MuscleMeat

Beginners kuur: Test / Anavar

Bezoekers in dit topic

Hahaha wat een nerd ben jij Galen heeft het over een uitzonderlijke situatie van iemand die 1.5x zijn gewicht voor reps doet en geen verstand heeft.

Dat is dus een uitzonderlijke situatie die geen betrekking heeft op topic starter, want zijn situatie is naar hoe ik het kan inschatten niet uitzonderlijk maar gewoon van iemand die begrijpt wat hij moet doen om sterker te worden gewoon progressive overload en goed eten enz.

Volgende keer beter iemand anders beledigen.

Zucht..
 
Dat zegt gewoon echt helemaal niks. Er heeft een tijdje iemand in mijn sportschool getraind die mentaal gehandicapt is. Je kon echt géén normaal gesprek voeren met die jongen, maar sterk was ie wel. Ik heb hem nooit om z'n gewicht gevraagd, maar dat kan nooit meer dan 80 kg zijn geweest. Bankdrukken heb ik hem gespot met 120 kg.
Mongol power, sommige zijn echt gigantisch sterk, zou dat ook te maken kunnen hebben met medicatie ofzo?
 
Je moet goed eten en steeds verhogen.
Ja thx mr obvious, maar als jij zegt dat je goed moet eten en steeds moet verhogen waarom pak je die 5kg dan niet zonder roids? Dat is namelijk vrij makkelijk te doen wat mij betreft.
 
Ja thx mr obvious, maar als jij zegt dat je goed moet eten en steeds moet verhogen waarom pak je die 5kg dan niet zonder roids? Dat is namelijk vrij makkelijk te doen wat mij betreft.
Onmogelijk om te zeggen zonder kennis van zijn bouw/botstructuur en hormoonhuishouding. Ben wel benieuwd naar foto’s van TS.
 
1x110 benchen is nou toch niet heel bijzonder?
 
Mongol power, sommige zijn echt gigantisch sterk, zou dat ook te maken kunnen hebben met medicatie ofzo?

Eerder met lomp zonder mentaal tegen stand gewoon kracht zetten. Gehandicapte lijken altijd sterker dan andere maar dit komt puur doordat, hun met verstand op 0 al hun kracht kunnen gebruiken. En normaal denkend mens kan dat (bijna) niet.
 
Onmogelijk om te zeggen zonder kennis van zijn bouw/botstructuur en hormoonhuishouding. Ben wel benieuwd naar foto’s van TS.
Ik heb zijn onderhoud berekend met de volgende stats: 171cm, 75kg, 12% en ik gok rond de 21/22 jaar (+/- 3100kcal met 5-7 trainingsdagen) Ik denk, dat als deze man rond de +/- 3600/3700 kcal gaat zitten hij met 1,5 maand de 80kg heeft bereikt. Correct me if im wrong. Ben trouwens ook wel benieuwd naar foto’s!
 
Echt serieus.... iedereen weet het beter hier. Ik ga hem binnenkort testen. We zullen zien wat het gaat worden.
 
Ik heb zijn onderhoud berekend met de volgende stats: 171cm, 75kg, 12% en ik gok rond de 21/22 jaar (+/- 3100kcal met 5-7 trainingsdagen) Ik denk, dat als deze man rond de +/- 3600/3700 kcal gaat zitten hij met 1,5 maand de 80kg heeft bereikt. Correct me if im wrong. Ben trouwens ook wel benieuwd naar foto’s!
Ja, dit ben ik ongeveer maar dan wel wat ouder hoor ;)
 
Ik heb zijn onderhoud berekend met de volgende stats: 171cm, 75kg, 12% en ik gok rond de 21/22 jaar (+/- 3100kcal met 5-7 trainingsdagen) Ik denk, dat als deze man rond de +/- 3600/3700 kcal gaat zitten hij met 1,5 maand de 80kg heeft bereikt. Correct me if im wrong. Ben trouwens ook wel benieuwd naar foto’s!
Ja waarvan 5% extra bodyfat
 
Echt serieus.... iedereen weet het beter hier. Ik ga hem binnenkort testen. We zullen zien wat het gaat worden.
Is alleen maar goed bedoelt hoor, dat jij niet hoort wat je wil horen betekent niet dat iedereen het beter weet :rolleyes:
 
Back
Naar boven