XXL Nutrition

Beginnen met kuren

Flashyy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
96kg
Vetpercentage
7%
Hallo,

Over zo'n 3 weekjes ben ik weer jarig (22) en ik zit eraan te denken om mezelf te trakteren op een kuurtje.
Ik train sinds mijn 15e, en heb mezelf eigenlijk al gauw verdiept in het gebruik van AAS. Ik heb bewust gewacht met het gebruik, mede omdat ik nog in de groei zat, ik woonde nog thuis en ik zat nog op school.

Nu vind ik dat ik er wel klaar voor ben, ik heb een redelijke basis;
Lengte: 1.93m
Gewicht: 96kg
BF%: 7%

Ik zit er aan te denken om een Testosteron Enanthaat kuur te volgen, met Dianabol als kickstart.
Week 1-6: Dianabol (40mg dagelijks)
Week 1-12: Testosteron Enanthaat (500mg per week).
Week 14-18: Nolvadex (eerste 2 weken 40mg dagelijks, daarna 20mg).

Nu is het mijn vraag of jullie deze kuur geschikt vinden voor een beginner, suggesties zijn welkom uiteraard!
Eerlijk gezegd ben ik wel een beetje bang voor gyno, aangezien ik in het verleden last heb gehad van de puberale vorm hiervan. Maar goed, ik wil kuren dus ik zal dit risico maar gewoon moeten accepteren.

Greets Flashyy.

Meer dan 20mg nolva heeft geen zin. Nakuur vier weken voor deze kuur is doorgaans voldoende.

Ik zou kickstart vier weken doen en test 10 weken. Die twee extra weken test hebben voor mij meestal niet echt een meerwaarde.

Voor de rest prima eerste kuur.

+1 nolva meer dan 20mg heeft geen zin

kijk even of de groei er nog in zit na 10 weken is dit wel het geval doortrekken naar 12 anders lekker stoppen
en door trainen

Ten 1e wat is je doel??Dan kuur maken op maat;)

• Topic Starter Topic Starter
Ten 1e wat is je doel??Dan kuur maken op maat;)

Het is mijn doel om 10kg spiermassa aan te komen, of dit haalbaar is weet ik nog niet maar ik ga er mijn best voor doen.
Ook wil ik mijn BF% onder de 9% houden.

Dieet en trainingsschema zijn dik in orde dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.

10kg puur spiermassa gaat niet gebeuren.

Mooie basis en goed voorbereid. Die 10 kilo zul je wel aankomen, maar zal ook veel vocht bij zitten.
Ga je loggen ?

Terug
Naar boven