AndroidHealthClinic

Beginners kuur: Test / Anavar

Bezoekers in dit topic

Gaat er niet alleen om dat je tijdens je kuur er alles uit kunt halen, maar met name of je de discipline kunt tonen om goed te eten en te trainen wanneer je weer off bent. Die periode is nog veel belangrijker.
 
Oke ik zou beginnen met de kuur maar je test was dat op 300mg of 350?
De eerste 2 weken wil ik hem op 300 doen. Daarna 350Mg. Hoe denk jij erover?
 
Je gaat dus clomid nemen en daarna hcg ???. Dat is toch hetgeen ik versta want je tekst is slecht geschreven en voor mij onbegrijpelijk. Ofwel ben ik dement aan het worden.
ook bij kleine kuren gewoon hcg daarna nolva of clomid voor nog langer de massa dat je opbouwt vast te houden zonder hcg raak je nog meer kwijt. Hcg geeft piek in test snap je houd het hoog.
 
300is genoeg lijkt mij je pakt er ook anavar bij
 
Als je 110 bankt weet je hoe je moet trainen en aankomen dus ik begrijp de zorgen van anderen niet zo.

Je hebt geen voedingsschema nodig waarbij je elke rijstkorrel afweegt
 
Maar hoe is je nakuur?
 
ook bij kleine kuren gewoon hcg daarna nolva of clomid voor nog langer de massa dat je opbouwt vast te houden zonder hcg raak je nog meer kwijt. Hcg geeft piek in test snap je houd het hoog.
Hou er wel rekening mee dat hcg ook zorgt voor toename van testosteron en oestrogeen.
dat je meer gaat kwijtraken als je hcg niet gebruikt hoeft helemaal niet zo te zijn. Dat klopt........~~~~ Maar HCG erbij kan een goede toevoeging zijn
 
Maar hoe is je nakuur?
Als je 110 bankt weet je hoe je moet trainen en aankomen dus ik begrijp de zorgen van anderen niet zo.

Je hebt geen voedingsschema nodig waarbij je elke rijstkorrel afweegt
klopt ik weet wat ik ongeveer moet eten. Onder tussen ken ik het lijstje wel. Maar het is goed dat mensen hun mening erover geven. Daarvoor is dit forum. We helpen elkaar
 
300is genoeg lijkt mij je pakt er ook anavar bij

Gewoon 500/600 test pakken.
Je zelf plat leggen voor 300 is gewoon weg dom. Daarnaast lekker wegblijven van anavar tenzij je een vrouw bent..
 
Gewoon 500/600 test pakken.
Je zelf plat leggen voor 300 is gewoon weg dom. Daarnaast lekker wegblijven van anavar tenzij je een vrouw bent..
Uiteindelijk is elke kuur niet goed vr je. Maar ik begin net en om gelijk 500 er in te spuiten ... ik ga lachen als ik meer uit deze kuur haal dan iemand die 500 spuit. Ik ben een klein mannetje van 171 met goeie genen.
 
Uiteindelijk is elke kuur niet goed vr je. Maar ik begin net en om gelijk 500 er in te spuiten ... ik ga lachen als ik meer uit deze kuur haal dan iemand die 500 spuit. Ik ben een klein mannetje van 171 met goeie genen.

Oké je snapt er duidelijk niks van succes met je kuur....
 
Uiteindelijk is elke kuur niet goed vr je. Maar ik begin net en om gelijk 500 er in te spuiten ... ik ga lachen als ik meer uit deze kuur haal dan iemand die 500 spuit. Ik ben een klein mannetje van 171 met goeie genen.
Kwa negatieve effecten zit er weinig tot geen verschil tussen 300 en 500mg.
 
Die 50mg extra gaan geen reet uitmaken.

Also, stop selfsucking your genetics.
 
ook bij kleine kuren gewoon hcg daarna nolva of clomid voor nog langer de massa dat je opbouwt vast te houden zonder hcg raak je nog meer kwijt. Hcg geeft piek in test snap je houd het hoog.
Dat is niet wat jij schrijft in je slecht geschreven bericht.
 
Als je 110 bankt weet je hoe je moet trainen en aankomen dus ik begrijp de zorgen van anderen niet zo.

Je hebt geen voedingsschema nodig waarbij je elke rijstkorrel afweegt

Heb er veel geweten die goed konden benchen en toch niet wisten waar ze mee bezig waren qua trainen. Veel benchen is geen garantie dat je goed traint. Hoe zit het let de andere stats? Benen e.d.
 
Back
Naar boven