Ik heb tijdens mijn jeugd 3x per dag gesport (hoog niveau). Maar op men 20 ben ik daar mee gestopt en heb 2-3 jaar niet gedaan dan geluierd.
Maand geleden toch maar moed bijéén geraapt om beginnen te fitnessen.Van fitness termen ken ik nog niets en daarmee doe ik nog de basisoefingen die me aangewezen zijn.
Over mijn voeding kan ik niet veel zeggen, ik eet wat er op tafel komt. Maar gelukkig kan mijn moeder goed koken
Nuja ik probeer 4x te eten per dag maar meer is onmogelijk door men werk.
Maar dit probeer ik op te vangen met mijn eiwitshakes.
Ik heb zowaar men eerste pot 100% Whey Protein (Optimum Nutrition) geledigd en mijn Phosphagen HP (EAS creatine) is nog half.
Genoeg gezeverd, hier de foto's. Het zijn er niet veel want ik ben nog maar net begonnen met fitnessen. Zal beetje updaten als de tijd verloopt.(laatste foto is getrokken met behulp van spiegel)
begin
na 1 maand
Positieve kritiek is altijd welkom voor een beginneling.
(mijn bedoeling van fitnessen is terug mijn verloren krachten inhalen en terug met mijn sport te beginnen, een moi lichaam is mooi meegenomen)
Maand geleden toch maar moed bijéén geraapt om beginnen te fitnessen.Van fitness termen ken ik nog niets en daarmee doe ik nog de basisoefingen die me aangewezen zijn.
Over mijn voeding kan ik niet veel zeggen, ik eet wat er op tafel komt. Maar gelukkig kan mijn moeder goed koken

Nuja ik probeer 4x te eten per dag maar meer is onmogelijk door men werk.
Maar dit probeer ik op te vangen met mijn eiwitshakes.
Ik heb zowaar men eerste pot 100% Whey Protein (Optimum Nutrition) geledigd en mijn Phosphagen HP (EAS creatine) is nog half.
Genoeg gezeverd, hier de foto's. Het zijn er niet veel want ik ben nog maar net begonnen met fitnessen. Zal beetje updaten als de tijd verloopt.(laatste foto is getrokken met behulp van spiegel)
begin
na 1 maand
-Leeftijd: 23 jaar
-Lengte: 1.85m
-Gewicht: 73kg
-Start: Half Mei 2006
-X/per week: 3x/week
-Tijdsduur: 1u30
-Vetpercentage: 15%
Positieve kritiek is altijd welkom voor een beginneling.
(mijn bedoeling van fitnessen is terug mijn verloren krachten inhalen en terug met mijn sport te beginnen, een moi lichaam is mooi meegenomen)

Ik doe alles puur natuur

Whey is toch natuurlijk ? Creatine toch ook ? Hoe kan je dat nu cheaten noemen