MuscleMeat

Beginnend advies gevraagd

Aanvoerder

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
80kg
Ik wil beginnen met fitness maar ik vraag mij af of ik wel in de juiste conditie verkeer. Het lijkt mij namelijk niet slim om met licht overtollig vet te beginnen met krachttraining etc. Ik ben 1.91 en weeg op dit moment 79 kilo.

Ik wil jullie advies, zal ik direct beginnen met fitness of eerst gewicht verliezen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Jij denkt dat je met fitness/krachttraining geen gewicht gaat verliezen?

Ga eens snel de stickies lezen jonge!

• Topic Starter Topic Starter
Jij denkt dat je met fitness/krachttraining geen gewicht gaat verliezen?

Ga eens snel de stickies lezen jonge!

Ik moet toegeven dat ik een leek ben op het gebied van fitness. Maar is het noodzakelijk voor mij om eerst gewicht te verliezen of kan ik met dit huidige lichaam en prima basis leggen?

gewicht training is de basis! Of je nou vet wilt verliezen of spiermassa opbouwen, weightlifting is veel effectiever dan cardio.
Dus: schrijf je in en beginnen

Vet verliezen? Komt wel vanzelf man! Vreten en trainen!

hard trainen dan train je het gewoon om

gewoon beginnen met trainen , heeft weinig nut eerst al je vet weg te werken.

Bedankt voor de reacties. Ben nu bezig met het zoeken van de juiste sportschool.

Oke, ik zal daarop letten.

Is Fit for Free geschikt voor beginners?

Ik zit er zelf ook, maar door het gebrek aan een goed squatrack mis ik hier wat. Ze zijn er nu druk mee bezig dus daarna kan ik er prima trainen. Succes met de zoektocht.

wij hebben op sportschool een halter toren met vaste maat halters. (geen dumbbell toren)
ik haal altijd alle standaard maat halters er uit.
en leg ik er een bankdruk halter in.
ik kan hem dan zo in mn nek zetten 2 stappen naar achter doen en dan gaan squatten.
werkt perfect.

Terug
Naar boven