Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja wat dan ik denk dat ik goed train hoo r ik ineens dat ik alles fout doe.
ik heb alles al gelezen ik begrijp egt niet wat ik fout doe maarja het zal wel ik ga gewoon mijn sportschool kapot maken,![]()
ja wat dan ik denk dat ik goed train hoo r ik ineens dat ik alles fout doe.
ik heb alles al gelezen ik begrijp egt niet wat ik fout doe maarja het zal wel ik ga gewoon mijn sportschool kapot maken,![]()
, maar neem dan ook dingen van andere aan en zie dit als leermomenten, niet als negatieve kritiek. 
1. Gooi die aparaten weg, en ga gewoon zware compounds doen.
2. je trainingschema is niet echt duidenlijk je moet echt oefeningen neerzetten hoeveel herhalingen welke dagen train je.
3. verder is je voedingsschemaredenlijk eenzijdig(net als de mijne) je zou bijv. de dag beter kunnen beginnen met een bak brinta of havermout
3. als je een abo bij een sportschool hebt heeft thuis opdrukken geen zin.
Hardleers?
15 herhalingen heeft geen zin
1 rustdag is gewoon teweinig als je fullbody traint
Vooralblijven doen op je rustdag

Zoals happytree zegt, zware compounds, en weg met die toestellen
compounds zijn de snelste weg naar succes, zeker in het begin.
je hebt bij je voedingsschema nu wat neergeknald, niet?
bereken eerst je behoeften, en hanteer dan volgende tabel met voedingswaardeninfo:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...arden-grammen-kcal-koolhydraten-schema-24805/
bereken dan de totalen van je kcal, eiwitten, kh, vetten enzovoort, kan heel makkelijk in excel![]()
Velen dachten er ook zo over, inmiddels zijn ze 25, en ze beklagen zich dat ze niet van in het begin goed zijn gaan eten..
Spijtig

weetje wat jammer helemaal jammer ik stop naar die onzin luisteren ik ben 16 dan moet ik al allemaal vage dingen berekenen en lijsten maken ik hou het gewoon op mijn eigen schema met goed trainen ik heb al wat resultaat geboekt en dat is ook niet zomaar gekomen ik ga lekker verder zoals ik al bezig was ik wete zeker dat ik dan wel spieren krijg. al die onzin van jullie ik ben nog maar 16 over een paar jaar pak ik het wel anders aan maar nu gewoon goed eiwitten en koolhydraten eten en gezonde vetten ik weet al veel en jullie zitten mij gewoon in de maling te nemen met die onzin van jullie laterz ik heb geen zin in deze onzin van jullie egt wat een BULLFOKINGSHIT.
en nu gaan jullie natuurlijk van die stoere post neerzetten van: pech voor jou bla bla bla maar dat boeit me ook niet meer ga maar over me lullen is goed laterz.

Mooi zo die hardleersheid, je zal er ver mee komen.
![]()