XXL Nutrition

Beginner Kuurtjes

Big Gerard

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
67
Hallo Big Mofo's :cool:

Ik ben al een tijdje actief op dit forum ( alleen post niet zo vaak :o ) en lees ook vaak bij Anabole Steroiden..

Maar ik had een paar vraagjes..?

1. Als je ooit AS gebruikt, groei je na je kuurtje ook gewoon weer als je verder fitnest..

2. Wat was jullie eerste kuurtje..
- Hoe oud waren jullie en hoe lang trainde jullie..
- Uit wat bestond jullie kuurtje
- Hoeveel heb je er van overgehouden (gewicht en bf verschil)
- Wat zou je veranderen/ beter doen..

Alvast bedankt..

Laatst bewerkt:
Big Gerard zei:
1. Als je ooit AS gebruikt, groei je na je kuurtje ook gewoon weer als je verder fitnest..

Zolang je niet aan je genetische grens zit, groei je door na een kuur. Wanneer je boven je genetische grens uitkomt, zul je waarschijnlijk langzaam terug gaan naar deze grens.

Big Gerard zei:
- Hoe oud waren jullie en hoe lang trainde jullie..
- Uit wat bestond jullie kuurtje
- Hoeveel heb je er van overgehouden (gewicht en bf verschil)
- Wat zou je veranderen/ beter doen..

Alvast bedankt..

-31 jaar. Trainde een aantal jaren, waarvan laatste 2 jaar intensief.
-12 weken testosteron enanthaat (500mg), boldenon (400mg), winstrol.
-Paar kilo waarvan ook een deel vet (niks boeiends dus).
-Geen idee. Ik at genoeg en trainde goed en nam genoeg rust. Mocht ik weer gaan kuren dan met een ander merk.

Big Gerard zei:
Hallo Big Mofo's :cool:

Alvast bedankt..

1. Kans is aanwezig dat je minder snel groeit en veel meer moeite moet doen om te groeien, aangezien je lichaam zelf minder test aanmaakt dan je in een kuur hebt ingebracht.

2. Mijn eerste kuur was creatine, maar met een powerlift schema heb ik mijn meeste progressie gehaald, 4,5 kilo groei in 1 maand!

Jordees zei:
1. Kans is aanwezig dat je minder snel groeit en veel meer moeite moet doen om te groeien, aangezien je lichaam zelf minder test aanmaakt dan je in een kuur hebt ingebracht.

2. Mijn eerste kuur was creatine, maar met een powerlift schema heb ik mijn meeste progressie gehaald, 4,5 kilo groei in 1 maand!

creatine is geen A.S.
ben je na het stoppen van creatine niet iets van 2 a 3 kg daarvan weer kwijt geraakt ?
meestal groei je wel effe iets erdoor en het water gaat weer weg als je stopt

lol net alsof creatine een steriod is :rolleyes:

Big'r zei:
Zolang je niet aan je genetische grens zit, groei je door na een kuur. Wanneer je boven je genetische grens uitkomt, zul je waarschijnlijk langzaam terug gaan naar deze grens.

-31 jaar. Trainde een aantal jaren, waarvan laatste 2 jaar intensief.
-12 weken testosteron enanthaat (500mg), boldenon (400mg), winstrol.
-Paar kilo waarvan ook een deel vet (niks boeiends dus).
-Geen idee. Ik at genoeg en trainde goed en nam genoeg rust. Mocht ik weer gaan kuren dan met een ander merk.

Wat is dat voor dom gezwets man, over je genetische grens uitkomen :thumbd:

Ik vindt dat een erg interessant en belangrijk thema, die genetische grens..
Iemand daar meer info. over?
Zit daar best vaak over na te denken.
Ik heb soms het idee dat ik steeds weer langzaam terug ga naar een bepaald punt tav mijn gespierdheid :mad:

SAHR zei:
Wat is dat voor dom gezwets man, over je genetische grens uitkomen :thumbd:

hoezo is dat dom? Als je kuurt tot je over die grens heenzit, zul je niet (veel) meer groeien als je geen AAS meer gebruikt en idd langzaam terugvallen tot onder die grens.

KaLe zei:
hoezo is dat dom? Als je kuurt tot je over die grens heenzit, zul je niet (veel) meer groeien als je geen AAS meer gebruikt en idd langzaam terugvallen tot onder die grens.

Denk ik ook ja.

Je lichaam heeft dan gewoon niet genoeg hormonen ed om je fysiek wat boven je grens ligt te kunnen ondersteunen. :)

MrJ zei:
Denk ik ook ja.

Je lichaam heeft dan gewoon niet genoeg hormonen ed om je fysiek wat boven je grens ligt te kunnen ondersteunen. :)

precies.. denk als al die massa beesten zoals coleman enzo niets meer zouden gebruiken dat ze binnen no time weer rond de 100kg zullen uitkomen... denk dat je lichaam zo''n grote hoeveelheid massa niet zal kunnen vast houden c.q onderhouden..

maar terug op de vraag...

1. als je die grens nog niet bereikt hebt zul je ook na je kuur nog groeien... let wel dat je pas weer zult groeien als je lichaam herstelt is.. voor die tijd zit je met een laag testeron enzo.. en denk ik niet dat je voorruit zult gaan maar meer bezig zult zijn met zo veel mogelijk vast te houden van je kuur..

2.

- eerste kuur was:

week 1-8 250mg sustanon per week
week 1-3 100mg boldebal-h (boldenone) p.w
week 4-8 200mg boldebal-h (boldenone) p.w

- ik was 20 jaar en trainde een paar jaar waarvan ik schat dat ik pas een jaar ofzo serieus trainde dan niet minder...

- heb er 7kg aan over gehouden bf% volgens mij 1-2% omhoog gegaan...

- zou natuurlijk heel wat dingen anders doen aan de kuur.. deze was mij door gebrek aan kennis dan ook helemaal voor gekauwd als lichte beginners kuur... om zich ook niet echt slecht.. alleen dat opbouwen van de boldenone dat kan nauurlijk niet he!@...

grt

gorgasm zei:
daarom dat velen elk jaar n kuurtje zetten?

Of naar hun grens te gaan, of op (boven) die grens te blijven. :)

Ver boven je natuurlijke grens zitten en blijven betekent wel grotendeels 'on' wezen. Je hebt dan gewoon meer hormonen nodig dan je lichaam kan aanmaken.

KaLe zei:

Zou betekenen dat groei totaal uitgesloten moet worden. Kan dus niet, ik vind het gezwets.

SAHR zei:
Zou betekenen dat groei totaal uitgesloten moet worden. Kan dus niet, ik vind het gezwets.

Dat is geen gezwets,tis gewoon zo.
De naam genetisch grens zegt al genoeg,meer dan die massa kan je lichaam gewoon niet vasthouden met je endogene testproduktie laat staan dat je dan naturel nog verder zou groeien.

Zou mooi zijn zoals jij het zegt.
Dus volgens jouw redenatie zouden de profs die op dit moment aan de top staan gewoon kunnen stoppen met juicen en dan naturel vrolijk verder kunnen groeien?
Ik denk t niet, ik denk dat ze slinken als rauwe andijvie in kokend water!
Hoe hard ze ook trainen en hoe goed ze hun voeding voor elkaar hebben.

Cossieboy zei:
Dat is geen gezwets,tis gewoon zo.
De naam genetisch grens zegt al genoeg,meer dan die massa kan je lichaam gewoon niet vasthouden met je endogene testproduktie laat staan dat je dan naturel nog verder zou groeien.

Zou mooi zijn zoals jij het zegt.
Dus volgens jouw redenatie zouden de profs die op dit moment aan de top staan gewoon kunnen stoppen met juicen en dan naturel vrolijk verder kunnen groeien?
Ik denk t niet, ik denk dat ze slinken als rauwe andijvie in kokend water!
Hoe hard ze ook trainen en hoe goed ze hun voeding voor elkaar hebben.

Dat zei ik toch niet, je moet wel goed lezen en begrijpen wat je leest.

SAHR zei:

Iedereen komt natural op een punt dat je gewoon heeeeeeeeeeel traag of zelfs niet verder komt. Dat is je natuurlijke grens. Ga je bijv. vanaf dat moment kuren, zul je weer groeien. Stop je weer met kuren en wil je natural weer verder gaan, zul niet niet meer groeien en zelfs inslinken na verloop van tijd.

MrJ zei:
Of naar hun grens te gaan, of op (boven) die grens te blijven. :)

Ver boven je natuurlijke grens zitten en blijven betekent wel grotendeels 'on' wezen. Je hebt dan gewoon meer hormonen nodig dan je lichaam kan aanmaken.

Ja dat lijkt me nou ook altijd. Het word toch ook gezegd van Yates die tegenwoordig een heel stuk kleiner is dan 10 jaar geleden. Hij zou nog wel gebruiken maar geen STH/slin meer en daardoor een kilo of 15 lichter zijn.

Benieuwd wat er zou overblijven als hij ook met periodieke cycles zou stoppen.

Geloof er niet zoveel van...

Zonder sth en insuline zou Dorian nog steeds een big ****er kunnen zijn.

Alleen is zijn lichaam gewend aan ongeveer een grammetje of 4/6 a.s per week en daar heeft ie dus geen zin meer in en dus kan hij nooit alles vasthouden wat hij ooit gehad heeft.

Terug
Naar boven