MuscleMeat

beginners kuur winstrol/anavar

Als je echt 7 jaar al aan het trainen bent en geen resultaten hebt geboekt is er toch echt iets mis, wat is je onderhoudt? Ga daar een paar honderd cal boven zitten desnoods 500 cal. Weeg je vervolgens elke week kijk hoe je lichaam erop reageert. Kom je nog niet aan eet nog meer. Wil je juist afvallen? Ga 300/500 cal onder je onderhoudt zitten en weeg je weer elke week kijken wat dit weer voor je doet.
Hoe zit het met je trainingen?

• Topic Starter Topic Starter
Mijn voedingsschema is bijna elke dag hetzelfde maar dan soms is bv 4 eieren voor het slapen gaan gerechten wisselen van lunch naar ontbijt... maar ik blijf me vasthouden aan kip en vis.. 1 keer in de week eet ik wel is frieten of kebab. Iets vettig dus

• Topic Starter Topic Starter
Trainingschema heb ik gehaald van diamondtraining.nl 20 weken schema spiermassa

Ga nou gewoon eens zelf op onderzoek uit. Lees sticky's en andere topic's, dit forum staat bom vol met gratis informatie en met mensen die je graag willen helpen als je je niet als een debiel gedraagt. Kijk nou even wat er gevraagd word en reageer daar eens op.

Chef, mensen zijn hier om je te helpen he.. maar probeer dan wel een beetje mee te werken :o

Met medewerking vanuit jou zijn ze hier echt niet te karig om je fatsoenlijke tips te kunnen geven waar je ook echt wat aan hebt!

Gewoon doen, succes.

Waarom niet test 500mg voor 12 weken? Je voedingsschema ziet er in mijn ogen wel goed uit.

Nakuur met winny. 2 weken na laatste inject 20mg ED. Word je lekker shredded.

Rip alvast

Ondertussen alles wat berekend
275/200/100 2650 kcal
Awww wat schattig, je eet als een b*ch :)
7 jaar trainen, schema's volgen, 2 jaar op een forum waar alles staat, en nog altijd te dom om te snappen dat als je niet groeit, dat je niet genoeg eet.
ZELFS al zou je niks begrijpen van voeding, dan moet toch 1 dingetje wel duidelijk zijn.. en dat is dat als je meer eet, je meer aankomt en als je minder eet, je meer afvalt...
Ik denk dat het mega gevaarlijk is om jou anabolen toe te vertrouwen.
Jij kan het onmogelijke mogelijk maken.

Kook je gewoon een berg kip rijst en broccoli en prop dat naar binnen iedere dag :o avond eten gewoon eten wat je voorgeschoteld krijgt. 50mg anavar 40 Mg winstrol voor 6 weken met 3 weken nolva als nakuur en voilla, progressie

Even tussen door !
K zou niet weten hoe ik zelf iets start hier op!
K ben 185
Heb een lage bodyfat
Ben van plan om winny kuur te doen maar vraag me af als dat verstandig is met laag body fat!

Even tussen door !
K ben 185
Heb een lage bodyfat
Ben van plan om winny kuur te doen maar vraag me af als dat verstandig is met laag body fat!
Nee, winny absoluut niet op laag vet doen! stel je voor dat je het enige echte geweldige effect van winstrol zou zien... moet er niet aan denken!

Ik ben nu ruim 7jaar aan het trainen.
Let constant op men eten veel kip en vis.. Vele verschillende trainingschemaq gevolgd en toch zonder enig resultaat behaald. Ik ben wel in gewicht bijgekomen maar zonder dat je het ziet dat er spiermassa bijgekomen is. Vooral vet rond de buik is er bijgekomen en nu krijg ik dit niet meer weg wat ik ook doe :-(
nu zou ik graag een beginnerkuurtje volgen. Winstrol / anavar / nolvadex is dit aan te raden of niet?
Grtz
Coolsxy

Even tussen door !
K ben 185
Heb een lage bodyfat

....

169993-Brace-Yourselves-Summer-Is-Coming.jpg

Ik zeg sticky for the winny!:o

Terug
Naar boven