spiritonline
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraagje aan luuc;
Als ik me opdruk met extra gewicht en mn mn voeten op een bankje krijg ik nogal vlucht last van mn voorste deltoid, heb jij dit ook?
druk je elbows in ofzo? zo ja heb je ergens een site waar je kan zien hoe je dit doet?![]()
ik heb de nieuwe oefeningen geprobeerd en ze zijn een stuk zwaarder dan wat ik deedheb wel een beetje spierpijn in me borst maar dat hoort er bij
Hoe dan ook de tips waren goed, thx.

luuc, ik had via google gelezen dat als je liggen een "staaf" met wat gewicht omhoog duuwt dat je daarmee ook je borst spieren mee zou trainen. Heb het geprobeerd en het werkt maar helaas alleen aan de buitenkant, is er een manier om de "binnkant" van je borst te traine ?

nogmaals bedankt voor alle antwoorden
hoe dan ook hoe komt het dan dat ik toch voornamelijk de buitekant voel en niet de rest ? Dit is trouwents de oefening die ik deed (niet met dat zoort gewichten maar toch....![]()
helaas heb ik niet zo'n bankje waar ik die oefeningen kan doen, wel een bed maar daar komen me schouders op het bed als ik ze naar beneden laat gaan, is dit erg ?

maar waar zou ik dan zo'n bankje kunnen krijgen en wat zou het kosten ? Ik bedoel als 15 jaarige heb ik niet echt veel geld..........

probeer aan een paar dumbbells te komen?Zodra je die heb kan je aardig wat dingen doen.
Waar kom je vandaan?Weet mischien wel een sportschool waar je kan trainen.
kan je in nederland echt niet naar de gym gaan voordat je een bepaalde leeftijd bereikt hebt?:s
Ik woon in heerhugowaard (noord-holland) en heb al een zetje dumbbells maar die zijn maar 2KG per stuk...... ik zal is kijken op marktplaats wat er allemaal is, en me ouders zulle niet mee gaan naar de sportschool
daar zijn ze te lui/druk voor 
bedankt voor al julie antwoordenIk woon in heerhugowaard (noord-holland) en heb al een zetje dumbbells maar die zijn maar 2KG per stuk...... ik zal is kijken op marktplaats wat er allemaal is, en me ouders zulle niet mee gaan naar de sportschool
daar zijn ze te lui/druk voor
![]()
wel maat van school maar die is 14 en had ze ID vervalst om binne te kome
Me vader is er redelijk tegen omdat ie ooit is van een fyshotherapuit had gehoord dat het slecht voor me zou zijn ofzo..... nog nooit last van gehad maajah. Maar als er een school is waar ik kan traine en het zelf betaal is het geen probleem.......