spiritonline
Novice
- Waardering
- 0
Hallo,
zelf ben ik 15 en wil graag wat spieren gaan kweken, ik ben nou denk een jaartje bezig geweest met zelf wat dingen proberen zoals sit ups push ups en gewicht heffen. Ik kan nog niet naar de sportschool omdat ik daar nog niet oud genoeg voor ben
al zou ik het wel graag willen. Hoe dan ook, dat jaartje wat uitproberen heeft wel wat resultaat gehad maar is het toch niet helemaal. Mijn vraag is wat kan ik allemaal doen als 15 jaarige zonder echte apparaten ? Voornamelijk borst spieren en armen (zowel onder als boven.)
Alvast bedankt.
(ps: heb wel gewichten maar dat zijn veel te lichte dingen 2KG per stuk, en een (hometrain)fiets xD)
zelf ben ik 15 en wil graag wat spieren gaan kweken, ik ben nou denk een jaartje bezig geweest met zelf wat dingen proberen zoals sit ups push ups en gewicht heffen. Ik kan nog niet naar de sportschool omdat ik daar nog niet oud genoeg voor ben
al zou ik het wel graag willen. Hoe dan ook, dat jaartje wat uitproberen heeft wel wat resultaat gehad maar is het toch niet helemaal. Mijn vraag is wat kan ik allemaal doen als 15 jaarige zonder echte apparaten ? Voornamelijk borst spieren en armen (zowel onder als boven.)Alvast bedankt.
(ps: heb wel gewichten maar dat zijn veel te lichte dingen 2KG per stuk, en een (hometrain)fiets xD)
ik hoop dat ik je al iets verder heb kunnen helpen
helaas
ik heb gegoogled voor ik hier kwam maar daar werd er voornamelijk over hoe het gedaan moest worden met appareten (waar ik dus niet op mag) 

, 1 minuut tussen de drie (soms vier) sets.