik in bed lig ofzo zwellen ze daar op maar verder moeilijk te zien jammer genoeg.

Erg goed dit. Wat heb je trouwens allemaal gedaan om je pens kwijt te raken? Veel cardio/ fanatiek bezig geweest met cutten?

Mooi resultaat!

Hoe zagen je trainingen eruit? Veel cardio, of puur op dieet + KT?

Ik heb me bulk maanden gehad en Cut maanden. Bulk was pompen en dieet, cut pompen 4-6 reps afwisselen met high reps om de week ofzo en zwemmen en hardlopen 20 mins ongeveer. dus cut 2x perdag sporten 5 a 6 keer in de week.

Mooie progressie.
Je bent goed bezig.

Ik herken je scenario, bij mij was het ook zo.
Enkel moet ik nog van mijn onderbuikje afgeraken. Mijn doelstelling voor tegen de zomer.

Thanks, is zo gedaan. Motivatie, goed eten en consequent in zijn, hard trainen ;) succes! Als ik je ergens mee kan helpen qua tips ed hoor ik het wel!!

nette fysiek!

Vind je tattoo van die handen wel strak!

Zou je kunnen zeggen hoeveel die tattoo ongeveer kost om te laten zetten? Als je het niet wil zeggen, np.

Dankjewel, dit verschilt natuurlijk per artiest die hem zet. Mijne was relatief goedkoop, 400 euro voor rug, 1250 voor arm. Rug duurde 5 uur, arm 20 a 25 ongeveer.
---

Aan alle andere, bedankt! Heeft iemand nog suggesties/tips/visies wat ik nog zou kunnen verbeteren om betere verhoudingen te krijgen, afgezien van bovenkant borst?

Weer z'n mooi voorbeeld :cool:

groet Ray......

Hier nog een lijst met "voor mij belangrijke supplementen"

voor de bulk:

Multi vitaminen (zorg dat je ze allemaal hebt 25 vita's en mineralen)

omega 3/6/9

Amino's eaa bcaa (direct voor en na de training)

whey + casein

complexe carbs + eiwit shake (maaltijd vervanger indien het met werk/ontspanning lastig word om een hele maaltijd te nuttigen)

dextrose (carb loader voor training)

arginine en ornithine (hgh booster)

Calcium magnesium zink (liefst 3 in 1, afzonderlijk kan ook)

voor de cut:

Stackers (preworkout zonder crash)

Taurine

CLA

Carnitine

Mucuna pruriens

tribulus testris

Goede vooruitgang & prachtige sleeve.

ziet er goed uit kerel! mooie verandering! zal een goeie motivatie zijn voor velen.

Ziet er goed uit man! Een leuk voorbeeld voor mij, moet alleen nog 20 kilo aankomen dan... haha.

Bedankt Jongens! Nog tips/suggersties?

Ziet er ontzettend goed uit, super vooruitgang. Echt nice!

(homo)

Respect!

knap dat je ineens 200% bent gegaan voor de sport en dat ook hebt weten vol te houden, super resultaat!

knap dat je ineens 200% bent gegaan voor de sport en dat ook hebt weten vol te houden, super resultaat!

Resultaat motiveerd gelukkig ;) thanks!

@ supersized

Squad heb ik geen idee, vind dat me benen al te groot zijn dus doe geen max. (laatst al me broeken weg moeten doen omdat ik niks meer pas)
laatste setje was 12x 120 en lekker diep doorzakken
(daarbij doe ik de legpress max gewicht met iemand van ong 80 kilo op de gewichten = 340kg x 12 a 15 keer full rep en nog stuk of 6 short reps)

Benchpress 4x 100 (kom er maar niet overheen, 1x 110 gehad 2 weken geleden maar voorbij het dooie punt komen lukte al bijna niet)

Deadlift 6x 170

Zal binnenkort even max squad opzoeken :)

Vandaag nieuwe foto's gemaakt, op 1e pagina van het topic te vinden

Nette fotos man. Lekker droog en een mooie sleeve!

Resultaat motiveerd gelukkig ;) thanks!

@ supersized

Squad heb ik geen idee, vind dat me benen al te groot zijn dus doe geen max. (laatst al me broeken weg moeten doen omdat ik niks meer pas)
laatste setje was 12x 120 en lekker diep doorzakken
(daarbij doe ik de legpress max gewicht met iemand van ong 80 kilo op de gewichten = 340kg x 12 a 15 keer full rep en nog stuk of 6 short reps)

Benchpress 4x 100 (kom er maar niet overheen, 1x 110 gehad 2 weken geleden maar voorbij het dooie punt komen lukte al bijna niet)

Deadlift 6x 170

Zal binnenkort even max squad opzoeken :)

Vind je kracht tegenover je looks erg tegenvallen, je oogt een stukje groter als mij maar kracht ligt bij mij hoger. Maar alsnog een topfysiek!

Vind je kracht tegenover je looks erg tegenvallen, je oogt een stukje groter als mij maar kracht ligt bij mij hoger. Maar alsnog een topfysiek!

Bench vind ik zelf ook, daarentegen doe ik al me oefeningen 4 sec negatief exposief positief... als ik 1 om 1 zou pakken kan er wel wat gewicht bij. Thanks!

edit: al mijn oef zijn 5 setjes

calf barbell raise 200kg 10x (ook traag + op verhoging laag doorzakken)
dumbbell shoulderpress 38kg 5x

Laatst bewerkt:
Hoelang duurde het zetten van die sleeve?

top prestatie
mooi fysiek
vindt alleen je rug ietsje! achter lopen vergeleken met de rest :)
geen bash alleen punt van aandacht?

Terug
Naar boven