Ceska
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 323
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

!Daar weet Skinnie wat vanaf
Ik heb 't nu wat druk, antwoord vanavond wel!

Bedankt voor je reactie.
Als ik meer ga eten, ga ik wel bijkomen in spieren maar dan toch ook in vet?
Bereken je BMR en onderhoud, kom ik zo op terug1. Wat moet ik allemaal bereken om een goed voedingsschema op te stellen (BMR, VVM, kcal,....?)
Er zijn zoveel verschillende formules/methodes, ik weet echt niet welke ik moet gebruiken of welke de beste is.

Dat wat je op een dag verbrandt met alles wat je doet (naar school gaan, sporten, huiswerk etc.)
Zie hierboven
Nou nog vermenigvuldigen met 1,55 en dan ben je er al! (voor 3x sporten in de week)4. Wat is BMR ? Is dat het aantal kcal dat je verbrandt zonder enige inspanning. Die van mij is dan
655 + (gewicht_in_kg x 9,6) + (lengte_in_cm x 1,7) - (leeftijd_in_jaren x 4,7)
655 + 508,8 + 294,1 – 108,1 = 1 350 kcal
Op onderhoud + cardio = afvallen.5. Ik lees dat sommigen eten onder onderhoud, of 20% onder onderhoud? Wat is dit en waarom doen jullie dit?

Al die berekeningen heb je echt niks aan en dan ben je over 3 maanden nog niks vooruit gekomen. Begin gewoon op 2000 kcals met genoeg eiwit en kijk waar je staat, al die berekeningen zijn niet meer dan schattingen.

). Mijn bips en billen mogen strakker en geprononceerder. Ik wil er iets aan doen en niet opgeven na een maand omdat ik geen resultaat zie.