Fitness Seller

Beginnen (16j)

tim521

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
57kg
Beste leden

Ik ben net 16 geworden en ik wil ergens deze week beginnen met fitness/bodybuilden.
Ik ben 1m76 en weeg 57kg.
Mijn conditie is niet zo goed maar ook niet echt slecht.
Ik zou graag meer gaan wegen maar natuurlijk van spiermassa.
Kan iemand mij tips geven en eventueel een voedings-/trainingsschema ?
Ik wil 3 a 4 x per week gaan trainen.

Alvast bedankt.

Doe fullbody schema en lees de stickys

Doe fullbody schema en lees de stickys

Onderschat voeding niet, en onderschat jezelf niet.

is dat echt een goed schema of gewoon gelul wat ik hier wel eens tegen kom????

Heb je de link wel gelezen?

Het is een goed schema voor beginners. Vele malen beter dan wat de meeste beginners zelf verzinnen. Er wordt in ieder geval dan gesquat en gedeadlift.

ik had het al even door gelezen maar engels is niet me sterkste vak.
ik trainde eerder al wel wat maar dan zonder echt een vast schema en aangezien ik geen ruk van schema's maken snap.
was het gewoon een nieuwsgierig vraag je en heb nog een vraag zou je mij deze ook aan raden of een ander schema.

wil er richting de zomer een beetje strak uitzien

alvast bedankt voor je antwoord

strong lifts houd in:

workout A:

Squat 5x5
Bench: 5x5
BB Rows: 5x5

workout B:
Squat 5x5
OHP 5x5
Deadlift 1x5

en dan ABABABABABABABABABABABABABABABABABABA. 3 keer per week trainen

beginnen met lege staaf en iedere workout 2.5kg erbij op iedere lift.

kan bevestiggen dat stronglifts een degelijk programma is heb het zelf gedaan. Luister vooral NIET naar alle andere rotzooi die Mehdi van stronglifts zegt. Die gast verkondig echt heeuuul veel onzin. Maar zn stronglifts 5x5 programma is goed.

Dan nog zal ik je stronglifts aanraden. Strak er uit zien doe je meer met het verlagen van je vetpercentage,

Maar als je deze zomer er goed uit wilt zien ben je een beetje te laat. Sterk en gespierd wordt je niet zomaar in een paar weken.

Starting strength, daarna stronglifts, daarna Texas method. Hoppa de komende jaren ben je gedekt.

Maar je zal wel uiteindelijk het laatste hippe schema uit de mens health pakken.

bedankt voor de reactie's en Bosshogg ben 183cm 86 kg 14,5% vet ongeveer zal het nog kunnen lukken?

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

als het vetpercentage maar wat naar beneden is ben ik al blij miss tips?
alvast bedankt voor de antwoord

Starting strength, daarna stronglifts, daarna Texas method. Hoppa de komende jaren ben je gedekt.

Maar je zal wel uiteindelijk het laatste hippe schema uit de mens health pakken.

Vind persoonlijk stronglifts iets beter dan starting strength. Omdat je dan net iets meer volume hebt en dus de bewegingen vaker doet en ze sneller leert. Voor de rest zijn ze nagenoeg hetzelfde.

Ben het wel met je eens dan de Texas method een goed schema is voor wanneer de progressie met stronglifts weg is.

bedankt voor de reactie's en Bosshogg ben 183cm 86 kg 14,5% vet ongeveer zal het nog kunnen lukken?

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

als het vetpercentage maar wat naar beneden is ben ik al blij miss tips?
alvast bedankt voor de antwoord

ik was net telaat met deze recatie

zou je me ander even een pb kunnen stuuren Bosshogg

Terug
Naar boven