MuscleMeat

Beginnerskuurtje Test-E en winny!

Volgens mij betreft het niet de hoeveelheid eiwitten .. die zijn vaak geen probleem in een bulk
maar juist de timing rond de training die je optimaal kan benutten door aminos.
Nope, mealtiming is achterhaald en het effect is te verwaarlozen, misschien als je op erg hoog niveau zit dat je er wat aan zou hebben.

• Topic Starter Topic Starter
hallo mensen, ben ik weer. De tijd is gekomen. Net een warme douche gepakt en daarna mijn eerste inject gezet.

Ik vond het een stuk spannender dan ik dacht ( heb eigenlijk nooit ergens spanning voor.

Heb hem in mn rechter bil gezet en zag geen bloed met trekken. Injecteren zelf ging best wel prima alleen heb nu 5 min later wel het idee dat ik een ijsbeentje gehad heb..

Neem ff ibu als het virgin muscle is

Jaa , heb een beetje lopen trillen en miss ook wel snel geinjecteerd, maarja eerste keer he, pijn valt wel mee, gewoon stijf en warm..

Zal een ibutje nemen

Waarom ibu eigenlijk?

puur daar voor idd, diclofenac werkt ook goed.. vooral de eerste keer in een spier prikken kan nogal wat pip geven

Is dat erger bij roids? Ik heb vaak intramusculair geinjecteerd (bij andere mensen, vanwege beroep) en ik heb eigenlijk nog nooit iemand gehad die klaagde over injectiepijn. Ook lang terug zelf een keer een b12 depot gezet in m'n quad en niets van gemerkt.

Is dat erger bij roids? Ik heb vaak intramusculair geinjecteerd (bij andere mensen, vanwege beroep) en ik heb eigenlijk nog nooit iemand gehad die klaagde over injectiepijn. Ook lang terug zelf een keer een b12 depot gezet in m'n quad en niets van gemerkt.
Ik hoor het heel vaak bij AAS-gebruikers.

Hallo hallooooo,

Pijn valt reuze mee vandaag hoor, geen ibu hoeven nemen. Gewoon een beetje stijf.

Vandaag ook 50 mg winstrol tabs gepakt.
Daarna chest/triceps gedaan, ging heerlijk eigenlijk.

Ben ineens erg verkouden geworden, snotneus en beetje raar gevoel in me keel en beetje hoesten, beetje grieperig zegmaar, ik ben eigenlijk maar 1 x per jaar ziek en dat heb ik vorige maand al gehad...

Iemand een idee of dat door de kuur kan komen? 2 ml test e gezet en 50 mg winny oral

Ben ineens erg verkouden geworden, snotneus en beetje raar gevoel in me keel en beetje hoesten, beetje grieperig zegmaar, ik ben eigenlijk maar 1 x per jaar ziek en dat heb ik vorige maand al gehad...

Iemand een idee of dat door de kuur kan komen? 2 ml test e gezet en 50 mg winny oral
Misschien toch in de bloedbaan gekomen?

'test flu' kan maar daar krijg je geen snotneus van.. wss toch een verkoudheidje.

Gaat dat snel weet weg dat iemand weet? Benauwd en grieperig gevoel.
Maar wat betreft bloedbaan, zag geen bloed toen ik na injecteren uittrok,

bij mij bleef het in mn eerste kuur toch zo'n 3weken aanhouden. verminderde weerstand, of je hebt de pech om gewoon op dat moment ziek te worden :o

bij mij bleef het in mn eerste kuur toch zo'n 3weken aanhouden. verminderde weerstand, of je hebt de pech om gewoon op dat moment ziek te worden :o

Aha, bedankt! We zien t wel... ff doorbijten dan maar, misschien idd gewoon ziekjes.

Terug
Naar boven