MuscleMeat

Beginnerskuur

Dat komt omdat pas ook al topic was over orals en kennismaking. Ik vind dat onzin. Sowieso als ts even had gezocht had hij al heel veel topics hierover tegengekomen.

Ik zie nou ook dat er best wat enigszins normale antwoorden tussen staan ook , misschien was mijn reactie een tikje overdreven

Ik wou gewoon wat meer te weten komen waarom iedereen zo negatief was over turinabol. het lijkt mij namelijk heel goed geschikt voor een kennismaking eerst kuur met anabolen.

Maar ik mag dus blijkbaar geen advies vragen als ik geen spuiten wil zetten?

Nee. Want advies draait om leren en dingen juist doen, en je vraag sluit al bij voorbaat uit dat je wil doen wat juist is. Dus dan moet je geen advies vragen, want je geeft al aan dat je het juiste advies niet wil horen. Dus wil je enkel mensen aansporen om je aan te moedigen in gedrag waarvan zij al weten dat het niet goed is.

Als je echt advies wil, fine, ask away. Maar als je toch niet gaat luisteren, laat het dan gewoon. Plaats mensen niet bewust in een positie waar ze onderdeel worden van jou slechte ideeen.

Train, eat, sleap.......
Train, eat, sleap.......

Hou jij je de komende +/- 3 jaar daar maar mee bezig! Gezien je stats eet je niet en zullen AAS je terugkomend daarop zeker niet veel gaan brengen!

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Donder op, die gast heeft gewoon de 1e soort AAS waarvan ie de naam kon vinden hier neergetypt, begint te zeiken over advies wat ie gewoon zelf op kan zoeken en stelt ook nog eens debiele vragen. 'Is Tbol slecht als 1e kuur'. En als er dan ja wordt gezegd moet je de hele discussie aangaan met iemand die toch Tbol wil pakken.

TS : Koop 2 potjes Tbol, 5 pillen per dag 60 tot 90 minuten voordat je gaat trainen, op rustdagen neem je het rond dezelfde tijd. Je gaat hier geen ruk op gainen en als je al 1 of 2 kilo gaint verlies je die na de kuur omdat je niet eet. Nakuur zal niet echt nodig zijn, voor de zekerheid kun je de dag na je laatste pil 2 weken 20 mg Nolva pakken, wss weet je niet wat het is maar dat weet je supplier wel.

Succes!

Voor de duidelijkheid heb ik zeker meet dan 1 soort AAS opgezocht en erover gelezen. Maar omdat tbol mij het beste leek voor MIJ, wou ik het hier dus over hebben.

En ik wil gerust ook andere alternatieven horen, heb ook nagedacht over dbol only maar omdat dbol niet zo gebruiksvriendelijk is met de haargrens (en meschien problemen geeft met proscar) dacht ik dat dbol niets voor mij was. Ook las ik veel over anavar dat dit een goede kennismakingskuur was met anabolen(maar hier ligt de nadruk meer op afvallen dan op bijkomen).

En ja ik bedoelde proscar (voor de haargrens).

Ik wil hier geen mensen lastig maken, kwou gewoon wat meer advies over wat ik het best zou kunnen nemen (en ja ik weet dat ik MEER moet eten, ben ik ook druk mee bezig dus zeg niet direct ja die kg ga je toch niet kunnen houden omdat je niet eet :s)

Voor de duidelijkheid heb ik zeker meet dan 1 soort AAS opgezocht en erover gelezen. Maar omdat tbol mij het beste leek voor MIJ, wou ik het hier dus over hebben.

En ik wil gerust ook andere alternatieven horen, heb ook nagedacht over dbol only maar omdat dbol niet zo gebruiksvriendelijk is met de haargrens (en meschien problemen geeft met proscar) dacht ik dat dbol niets voor mij was. Ook las ik veel over anavar dat dit een goede kennismakingskuur was met anabolen(maar hier ligt de nadruk meer op afvallen dan op bijkomen).

En ja ik bedoelde proscar (voor de haargrens).

Ik wil hier geen mensen lastig maken, kwou gewoon wat meer advies over wat ik het best zou kunnen nemen (en ja ik weet dat ik MEER moet eten, ben ik ook druk mee bezig dus zeg niet direct ja die kg ga je toch niet kunnen houden omdat je niet eet :s)

Je moet vooral veel meer lezen. Ik moet hier al een half boek opschrijven, toevallig eentje dat ik al een paar honderd keer geschreven heb, om de misvattingen in deze ene post te weerleggen, dingen die je met wat meer tijd en research gewoon zelf zou weten. Getuigt ook van goeie wil en dat je het serieus meent dat je dit op een gezonde en efficiente manier wil aanvatten. Zijn mensen meestal een stuk geneigder je het laatste stuk nog op weg te helpen.

Lees vooral nog eens over aas. En oral only als kennismaking gaat nergens over.

Als je trouwens 70 kg weegt bij 1,92 moet je aas gebruik echt nog heel wat kilo's uitstellen hoor.

Nee. Want advies draait om leren en dingen juist doen, en je vraag sluit al bij voorbaat uit dat je wil doen wat juist is. Dus dan moet je geen advies vragen, want je geeft al aan dat je het juiste advies niet wil horen. Dus wil je enkel mensen aansporen om je aan te moedigen in gedrag waarvan zij al weten dat het niet goed is.

Als je echt advies wil, fine, ask away. Maar als je toch niet gaat luisteren, laat het dan gewoon. Plaats mensen niet bewust in een positie waar ze onderdeel worden van jou slechte ideeen.

Mooi duidelijk en to the point omschreven en goed geadviseerd

TS : Koop 2 potjes Tbol, 5 pillen per dag 60 tot 90 minuten voordat je gaat trainen, op rustdagen neem je het rond dezelfde tijd. Je gaat hier geen ruk op gainen en als je al 1 of 2 kilo gaint verlies je die na de kuur omdat je niet eet. Nakuur zal niet echt nodig zijn, voor de zekerheid kun je de dag na je laatste pil 2 weken 20 mg Nolva pakken, wss weet je niet wat het is maar dat weet je supplier wel.

Succes!

nice :) ik moest lachen :)

eerste kuur

hallo Medeleden,

ik train zelf al 2,5 jaar consequent 3 x per week.
ik vind het nu wel tijd worden voor een eerste kuur.
nu d8 ikzelf aan het volgende :

Wk 1-4: Dianabol 40 mg/dag
Wk 1-10: Testosteron Enanthate 500 mg/week
Wk 1-10: Nandrolone Decanoate 400 mg/week
Wk 13-16: Nolvadex 20 mg/dag

wat vinden jullie ?
alvast bedankt voor jullie reactie!!

hallo Medeleden,

ik train zelf al 2,5 jaar consequent 3 x per week.
ik vind het nu wel tijd worden voor een eerste kuur.
nu d8 ikzelf aan het volgende :

Wk 1-4: Dianabol 40 mg/dag
Wk 1-12: Testosteron Enanthate 500 mg/week
Wk 1-10: Nandrolone Decanoate 400 mg/week
Wk 13-16: Nolvadex 20 mg/dag

wat vinden jullie ?
alvast bedankt voor jullie reactie!!

ziet er goed uit:rolleyes:
edit: deca en dianabol met 15% vet? ik zou toch maar een andere keuze maken of eerst een klein beetje afvallen.. nice natty statts btw

Bedankt voor je snelle reactie.
Wat zou jou keuze dan zijn?

ik zou naturel gaan cutten (eca stack is hierbij een aanrader) en vervolgens die kuur gaan volgen.
na die kuur zit je vast weer op 15% maar dat moet je dan maar voor lief nemen

Terug
Naar boven