Fitness Seller

Beginnende fitnesser stanozolol/winstrol nemen?

adamz2

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
17%
Hallo,

Mijn naam is Adam en ben 20 jaar oud.
Ik ben ongeveer 1.81m en weeg 70 kilo.
Ongeveer 4 maanden geleden was de laatste keer dat ik heb gefitnesst en heb toen ongeveer 2,5 - 3 maanden getraind met RPM (zeg maar net wanneer ik wat verschil begon te merken) Later door dat er vakantie tussen kwam enzo ben ik jammer genoeg gestopt. Mijn abonnement loopt echter nog 4 maanden door. Nu worstelde ik met wat gedachtes. Ik weet dat het niet verstandig is om nu aan een kuur met stanozolol te beginnen maar ik zit het toch wel te overwegen. Je kan wel zeggen dat ik dus amper fitness ervaring heb.

Nu is mijn vraag:

• Wat kan er mis gaan?
  • Zal ik het doen?
Graag meningen er over!
Much love

Adam

domste wat je kan doen imo.

als beginner ben je gezegend met beginnergains, dus je zet al ontzettend snel spiermassa aan en je kan er zelfs vet bij verliezen.
als beginner weet je niet hoe je moet eten en trainen, dus mocht je iets gaan aanzetten door de kuur, raak je het al snel kwijt. Is dus niet de moeite waard om daar je eigen hormoonproductie voor plat te leggen.. Verder weet je niets van de middelen die je gaat gebruiken, het is geen snoepgoed he vriend

En dat terzijde, als je na 3 maanden trainen de handdoek in de ring gooit dan is deze sport sowieso niet voor jou weggelegd.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ongeveer 4 maanden geleden was de laatste keer dat ik heb gefitnesst en heb toen ongeveer 2,5 - 3 maanden getraind met RPM (zeg maar net wanneer ik wat verschil begon te merken) Later door dat er vakantie tussen kwam enzo ben ik jammer genoeg gestopt. Mijn abonnement loopt echter nog 4 maanden door. Nu worstelde ik met wat gedachtes. Ik weet dat het niet verstandig is om nu aan een kuur met stanozolol te beginnen maar ik zit het toch wel te overwegen. Je kan wel zeggen dat ik dus amper fitness ervaring heb.

Nu is mijn vraag:

• Wat kan er mis gaan?
  • Zal ik het doen?
Graag meningen er over!
Much love

Adam

3 woorden:

NEE
NEE
NEE

i fkn lold
dus over 4 maanden stop je met trainen?
btw je vent niet eens 21 dus mag je geen Posts over aas zetten.
ook snap ik niet wrm je zou kuren bij 74 kg met 17%
tis geen haribo

Stop je maar lekker vol met 200mg per dag, survival of the fittest aan het werk.

Hallo,

Nu is mijn vraag:

• Wat kan er mis gaan?
  • Zal ik het doen?
Graag meningen er over!
Much love

Adam
Misschien kan je eerst eens overwegen of je het dit keer ook na 3 maand stopt, nog los van de vraag of je aas wil gebruiken.
Je motivatie is blijkbaar dat je abo nog 4 maand loopt?

:roflol: wat een topic...

Gewoon NIET doen!?!?!?!

Probeer eerst wat op een natuurlijke wijze erbij te bouwen, je groeit ook het hardst in de 1e tijd van je training :)

En stanozolol (only) zit ook niet echt zoden aan de dijk en als je na 4 maanden stopt :roflol:

fhk it gewoon niet doen oke?:)

Hallo,

Later door dat er vakantie tussen kwam enzo ben ik jammer genoeg gestopt. Mijn abonnement loopt echter nog 4 maanden door. Nu is mijn vraag:

• Wat kan er mis gaan?
  • Zal ik het doen?
Adam

Het is vakantie en je stopt omdat je meer tijd hebt..klinkt best logisch.
Wat kan er mis gaan? je traint 4maande wordt dan depressief omdat je niet groeit en gaat door het leven als een ecto
Zal ik het doen? beter niet

Nee ik zou clen nemen =) veel veiliger

wat een topic weer :roflol:

Adamz22 als winstrol niet lukt moet je even kijken voor HGH en insuline. Daarvoor kun je vaak wel bij de sportschool instructeur terecht!;)

Hahaha! Dat ie die vraag uberhaupt durft te stellen!

:roflol: wat een topic...

Gewoon NIET doen!?!?!?!

Probeer eerst wat op een natuurlijke wijze erbij te bouwen, je groeit ook het hardst in de 1e tijd van je training :)

En stanozolol (only) zit ook niet echt zoden aan de dijk en als je na 4 maanden stopt :roflol:

fhk it gewoon niet doen oke?:)

Kan 't niet beter verwoorden.

Terug
Naar boven