XXL Nutrition

Beginners vragen

wrm moet het supersnel gaan, tis niet omdat je spieren sneller herstellen, dat je ineens een monsterchest oid zal hebben na borsttraining...

bodybuilding is geen sport, maar een levensstijl, en gaat over jaren.

na verloop van tijd kan je gebruik maken van supps, maar ik denk niet dat deze bij jou nu al van toepassing hoeven te zijn, aangezien je nog vééééél moet leren en lezen.

wacht er gewoon even me

en remember, SUPPLEMENT.
erboven op.
een aanvulling van je voedingsschema
zonder dat die supps erin staan, moet je voedingsschema even goed zijn.

en natuurlijk moeten je spieren herstellen, maar je kan evengoed voor slapen gaan een goeie pot kwark naar binnenwerken.

wrm moet het supersnel gaan, tis niet omdat je spieren sneller herstellen, dat je ineens een monsterchest oid zal hebben na borsttraining...

Niet??:D

@ippower
Kijk ook eens in :
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/voedingsplan-voor-gewichtstoename-71310/
Lees dit eens goed door.. (gaat over voeding)

Whey is een mooie aanvulling, maar het blijft altijd beter om je eiwitten uit goede voeding te halen...

Suc6 met je training..:wl:

• Topic Starter Topic Starter

bodybuilding is geen sport, maar een levensstijl, en gaat over jaren.

na verloop van tijd kan je gebruik maken van supplementen, maar ik denk niet dat deze bij jou nu al van toepassing hoeven te zijn, aangezien je nog vééééél moet leren en lezen.

wacht er gewoon even me

en remember, SUPPLEMENT.
erboven op.
een aanvulling van je voedingsschema
zonder dat die supplementen erin staan, moet je voedingsschema even goed zijn.

en natuurlijk moeten je spieren herstellen, maar je kan evengoed voor slapen gaan een goeie pot kwark naar binnenwerken.

ik maak binnenkort een goed voedingsschema en dat hou ik dan een tijdje vol en dan kijken hoe het gaat dan ga ik later wel kijken voor supplementen.

soms train ik wel eens 2.5 uur achter elkaar is dat erg dat ik dan zo veel doe of moet ik gewoon 1.5 uur doen.

45min-1uur volstaat.

Maar dan wel maximum uithalen.

Als je 2.5 u traint, kan je toch nooit 100% intensiteit leggen in je training...

of zit er ook heel veel cardio bij?

Ah kerel, wat een noobvragen (2u30min trainen:rolleyes:) en het is nog dommer om dan al met supplementen te beginnen als je niet eens de basis kent van krachttraining.

Nuja, goed, het is jouw geld (dat je wegsmijt)

Ah kerel, wat een noobvragen (2u30min trainen:rolleyes:) en het is nog dommer om dan al met supplementen te beginnen als je niet eens de basis kent van krachttraining.

Nuja, goed, het is jouw geld (dat je wegsmijt)

wat nou noobvragen jo help me dan in plaats van zo stoer te praten met je noobvragen. ik vind dit egt idioot hoor.

Voor de zoveelste keer

1) Degelijk voedingsschema
2) Supplementen zijn aanvullingen en geen basisvoedsel
3) Leer de grondbeginselen van bodybuilding

Voor de zoveelste keer

1) Degelijk voedingsschema
2) Supplementen zijn aanvullingen en geen basisvoedsel
3) Leer de grondbeginselen van bodybuilding

ja wat nou grondbeginselen als ik naar de sportschool ga train ik gewoon mijn spieren. ik weet heus wel dat supplementen geen basisvoedsel is heb ik dat ooit gezegt ofzo dan? en ik ben toch bezig met een voedingschema.

weet je aleens wel waar je behoefte aan hebt qua eiwitten, kcal, koolhydraten, vetten,......

En het is veel meer als in de sportschool aan die pullstang te trekken.

Heel veel lezen en proberen, dat is hét grondbeginsel

De grondbeginselen zijn dat 2u trainen compleet nutteloos is (spierafbraak, zegt je dat iets?), dat is nog 1 van de vele mythes die jij blijkbaar nog moet ontdekken.

Nuja, je doet wat je wil maar het zou me niet verwonderen dat je binnen x-aantal maand terugkomt en meer vet dan spier bent aangekomen.

De grondbeginselen zijn dat 2u trainen compleet nutteloos is (spierafbraak, zegt je dat iets?), dat is nog 1 van de vele mythes die jij blijkbaar nog moet ontdekken.

Nuja, je doet wat je wil maar het zou me niet verwonderen dat je binnen x-aantal maand terugkomt en meer vet dan spier bent aangekomen.

het enigste wat jij doet is negatief zijn en niemand helpen lompe belg dat je der bent.

Negatief? Ik ben realist. Ik kom misschien scherp uit de hoek, maar ik heb een hekel aan de "supplementen-mentaliteit".
Resultaat bereik je nog steeds door te trainen, niet door alles te nemen wat er te nemen valt. Volgens mij ben je gewoon een slachtoffer van marketing en dat kost geld.

Ben je zo iemand die zo snel mogelijk resultaat wil? Helaas pindakaas, snel bestaat niet.
Lees gewoon eens de sticky's en kom dan nog eens terug idpv je zin willen doordrijven.

Negatief? Ik ben realist. Ik kom misschien scherp uit de hoek, maar ik heb een hekel aan de "supplementen-mentaliteit".
Resultaat bereik je nog steeds door te trainen, niet door alles te nemen wat er te nemen valt. Volgens mij ben je gewoon een slachtoffer van marketing en dat kost geld.

Ben je zo iemand die zo snel mogelijk resultaat wil? Helaas pindakaas, snel bestaat niet.
Lees gewoon eens de sticky's en kom dan nog eens terug idpv je zin willen doordrijven.

ik heb nooit gezegt dat ik snel resultaat wil ik wil gewoon trainen zonder het fout te doen en wil ik gewoon tips. ik ga alleen whey gebruiken dat kan best wel en een goed schema maken nu nog het trainen ik train alles als ik op de sportschool ben vandaar dat ik soms lang bezig ben maarja zal het wel korter en krachtiger doen als dat moet verder tips?

Nogmaals, lees de sticky's en kom straks eens terug... zo moeilijk kan dit toch niet zijn?

Haal adem man je wilt niet weten hoe katabool je nu bezig bent.

Terug
Naar boven