Fitness Seller

Beginners vragen

• Topic Starter Topic Starter
ja wat dan ik denk dat ik goed train hoo r ik ineens dat ik alles fout doe.

ik heb alles al gelezen ik begrijp egt niet wat ik fout doe maarja het zal wel ik ga gewoon mijn sportschool kapot maken, ???

Ik heb hier als gast veel gelezen zodat ik niet van die domme vragen hoef te stellen.
Probeer jij dat ook en kom dan terug.

ik heb alles al gelezen ik begrijp egt niet wat ik fout doe maarja het zal wel ik ga gewoon mijn sportschool kapot maken, ???

Het gaat niet alleen om je training maar ook om je voeding en rust dat is minstends zo belangrijk.

Post dan eens je trainingschema en je voedingsschemadaar kunnen we wat mee!

Als je denkt dat je zelf goed bezig bent, DAN ben je ook GOED bezig;), maar neem dan ook dingen van andere aan en zie dit als leermomenten, niet als negatieve kritiek.

Man, je bent 16 jaar - je traint 3mnd, je kan nog jaren pieken in de sport, als je maar de raad van andere opvolgt..;)

Nogmaals maak een goed voedings - en trainschema en post deze voor commentaar en leer er hiervan....

voedingsschema

07:30
2 boterhammen met pindakaas tonijn kipfilet of rosbief
melk

10:00
(in tussentijd flesje 500 ml water)

13:00
4 boterhammen met pindakaas tonijn kipfilet of rosbief
water

15:00/16:00
melk(tussentijd flesje 500 ml water)

Trainen (water)

19:00
avondeten wat de pot schaft+sap (appelsientje) of water
(vlees met groente en aardappelen)
(macaroni)
(iets met kip en rijs)
(bami,Nasi,spagetti)
( tussentijd flesje 500 ml water)
20:30
2 Stuks fruit

22:00
Bak kwark(tussentijd flesje 500 ml water)

bij elkaar drink ik wel 2 liter op een dag maar als ik train drink ik wel wat meer omdat ik onder het trainen ook veel drink.

Slapen

Bij mijn training gebruik ik veel apparaten behalve voor mijn biceps dan ga ik met halters, en bankdrukken doe ik ook.

met de apparaten doe ik

2x schouder
2x borst
1x bovenbeen
1x onderbeen
1x kuit
1x buik met apparten
1x buik op een bankje
2x rug
triceps pak je vaak mee met de apparaten en triceps doe ik ook apart met een touw
biceps normaal en hameren en soms 21en(thuis)

soms doe ik dippen
en na mijn warming up begin ik eerst met optrekken 3 sets zoveel als ik kan per set.

cooling down 10 min

thuis doe ik opdrukken 3 sets zoveel als ik kan per set.
en ik wil ook thuis wat buikspieroefeningen doen.

trainen 3 keer per week.

1. Gooi die aparaten weg, en ga gewoon zware compounds doen.

2. je trainingschema is niet echt duidenlijk je moet echt oefeningen neerzetten hoeveel herhalingen welke dagen train je.

3. verder is je voedingsschemaredenlijk eenzijdig(net als de mijne) je zou bijv. de dag beter kunnen beginnen met een bak brinta of havermout

3. als je een abo bij een sportschool hebt heeft thuis opdrukken geen zin.

1. Gooi die aparaten weg, en ga gewoon zware compounds doen.

2. je trainingschema is niet echt duidenlijk je moet echt oefeningen neerzetten hoeveel herhalingen welke dagen train je.

3. verder is je voedingsschemaredenlijk eenzijdig(net als de mijne) je zou bijv. de dag beter kunnen beginnen met een bak brinta of havermout

3. als je een abo bij een sportschool hebt heeft thuis opdrukken geen zin.

1. 3x15 ,en dat verschilt in ieder geval als er maar een rustdag tussen zit.
2. daar zat ik ook al aan te denken dat had ik ook nog gevraagd maar gee antwoord op gehad(brinta)

3. hoezo heeft opdrukken nou weer geen zin ik ga dat toch gewoon doen.

Hardleers?

15 herhalingen heeft geen zin

1 rustdag is gewoon teweinig als je fullbody traint

Vooralblijven doen op je rustdag

minder herhalingen zwaarder trainen meer sets?

zo dan?

Zoals happytree zegt, zware compounds, en weg met die toestellen;)

compounds zijn de snelste weg naar succes, zeker in het begin.

je hebt bij je voedingsschema nu wat neergeknald, niet?
bereken eerst je behoeften, en hanteer dan volgende tabel met voedingswaardeninfo:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...arden-grammen-kcal-koolhydraten-schema-24805/

bereken dan de totalen van je kcal, eiwitten, kh, vetten enzovoort, kan heel makkelijk in excel;)

Zoals happytree zegt, zware compounds, en weg met die toestellen;)

compounds zijn de snelste weg naar succes, zeker in het begin.

je hebt bij je voedingsschema nu wat neergeknald, niet?
bereken eerst je behoeften, en hanteer dan volgende tabel met voedingswaardeninfo:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...arden-grammen-kcal-koolhydraten-schema-24805/

bereken dan de totalen van je kcal, eiwitten, kh, vetten enzovoort, kan heel makkelijk in excel;)

weetje wat jammer helemaal jammer ik stop naar die onzin luisteren ik ben 16 dan moet ik al allemaal vage dingen berekenen en lijsten maken ik hou het gewoon op mijn eigen schema met goed trainen ik heb al wat resultaat geboekt en dat is ook niet zomaar gekomen ik ga lekker verder zoals ik al bezig was ik wete zeker dat ik dan wel spieren krijg. al die onzin van jullie ik ben nog maar 16 over een paar jaar pak ik het wel anders aan maar nu gewoon goed eiwitten en koolhydraten eten en gezonde vetten ik weet al veel en jullie zitten mij gewoon in de maling te nemen met die onzin van jullie laterz ik heb geen zin in deze onzin van jullie egt wat een BULLFOKINGSHIT.

en nu gaan jullie natuurlijk van die stoere post neerzetten van: pech voor jou bla bla bla maar dat boeit me ook niet meer ga maar over me lullen is goed laterz.

Velen dachten er ook zo over, inmiddels zijn ze 25, en ze beklagen zich dat ze niet van in het begin goed zijn gaan eten..
Spijtig

Niet huilen hoor het is allemaal goed bedoelt, je hoeft je niet zo op te winden je bent namelijk pas 16 dus huilen bij papa is geen probleem(man gedraag je even naar je leeftijd)

suc6 met trainen

Velen dachten er ook zo over, inmiddels zijn ze 25, en ze beklagen zich dat ze niet van in het begin goed zijn gaan eten..
Spijtig

dit eet ik anders:

4 boterhammen met hagelslag

cola cola sinas

chips chocolade koekjes

savonds chips na school een zak chips kopen chocolade repen

wat is beter dan?

het zou me niks verbazen als jullie zeggen dat dit beter is hahahaha:cool:

weetje wat jammer helemaal jammer ik stop naar die onzin luisteren ik ben 16 dan moet ik al allemaal vage dingen berekenen en lijsten maken ik hou het gewoon op mijn eigen schema met goed trainen ik heb al wat resultaat geboekt en dat is ook niet zomaar gekomen ik ga lekker verder zoals ik al bezig was ik wete zeker dat ik dan wel spieren krijg. al die onzin van jullie ik ben nog maar 16 over een paar jaar pak ik het wel anders aan maar nu gewoon goed eiwitten en koolhydraten eten en gezonde vetten ik weet al veel en jullie zitten mij gewoon in de maling te nemen met die onzin van jullie laterz ik heb geen zin in deze onzin van jullie egt wat een BULLFOKINGSHIT.

en nu gaan jullie natuurlijk van die stoere post neerzetten van: pech voor jou bla bla bla maar dat boeit me ook niet meer ga maar over me lullen is goed laterz.

Duidelijk man..???
Er wordt alleen geprobeerd je op de goede weg te helpen..

Ga je heel veel suc6 wensen met je training...

Mooi zo die hardleersheid, je zal er ver mee komen.

:slotje:

Echt een kakkerlak ben je IPPOWER

Terug
Naar boven