MuscleMeat

Beginner Kuurtjes

• Topic Starter Topic Starter
Zo wat een reacties... :eek:

Ik dacht daar is iedereen het wel
over eens, maar er zijn dus nog heel wat meningsverschillen..

Maaruh bijna niemand geeft antwoord over of hij zelf welis heeft gekuurd en de resultaten enz.. :(

Daar ben ik dus wel redelijk benieuwd naar..

Bij onz in de Gym zit er een kerel met een prachtig lichaam. Mega biceps, schouders, 6-pack ... alles er op en er aan. En benen om U tegen te zeggen. Hij traint al 5 jaar naturel en weet je wat? Die heeft geen speciaal voedingsschema. Traint 5/week en doet 2/week cardio. Benen traint hij niet omdat het idd niet nodig is.

Dat is dus genetisch bepaald. Die gast heeft luck! Als ik even hard train en hetzelfde eet als hij zal ik na 5 jaar niet hetzelfde zijn. Nooit trouwens want mijn lichaam is daar niet voor gemaakt. Zelfs met AS geloof ik daar niet in voor mij. Sommigen worden geboren met een genetische code als die van King Kong, anderen met die van een sprinkhaan.

ff een tip.. niet iedereen is natural als hij dat zegt...

anak zei:
Bij onz in de Gym zit er een kerel met een prachtig lichaam. Mega biceps, schouders, 6-pack ... alles er op en er aan. En benen om U tegen te zeggen. Hij traint al 5 jaar naturel en weet je wat? Die heeft geen speciaal voedingsschema. Traint 5/week en doet 2/week cardio. Benen traint hij niet omdat het idd niet nodig is.

Dat is dus genetisch bepaald. Die gast heeft luck! Als ik even hard train en hetzelfde eet als hij zal ik na 5 jaar niet hetzelfde zijn. Nooit trouwens want mijn lichaam is daar niet voor gemaakt. Zelfs met AS geloof ik daar niet in voor mij. Sommigen worden geboren met een genetische code als die van King Kong, anderen met die van een sprinkhaan.

ik weet niet... maar daar gaat de discussie niet over ;) Even beter lezen :)

anak zei:

hoe weet jij dat nou man.. is een beetje een zwakke instelling vind ik.. de schuld geven aan genetica.. gewoon je doelen stellen en ernaartoe werken.. niets luck.. hard work! genetica speelt ongetwijfeld een rol maar iedereen kan een prachtfysiek ontwikkelen.. naturel of niet.. is maar net hoe groot je wilt worden

ff een stukje theorie er tegen aan gooien...

je spieren vormen zich naar de omvang die ze nodig hebben om een bepaalde taak te verrichten... groeien in massa gebeurt ook alleen als je meer en meer gewicht tilt.. de spieren krijgen een shock, willen dat de volgende keer niet meemaken en sterken zich dus voor die nieuwe taak.

AAS zorgen ervoor dat je meer aankunt en sneller herstelt dan normaal. Maar je doet het altijd nog helemaal zelf.. het zijn jouw spieren die het werk verrichten, alleen krijg je wat extra hulp (laten we zeggen betere brandstof en olie in de motor).

Als je stopt met AAS, maar je voeding en trainingen (lees gewichten) op peil houdt, is de kans op terugval miniem...

Want je spieren moeten nog steeds die kilo's verzetten, en daarvoor hebben ze de benodigde massa nodig.
Maar vaak geven AAS ook een psychologische push die we vaak onderschatten.

D.D. zei:
ff een stukje theorie er tegen aan gooien...

Als je stopt met AAS, maar je voeding en trainingen (lees gewichten) op peil houd is de kans op terugval miniem...
D.D. zei:
Dit klopt niet helemaal, je zal altijd wel (wat) achteruitgaan in massa en kracht, tenminste die massa die je boven je genetisch potentieel hebt ontwikkeld zal er minder makkelijk aan blijven dan die andere kilos. (Je lichaam zit nou eenmaal graag in een comfortzone.) je lichaam kan die massa (op de lange duur)simpelweg niet onderhouden door te lage hormoonlevels omdat je lichaam dit niet kan onderhouden door te lage hormoonlevels.

Maar vaak geven AAS ook een psychologische push die we vaak onderschatten.Want je spieren moeten nog steeds die kilo's verzetten, en daarvoor hebben ze de benodigde massa nodig.

Maar als je na je kuur niet meer de kracht en de massa hebt om die kilos te duwen lijkt het me toch onvermijdelijk dat je er weer een schijfje af moet halen.

Terug
Naar boven