MuscleMeat

beginner mijn schema

kevinovits

Novice
Waardering
0
hallo allemaal ik ben kevin ben 18 jaar oud ben ongeveer 1,73 weeg 60,5 kg heel weinig dus ben altijd zo dun geweest en ben het nu zat altijd de dunste te zijn. heb wel eens met gewichten lopen k*tten op de sportschool maar wil nu serieus aan de gang gaan! ik heb geen verstand van voeding schemas en train schemas en zou graag hulp willen van anderen.Dit schema heb ik gemaakt .

8.oo 2 boterhammen (bruin) met kip filet 2 plakken per boterham en 2
glaasen chocomelk

11.00 2 boterhammen (bruin) met kip filet 2 plakken per boterham en 1
glas choco melk

14.00 500 gr kwark + 1 glas choco melk

17.00 avond eten varieert! pasta, aardappelen met groenten en vlees , noodels, rijst,bami,nasi

20.00 200gr kwark en noten er door heen bulk wheigt shake 35 gr

23.00 1 boterham met kaas 2 plakjes er op en 2 stuks fruit appel en banaan meestal

ik hoop dat ik veel reacties krijg wat ik het beste kan veranderen!

• Topic Starter Topic Starter
hoezo reageert niemand ??/

je eet te weinig , eet telkens 4 boterhammen , waarom zoveel chocomelk ?
voor de rest is het redelijk goed

ik zou het nog beter vinden moest je 6 boterhammen eten, zeker 's morgens, anders ziet het er ok uit

Het is gewoon te weinig, hiermee ga je niet aankomen. Ruwweg zit je nu rond de 2300 of 2400 kcals. Ga eerst maar eens een eindje boven de 3000 kcals zitten en kijken hoe dat gaat. Dus de maaltijden van 8 uur en 11 uur verdubbelen en bij die kwark van 14 uur nog wat toevoegen. Volgens mij kom je dan al een eind. De maaltijden van 20 uur en 23 uur zou ik omdraaien.

Terug
Naar boven