MuscleMeat

Beginnende vrouw > building that booty!

Meisje123

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
63kg
Hallo allen!

Ik ben 21 jaar en heb het sporten sinds kort weer opgepakt. Ik ben weliswaar bezig, maar ik ga ervan uit dat mijn training absoluut verbeterd kan (en moet!) worden. Helaas ontbreekt het mij nog aan kennis en hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.

Ik ben 170 cm met een gewicht van 63 kg. Wat mij betreft een goed gewicht. Ik ben van mening dat een vrouwelijke bilpartij nooit groot genoeg kan zijn en wil daarom optimaal gebruik maken van de tijd die ik heb voor de training. Momenteel doe ik voor mijn gevoel 'maar wat'. Ik squat (full- knieeen uiteraard niet over m'n tenen), doe aan (barbell & stang) hip thrusts, lunges en maak gebruik van de machines die ervoor bedoeld zijn om de bilpartij te trainen. Ik doe een oefening momenteel niet op specifiek gewicht, maar zorg ervoor dat het lekker brandt in m'n billen. Brandt het niet genoeg, dan meer gewicht en minder herhalingen. Ik probeer dan minimaal 6-8 herhalingen te doen en 4 sets. Meestal afgesloten met nog wat cardio.

Qua voeding ben ik helemaal een noob: ja, kwark, tonijn, suikers half uur na training, en dan? Ik wil graag een grotere bilpartij maar bulken/cutten of gewoon op onderhoud eten? What to do, what to do? Wie van jullie lieverds zou mij willen helpen aan een (begin van een..) schema? Of aan tips?

:cool:

Als vrouw moet je alles trainen: back, chest, shoulders en arms. Enkel grote benen is geen gezicht (vind ik dan).

Big ass <3
Bulken maar dan niet extreem gewoon 250 kcal boven onderhoud zou ik zeggen
en idd alles trainen anders ziet er beetje raar uit

• Topic Starter Topic Starter
Oke, groot eten it is dus! Wel met veel cardio? Of juist niet? En wat voor voeding is essentieel? Ochhhh ik voel me zo onwetend hier!:p

Lees je nog maar even flink in over bulken.
Maak vervolgens een voedingsschema en pist hem op dit forum ter controle

[/COLOR]@ de Haantje. De fitnessbois die ik ken (dirty) bulken voor meer massa verdeeld over het hele lichaam. Maar het fijne weet ik er niet van. Ik ga me er volgende week even in verdiepen (eerst even focus op tentamen...) en zal dan een schemaatje proberen in elkaar te zetten. Dank voor je linkjes iig! x

Alles trainen, niet enkel je benen en billen, anders is het niet in verhouding.

[/COLOR]@ de Haantje. De fitnessbois die ik ken (dirty) bulken voor meer massa verdeeld over het hele lichaam. Maar het fijne weet ik er niet van. Ik ga me er volgende week even in verdiepen (eerst even focus op tentamen...) en zal dan een schemaatje proberen in elkaar te zetten. Dank voor je linkjes iig! x

Dirty bulk voor meer massa over het hele lichaam? das pure bullshit
ga gewoon clean bulken

en succes met tentamen

@ insta: correct me if im wrong, maar meer vreten (boven onderhoud) + full body trainen = meer massa toch?

@ insta: correct me if im wrong, maar meer vreten (boven onderhoud) + full body trainen = meer massa toch?

je lichaam moet het wel kunnen gebruiken als jij bijvoorbeeld een onderhoud hebt van 2000 en je wilt bulken eet je rond 2250-2500 kcal maar als je 3000-3500 dan kom je meer aan maar dat is meestal onnodig vet dat je er daarna weer moet afcutten
en full body betekent niet meer massa het is gewoon een goed programma om als beginner te volgen

Laatst bewerkt:
lekker de compounds gaan trainen! iets boven onderhoud gaan zitten lijkt me mooi aansluiten daarbij.
Succes!

Goed advies tot nu toe. Maar wat bedoel je hier mee?
Ik squat (full- knieeen uiteraard niet over m'n tenen), ...
FormSquat.jpg
Zoals je ziet mogen je knieen best voorbij je tenen bij een squat. (picture wordt in Rippetoe's "Starting Strength: Basic Barbell Training" gebruikt)

een full squat met knieen niet voorbij de tenen

ts is een heks

PAK DE HOOIVORKEN EN FAKKELS

Ik heb het recent iemand zien doen. Maar dan wel in een smith machien met zo'n kussentje rond de baar. Je kan je voeten dan lekker ver naar voren zetten. ... HORROR!!!
Ik denk dat de enige reden van zulk wangedrag kan gevonden worden in:
Ik squat (full- knieeen uiteraard niet over m'n tenen), ...

Foto's?

Slechts $600!
Daar kan je natuurlijk ook een basis squat rack, olympische baar en schijven voor kopen.
... Keuzes ... moeilijk, moeilijk...:rolleyes:

Slechts $600!
Daar kan je natuurlijk ook een basis squat rack, olympische baar en schijven voor kopen.
... Keuzes ... moeilijk, moeilijk...:rolleyes:

Ik doelde op strong curves, die kost 19.85usd. Die hip thrust is echt geldklopperij ja :p Bret heeft ook een berg filmpjes op youtube voor vrouwen, daar kan je ook een hoop uit halen.

Terug
Naar boven