XXL Nutrition

Beginende

BjornJesper

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
56kg
Hoi allemaal,

Eerst wil ik mijzelf even voorstellen;
Ik ben Björn, 16 jaartjes jong.
Ik ben zo'n 183 cm lang en weeg 54,5 kilo. Ik ben altijd de kleinste en redelijk smal geweest.
Maar nu ik gegroeid ben, ben ik nog heel smal. Daar ben ik nu klaar mee, ik wil aan mijzelf werken en een beetje spiermassa te trainen!
Alleen weet ik niet precies hoe ik moet beginnen, ik heb al wel het één en ander gelezen.
Het enige nadeel is dat ik dit moet doen zonder enige hulpmiddelen, ik ben een scholier dus ik ben zo blut als het maar kan... :cool:

Mijn vraag is of er iemand is die mij zou willen helpen op weg te komen?!

Met vriendelijke groet,
Björn Lap

Eten moet je doen, en heel veel ook..

Pak dingen waar veel kcals in zitten, pindakaas, eieren,melk, chocomelk e.d.

Je weegt 53 kilo man, weegt een meisje van 1.60 ook..

Ha Björn! Kijk even rond op het forum voor info, daar staat veel! Meest globale advies dat ik je kan geven is dat je moet zorgen voor een goede balans in trainen, eten en rust. Onderschat eten niet!! Schema's vind je genoeg op het forum, maar het hang van zoveel af (jouw voorkeur, tijd etc.). Zorg wel dat je als je met losse gewichten gaat trainen, je eerst goed focust op de vorm. Dat is ZO VEEL MEER belangrijk dan zwaar trainen: kan je letterlijk 6 maanden kosten als je een nare blessure krijgt (aan je SI gewricht bijv.). Meer advies kunnen we je niet geven, staat eigelijk allemaal beschreven op het forum ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ha Björn! Kijk even rond op het forum voor info, daar staat veel! Meest globale advies dat ik je kan geven is dat je moet zorgen voor een goede balans in trainen, eten en rust. Onderschat eten niet!! Schema's vind je genoeg op het forum, maar het hang van zoveel af (jouw voorkeur, tijd etc.). Zorg wel dat je als je met losse gewichten gaat trainen, je eerst goed focust op de vorm. Dat is ZO VEEL MEER belangrijk dan zwaar trainen: kan je letterlijk 6 maanden kosten als je een nare blessure krijgt (aan je SI gewricht bijv.). Meer advies kunnen we je niet geven, staat eigelijk allemaal beschreven op het forum ;)

Bedankt!
Ik ga wel even lekker de hele middag struinen over het forum!:)

Ouders vragen of die de sportschool willen betalen?

Of vakantie-/weekendjob, luiwammes :p

Of vakantie-/weekendjob, luiwammes :p

Of living the street - thug - hustle life

a2140df49a3b516fe108fea286ffe933.jpg

Terug
Naar boven