MuscleMeat

Beginnen (16j)

Vind persoonlijk stronglifts iets beter dan starting strength. Omdat je dan net iets meer volume hebt en dus de bewegingen vaker doet en ze sneller leert. Voor de rest zijn ze nagenoeg hetzelfde.

Ben het wel met je eens dan de Texas method een goed schema is voor wanneer de progressie met stronglifts weg is.
Dat volume is niet nodig, 3x5 ga je langer volhouden. De lifts doe je elke training dus oefening genoeg. En mehdi is een betweterige eikel die 2x practical programming heeft gelezen en nu net doet of hij het wiel heeft uitgevonden. ;)

ik was net telaat met deze recatie

zou je me ander even een pb kunnen stuuren Bosshogg

Ligt er aan wat jouw definitie van er goed uit zien is. Als je nu al wat spiermassa hebt kan je best wel even cutten.

Weet zelf nog wel toen ik ging cutten met 85kg dat ik daarna vond dat ik te weinig spiermassa had en toen weer ging bulken en toen weer cutten enzovoort.

Maar als je van de zomer een beetje op het strand wilt rondhangen en er goed uit zien voor de meiden dan kan je beter wel wat gaan cutten. Dan zul je van de zomer meer plezier hebben dan dat je achteraf denkt, was ik maar wat droger.

Is je doel om t*ring groot of sterk te worden dan kan je het cutten het beste nog even achterwege laten.

Dat volume is niet nodig, 3x5 ga je langer volhouden. De lifts doe je elke training dus oefening genoeg. En mehdi is een betweterige eikel die 2x practical programming heeft gelezen en nu net doet of hij het wiel heeft uitgevonden. ;)

Mehdi vind ik ook niet zo geweldig. Maar vond starting strength in het begin zo weinig. Dan ben je de eerste weken zo klaar mee. Je zou wel eerst 5x5 kunnen doen en daarna nog verder gaan op 3x5 en daarna texas method.

Dan nog zal ik je stronglifts aanraden. Strak er uit zien doe je meer met het verlagen van je vetpercentage,

Maar als je deze zomer er goed uit wilt zien ben je een beetje te laat. Sterk en gespierd wordt je niet zomaar in een paar weken.

ja als je er "strak" uit wilt zien zul je moeten gaan cutten. Ik ben wel van mening dat je in een paar maanden al een hoop kan bereiken met hard trainen, zeker als je genen mee zitten. Veel succes met je doelen.

hey boss mijn doel is gewoon om er goed uittezien hoef niet zo t*ring groot teworden nu is mijn vraag zou je me in een pb tips kunnen geven met cutten heb dat nog nooit gedaan namelijk (sorry dat ik zoveel vragen stel maar wil graag veel leren op fitness gebied)

alvast bedankt gideon

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

meaantje bedankt voor je reactie :)

mehdi verkondigd inderdaag enorm veel onzin. Dus luister nooit naar die gast, suscribe niet voor shit anders voor je dood gespamd met zn onzin srs. Maar desalnietemin is stronglifts 5x5 goed.

hey boss mijn doel is gewoon om er goed uittezien hoef niet zo t*ring groot teworden nu is mijn vraag zou je me in een pb tips kunnen geven met cutten heb dat nog nooit gedaan namelijk (sorry dat ik zoveel vragen stel maar wil graag veel leren op fitness gebied)

alvast bedankt gideon

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

meaantje bedankt voor je reactie :)

wat is jou idee van er goed uit zien?

voor de een is het massa, voor de ander shredded etc. Maar het verschilt ook heel erg hoe jou lichaam gebouwd is.

heb je mischien foto´s van hoe je er nu uitziet (nohomo)

mehdi verkondigd inderdaag enorm veel onzin. Dus luister nooit naar die gast, suscribe niet voor shit anders voor je dood gespamd met zn onzin srs. Maar desalnietemin is stronglifts 5x5 goed.

wat is jou idee van er goed uit zien?

voor de een is het massa, voor de ander shredded etc. Maar het verschilt ook heel erg hoe jou lichaam gebouwd is.

heb je mischien foto´s van hoe je er nu uitziet (nohomo)

mijn doel tsja vind ik moeilijk uitteleggen kwa vet wil ik naar 10 als ik dan er goed uit zie ( in mijn zelf beeld)
stop ik met cutten moet er nog meer doe ik verder cutten hoef niet heel erg breed teworden ben al vrij breet vanmezelf als ik mensen ommeheen moet geloven zal ff kijken of ik je een foto in pb kan stuuren later vandaag

mijn doel tsja vind ik moeilijk uitteleggen kwa vet wil ik naar 10 als ik dan er goed uit zie ( in mijn zelf beeld)
stop ik met cutten moet er nog meer doe ik verder cutten hoef niet heel erg breed teworden ben al vrij breet vanmezelf als ik mensen ommeheen moet geloven zal ff kijken of ik je een foto in pb kan stuuren later vandaag

Geloof me, als je eenmaal klaar bent met cutten ga je echt niet denken "Dit is prima, er hoeft nisk te veranderen."

Daar kom je vanzelf wel achter. (bijna) Niemand hier op het forum is 100% tevreden met zijn/haar fysiek.

bedankt voor de reactie's en Bosshogg ben 183cm 86 kg 14,5% vet ongeveer zal het nog kunnen lukken?

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

als het vetpercentage maar wat naar beneden is ben ik al blij miss tips?
alvast bedankt voor de antwoord

Ik ben op 8 weken van 14,6% naar 11,91% gegaan zonder al te serieus te cutten.
Tegen de zomer kan je er wel degelijks uitzien hoor :)

Ik ben op 8 weken van 14,6% naar 12,78% zonder al te serieus te cutten.
Tegen de zomer kan je er wel degelijks uitzien hoor :)

en hoeveel ben je onder je onderhoud gaan zitten

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

Geloof me, als je eenmaal klaar bent met cutten ga je echt niet denken "Dit is prima, er hoeft nisk te veranderen."

Daar kom je vanzelf wel achter. (bijna) Niemand hier op het forum is 100% tevreden met zijn/haar fysiek.

haha geloof ik graag dat dat zo is

en hoeveel ben je onder je onderhoud gaan zitten

Ik bedoelde dus van 14,6% naar 11,91%. (78,2kg naar 76,1kg)
- Op KT dagen 125kcal onder onderhoud
- Op cardio dagen 500kcal onder onderhoud
- Op rust dagen 850kcal onder onderhoud

Ik deed wel 4 dagen KT, 2 dagen cardio en 1 dag rust.

Ik bedoelde dus van 14,6% naar 11,91%. (78,2kg naar 76,1kg)
- Op KT dagen 125kcal onder onderhoud
- Op cardio dagen 500kcal onder onderhoud
- Op rust dagen 850kcal onder onderhoud

Ik deed wel 4 dagen KT, 2 dagen cardio en 1 dag rust.

oke bedankt voor de reactie

Gast ga je nou eens een beetje inlezen, jij wil gewoon aan het handje genomen worden. Je schema heb je nu de juiste opties voor gehoord, als je wilt cutten lees je verder op www.victormooren.com
Succes

dienase ben al bezig heb al linkje van boss gekregen zal joune ook door lezen

Ga dan eerst alles lezen dan kan je daarna meer gericht vragen stellen.

Terug
Naar boven